e-MTB kolo

luka51

Guru
16. avg 2007
14.466
5.765
113
Gorsko je za po asvaltu ja saj ne rečem da ni. Ne pa za dolge ture po asvaltu. Po asvaltu da prideš to trejla
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
A je kaj novega na sceni? Se dobi že kaj pametnega s ceno pod 2k€?
Bi potreboval nekaj za po hribih, nič preveč zahtevnega...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.466
5.765
113
heh po novem se še navadnega ne dobi pametnega pod 2 jurja :)
vsako leto grejo pošteno gor
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Očitno je dovolj ljudi, ki so pripravljeni toliko plačat za to.
No, jaz ne bom.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Ne bi tako na prvo žogo...
Včasih je bilo na tem forumu par ljudi, ki so se res spoznali na opremo. Očitno je vse minilo potrpljenje, ker je preveč nakladačev...
V drugi temi pišejo, da 4 batne zavore z 200mm diski naj bi bile OK in ne low budget roba.
Sprednje vilice so v celoti nastavljive in 130mm hoda tudi ni ravno malo, če se ne gre v extreme. V motorjih kake hude razlike ni.
Deore je bila včasih spodobna oprema, predvidevam, da je še sedaj, ali so se časi spremenili?
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Steve

Guru
13. avg 2007
9.993
1.876
113
Na motorje se ne spoznam, oprema pa odvisno kaj boš z njim počel. Deore je še vedno puna kapa za večino. Bremze so povprečne, tektro pač nikoli ni bil bog ve kaj. Bi znale bit šibka točka, če misliš kake bolj divje spuste vozit. Ampak nadgradnje na npr. Shimano slx niso preveč drage.

Vzmetenje je bolj low budget, ampak verjetno čisto dovolj za povprečnega voznika. Nikjer ne vidim da ima zadnji amortizer zaklep. Če nima, boš ob poganjanju pedal kot na gugalnici.

Razlika med drago in poceni opremo ni toliko v tem kaj da od sebe in koliko je vzdržljiva, ampak v teži. Kako pa to vpliva na e pecikle pa nimam pojma.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.466
5.765
113
zadnji amortizer nima zaklepa. Zdaj če so ta flex point okvir vsaj približno tak kot maestro ne bo nihalo kaj pretirano.
Bremze na papirju zgledajo ok.
Vila je bolj ali majn čista osnova. Lock in rebound.
Manjka potopna sedežna.

Zdaj če milsiš resno vozit je "nuja" dat potopno sedežno in vilo menjat. Bremze vidiš če zdržijo celi spust na en prst pol je ok. Drugače menjaš.

Jaz recimo bi že zaradi sistema vzmetenja v štartu že rekel ne.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Moja mati ima letošnjega Stancea E+1 (torej praktično model iz linka le z enim nivojem višjo opreme). Je gledala tudi E+2, na koncu je ravno potopna sedežna opora (katere nakadnja vgradnja te stane že skoraj razlike do dražjega modela) in 12 prestav (11-50T) namesto 10 (11-42T) prevagalo k dražjemu modelu (E+1). Za njo je super, ker tudi več od vzmetenja ne rabi. Torej recimo za neko dokaj light kruzanje po brezpotjih, kjer je vseeno fully malo bolj udoben kot pa hard tail, ampak brez kakšnih ekstremov.

Za kakšen bol resen spust je pa potem itak boljše gledat Trancea (Fox 36 Rhytm/Performance/Factory s 150mm hoda spredaj, 140mm maestro vzmetenje zadaj s Fox Float DPS/DPX2 odvisno od opreme, drugačna geometrija, pa tudi motor je drug, malo več navorat itd). Sam imam lanskega Trancea E+1 in je za mene to to.

Je pa to minimalno (tudi za najcenejšega trancea) jurja več od zgoraj omenjenega stancea, ampak tukaj je pač treba vedet, da te elektrika stane vsaj dobrega jurja (ali več) plus napram enakovredni klasiki. Že samo baterija košta cca 700€. In ko pri biciklu za 2.5/2.6k odšteješ električni del, pač dobiš to kar dobiš. Potem pa odvisno ali ti to ustreza.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.993
1.876
113
Mogoče pa je čisto dovolj za njegove potrebe? To pa samo on ve, kaj bo z njim delal.
Jaz bi preživel recimo brez potopne sedežne, s slabim zadnjim vzmetenjem in slabimi bremzami pa ne.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Jaz tudi mislim, da kolo sploh ni slabo, pač odvisno od znanja in potreb. Nekdo ki pri klasiki starta pri 3.000+ € je neumno, da gleda električarja za enak denar. Če pa bi bila klasika za 1.000€ dovolj dobra pa je tale preko kape.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Hvala vsem za odgovore. Glede na prebrano bo to kolo čisto dovolj za moje potrebe.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Zato je pa najbolje sprobat in vidiš ali je to to. Jaz vrjetno sploh ne bi kupil eMTB, če ga ne bi rental na morju (sicer enega Cubea) in naredil ene orng ture, da sem sploh dobil občutak kaj to pomeni. Je potem bistveno lažje karkoli gledat. Pa potem, ko sem že praktično imel finalnega kandidata izbranega na papirju, sem si ga sposodil za vikend in obdelal par poti, ki sem jih sicer večkrat vozil s svojim običnim kolesom, pa tudi eno novo, ki jo drugače vrjetno sploh ne bi. Ceno izposoje so mi nakoncu itak odbili pri nakupu kolesa. Če pa to ne bi blo to, je pa tistih 70€ (al nekaj tega) za vikend izposojo še najmanjši problem (dosti boljše kot da zgrešiš z nakupom).

Če slučajno nobena trgovina nima konkretnega modela, vem da v Kranjski izposojajo tudi Stancea (sicer E+1). Ima pa extremvital (pa verjetno tudi katera druga trgovina) včasih tudi testne dneve kjer lahko probaš različne eMTB brezplačno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.399
1.404
113
Kako je recimo s temi polno vzmetenimi modeli, se splača dati dobrega tisočaka več če se voziš večino časa po urejenih makadamskih poteh in lažjih brezpotjih?Vseeno si pri 40+ ne predstavljam, da bi se spet spuščal po nekih ful gozdnih poteh, skakal in še kaj.