Moja mati ima letošnjega Stancea E+1 (torej praktično model iz linka le z enim nivojem višjo opreme). Je gledala tudi E+2, na koncu je ravno potopna sedežna opora (katere nakadnja vgradnja te stane že skoraj razlike do dražjega modela) in 12 prestav (11-50T) namesto 10 (11-42T) prevagalo k dražjemu modelu (E+1). Za njo je super, ker tudi več od vzmetenja ne rabi. Torej recimo za neko dokaj light kruzanje po brezpotjih, kjer je vseeno fully malo bolj udoben kot pa hard tail, ampak brez kakšnih ekstremov.
Za kakšen bol resen spust je pa potem itak boljše gledat Trancea (Fox 36 Rhytm/Performance/Factory s 150mm hoda spredaj, 140mm maestro vzmetenje zadaj s Fox Float DPS/DPX2 odvisno od opreme, drugačna geometrija, pa tudi motor je drug, malo več navorat itd). Sam imam lanskega Trancea E+1 in je za mene to to.
Je pa to minimalno (tudi za najcenejšega trancea) jurja več od zgoraj omenjenega stancea, ampak tukaj je pač treba vedet, da te elektrika stane vsaj dobrega jurja (ali več) plus napram enakovredni klasiki. Že samo baterija košta cca 700€. In ko pri biciklu za 2.5/2.6k odšteješ električni del, pač dobiš to kar dobiš. Potem pa odvisno ali ti to ustreza.