Živjo!
Iskanje za konkretno moj motor ni vrnilo kaj pametnega, zato postavljam novo vprašanje .
Imam Laguno 3 z 2.0 dci motorjem 131km in menjalnikom PK4 če se ne motim.
No, avto ima 150.000 prevoženih in je začel nagajati menjalnik (tuli, verjetno so šli ležaji). Do tu sploh ni problem, ker imam jamstvo in bodo uredili.
Zanima pa me sklopka in dvomasni vztrajnik. Ker bo šel menjalnik dol, sem že sam razmišljal v smeri menjave (čeprav trenutno ni nobenih težav povezanih z sklopko ali vztrajnikom), pa tudi mehanik me je opozoril na to, da vprašanje v kakšnem stanju je zadeva. Koliko se vidi ali pa ne vidi na oko ko bo razdrto niti ne vem.
En kup debat je, ali bi dvomasnega menjal z kitom z enomasnim vztrajnikom. Zanima me, če je kdo to že naredil na identičnem motorju in kako se zadeva obnese na dolgi rok. Dvomasni verjetno ni povsem za brez veze noter, nekateri pa celo priporočajo, da se nadomesti z enomasnim. Kaj storiti?
Po eni strani bi z menjavo z enako robo verjetno imel mir naslednjih 150 do 200 tisoč kilometrov, a je predračun ubujalski - skoraj 1000€. No, tu verjetno hoče serviser malo v žep pospraviti, ker sam dobim komplet v SLO za cca 900€ (Luk) ali nekaj manj kot 700€ (Valeo) brez popustov. Enomasni komplet stane dokaj podobno vsoto.
Na netu (Autodoc in podobno) so cene dokaj nižje - dvomasni komplet okrog 600€, enomasni kit pa 450€.
Skratka - ali kdo ve kako se na dolgi rok (npr 200.000 prevoženih) obnese enomasni vztrajnik oziroma posledice za motor/menjalnik, zanima pa me tudi kvaliteta izdelkov. Preveč nazaj je kar sem kaj od tega kupoval, da bi vedel katera firma je v redu. Luk je že dolgo natržišču, podobno Valeo. Sachs verjetno tudi ni slab, pojavlja se pa še en kup firm, za katere je verjetno vsaj polovica čunga lunga, ne vem pa če vse (recimo MAPCO, KAWE, NEXUS..).
Hvala za pomoč in informacije!
Iskanje za konkretno moj motor ni vrnilo kaj pametnega, zato postavljam novo vprašanje .
Imam Laguno 3 z 2.0 dci motorjem 131km in menjalnikom PK4 če se ne motim.
No, avto ima 150.000 prevoženih in je začel nagajati menjalnik (tuli, verjetno so šli ležaji). Do tu sploh ni problem, ker imam jamstvo in bodo uredili.
Zanima pa me sklopka in dvomasni vztrajnik. Ker bo šel menjalnik dol, sem že sam razmišljal v smeri menjave (čeprav trenutno ni nobenih težav povezanih z sklopko ali vztrajnikom), pa tudi mehanik me je opozoril na to, da vprašanje v kakšnem stanju je zadeva. Koliko se vidi ali pa ne vidi na oko ko bo razdrto niti ne vem.
En kup debat je, ali bi dvomasnega menjal z kitom z enomasnim vztrajnikom. Zanima me, če je kdo to že naredil na identičnem motorju in kako se zadeva obnese na dolgi rok. Dvomasni verjetno ni povsem za brez veze noter, nekateri pa celo priporočajo, da se nadomesti z enomasnim. Kaj storiti?
Po eni strani bi z menjavo z enako robo verjetno imel mir naslednjih 150 do 200 tisoč kilometrov, a je predračun ubujalski - skoraj 1000€. No, tu verjetno hoče serviser malo v žep pospraviti, ker sam dobim komplet v SLO za cca 900€ (Luk) ali nekaj manj kot 700€ (Valeo) brez popustov. Enomasni komplet stane dokaj podobno vsoto.
Na netu (Autodoc in podobno) so cene dokaj nižje - dvomasni komplet okrog 600€, enomasni kit pa 450€.
Skratka - ali kdo ve kako se na dolgi rok (npr 200.000 prevoženih) obnese enomasni vztrajnik oziroma posledice za motor/menjalnik, zanima pa me tudi kvaliteta izdelkov. Preveč nazaj je kar sem kaj od tega kupoval, da bi vedel katera firma je v redu. Luk je že dolgo natržišču, podobno Valeo. Sachs verjetno tudi ni slab, pojavlja se pa še en kup firm, za katere je verjetno vsaj polovica čunga lunga, ne vem pa če vse (recimo MAPCO, KAWE, NEXUS..).
Hvala za pomoč in informacije!