Klasični avtomat nima sklopk. Razni DSG-ji in to pa eš niso 15 let na sceni
Ne dlakocepi, valda se razumemo o čem pišem. Klasični avtomat ima desetine lamelnih plošč.
Klasični avtomat nima sklopk. Razni DSG-ji in to pa eš niso 15 let na sceni
Zakaj Američani nimajo teh silnih problemov z avtomatskimi menjalniki in menjavo olja pa jih vsi vozijo?
Kar sem hotel povedati, pa nočeš razumeti, je, da je TE lahko škodljiv, ker menjava olja pod tlakom lahko kakšno svinjarijo porine tja, kamor sicer ne bi kar tako zašla (tj. v ventile). To se z menjavo brez TE more zgoditi.
Če se menjava brez TE dela redno pa z mešanjem starega in novega olja ne bo težav.
Sem se malo pozanimal in mi lahko naredijo servis na suhem DSG za ceno 250e
Torej olje v menjalniku, olje in filter v mehatroniki.
Avto ma sedaj skoraj 170k in zaenkrat (tok tok) menjalnik super opravlja svoje delo
Če npr na avtonetu (od letnika 2009 naprej) sortiram po prevoženih km (največ) za avtomatika jih ima največ 476 000 (brez menjave motorja)
www.Avto.net: Največja ponudba
tinyurl.com
ročni 930 000.
Itak da tim fucktard naredi tlak.. Že sama črpalka ga ustvarja.. In tako je kakor je napisal tony.. timfucktard ni zaželjen ker porine umazanijo v ventile kateri potem ne tesnijo več. Obstajajo namenska čistila za menjalnike katera se zmešajo z starim oljem in kakšen liter novega, da se odstrani nesnaga iz valvebodya ampak se je že zgodilo, da menjalnik po timfucktardu ni več lepo prestavljal kljub temu da je pred menjavo deloval brez težav. Ne odkrivajte tople vode, ker je tukaj ni.
V šenčurju je meni rekel 150€, plus tega da ne rabiš menjat. Človek od tega živi, zato predvidevam, da ne "naklada"
Kdo pa dela to v Šenčurju?
To nič ne dvomim! Govora je bilo o Šenčurju