DSG - pravila vožnje

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.515
1.100
113
Bom kar novo temo odprl...

Kaj so "zlata" pravila vožnje z DSG menjalnikom? Veliko je bilo že napisnega tu in tam, ampak bi rad združil...

Zanima pa me tudi kako se peljati po klancu navzdol? Ali si pač ves čas na bremzi, ali daš v ročni način in skušaš zavirati z motorjem?
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.172
512
113
kranj
lani sem prvič v lajfu peljal kodiaqa avtomatika na testno vožnjo do kopra in nazaj. in če pomislim za nazaj, se nisem ne vem kako obremenjeval glede teh vprašanj...pač voziš kot navadnega (avtocesta in lokalne ceste; gor dol...). vem le, da ne smeš menjati brzin med premikanjem. in da je idealno, ko je v park načinu, da zategneš še ročno (če jo že ne avto sam). ostalo pa...ti bodo eksperti povedali.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.515
1.100
113
Rad bi odgovore tistih, ki vozijo redno. Oz. se službeno bavijo s tem :fredi:
Jaz imam sedaj prvič avtomatika, in sem navdušen. Je pa tako, da se učiš "rokovanja" z njim...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Ni ravno tople vode za odkrivat. Ko se pelješ naprej daš v D ali S, vzvratno R, ko stoji v P. :evil: Klanec zazna sam in zavira z motorjem, v primeru, da ga ne zazna, mu pomagaš z bremzo in ugotovi, da je klanec in zopet zavira sam. To je vsa umetnost. Jaz ga edino vedno vozim v S, ker imam rajši bolj linearno krivuljo stopalke, pa da je v nižjih prestavah bolj poskočen (190KM dizel).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Bom kar novo temo odprl...

Kaj so "zlata" pravila vožnje z DSG menjalnikom? Veliko je bilo že napisnega tu in tam, ampak bi rad združil...

Zanima pa me tudi kako se peljati po klancu navzdol? Ali si pač ves čas na bremzi, ali daš v ročni način in skušaš zavirati z motorjem?
Wecome to the dark side :) We've got cookies :-D

Po klancu navzdol zabremzaš, nato prestaviš v ročni način in daš v nižjo prestavo (v DSGju je to verjetno način S(port). (Morda, kot je bilo že povedano, bo menjalnik tudi sam prestavil v nižjo prestavo, če z zavoro dovolj zmanjšaš hitrost - ampak to pri dovolj hudem klancu ne bo dovolj, ker bo ob pospeševanu spet prestavil v višjo prestavo...)

Vsekakor uporabi enako pamet kot pri vožnji z ročnim menjalnikom, da ne boš pregrel zavor, po klancu dol greš s podobno prestavo kot po njem navzgor.

Kaj ne početi z menjalnikom? Na alterju smo brali o človeku s prikolico, ki je nanjo nekaj deset minut nalagal tovor, vmes pa DSG pustil v rikvercu. No, tam je tudi ostal, ker je vmes menjalnik crknil (verjetno se je olje pregrelo). Skratka, bolje bi bilo, če bi ga imel v N (ali P). Zna kdo povedati, če bi bilo še bolje za DSG, če bi motor tudi ugasnil?

Več: 5 Things You Should Never Do In A Dual Clutch Transmission Vehicle

"Ne smeš menjati brzin med premikanjem? :sprasujemse:"

Vsaj za klasični avtomat velja (pojma nimam, če je to sploh pomembno pri DSGju?), da je pri npr. obračanju na mestu ali parkiranju pred menjavo prestave npr. iz D v R dobro počakati, da je avto popolnoma pri miru in šele nato prestaviti v drugo prestavo. Mehanski del, ki to naredi je na klasičnem avtomatu ploščica iz tankega pleha in če mora ta dan za dnem prenašati nepoučenost kozla v toni in pol pleha, enkrat pametnejši popusti (nato pa še njegov tošl :-D)...
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
To pa je to, ko se na alterju naredi znanost iz tega, da pritisneš desni pedal, da gre hitreje in levi pedal, da gre počasneje.
Fantje avtomatik je zato, da ne razmišljaš. Če želiš komplicirat voziš ročnega.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.568
9.813
113
40
MB
Bom kar novo temo odprl...

Kaj so "zlata" pravila vožnje z DSG menjalnikom? Veliko je bilo že napisnega tu in tam, ampak bi rad združil...

Zanima pa me tudi kako se peljati po klancu navzdol? Ali si pač ves čas na bremzi, ali daš v ročni način in skušaš zavirati z motorjem?
stisneš start/stop gumb, daš v D in pelješ.

to je to.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.777
1.608
113
Iskajoč brata
Zgoraj vse napisano:
Ne menjaj, ko se premika. Zategni ročno, ko parkiraš, da se avto ne "usede" na prestavo.
Drugače pa v D in voziš... za po klancu dol, pa kukr želiš. Malo se učiš, da vidiš kako menjalnik deluje. Nekateri držijo hitrost, drugi navijajo obrate,..... Pa itak ga malo zabremzaš ali spodbudiš s pedali...
Edina stvar ki ne vem kaj je boljše... Če je delo na cesti in lahko čakaš minuto, dve.... Ali daste v N, ali držite avto v D?
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Usede se na tisti "jezićek", ki ga kao drži v P, ampak jaz še nisem slišal za koga, ki bi mu na ta način uspelo to uničiti....
Sicer pa D in gremo v uživanje v vožni. Če imaš še obvolanske ročice jih veselo uporabljaj, da ne boš mislil, da so samo za okras ;)
Edino interval menjave bremz je bil pri meni krajši, ker so se ploščice in diski prej obrabili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-387
113
jap, pametno je ročno zategnit v P (preden spustiš bremzo), če avto kam visi... men se je že zgodilo, pri starejšem avtomatiku, da sem potem komaj lahko prestavil v D... na klancu parkiran... je ročko dobro prijelo! no, seveda je ona parkirala in ni zategnila ročne. ;)

ampak mislim, da imajo novejši to že urejeno z elektronsko ročno? da se sama zategne, ko gre v P...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek