Bom kar novo temo odprl...
Kaj so "zlata" pravila vožnje z DSG menjalnikom? Veliko je bilo že napisnega tu in tam, ampak bi rad združil...
Zanima pa me tudi kako se peljati po klancu navzdol? Ali si pač ves čas na bremzi, ali daš v ročni način in skušaš zavirati z motorjem?
Wecome to the dark side
We've got cookies :-D
Po klancu navzdol zabremzaš, nato prestaviš v ročni način in daš v nižjo prestavo (v DSGju je to verjetno način S(port). (Morda, kot je bilo že povedano, bo menjalnik tudi sam prestavil v nižjo prestavo, če z zavoro dovolj zmanjšaš hitrost - ampak to pri dovolj hudem klancu ne bo dovolj, ker bo ob pospeševanu spet prestavil v višjo prestavo...)
Vsekakor uporabi enako pamet kot pri vožnji z ročnim menjalnikom, da ne boš pregrel zavor, po klancu dol greš s podobno prestavo kot po njem navzgor.
Kaj ne početi z menjalnikom? Na alterju smo brali o človeku s prikolico, ki je nanjo nekaj deset minut nalagal tovor, vmes pa DSG pustil v rikvercu. No, tam je tudi ostal, ker je vmes menjalnik crknil (verjetno se je olje pregrelo). Skratka, bolje bi bilo, če bi ga imel v N (ali P). Zna kdo povedati, če bi bilo še bolje za DSG, če bi motor tudi ugasnil?
Več: 5 Things You Should Never Do In A Dual Clutch Transmission Vehicle
"Ne smeš menjati brzin med premikanjem?
"
Vsaj za klasični avtomat velja (pojma nimam, če je to sploh pomembno pri DSGju?), da je pri npr. obračanju na mestu ali parkiranju pred menjavo prestave npr. iz D v R dobro počakati, da je avto popolnoma pri miru in šele nato prestaviti v drugo prestavo. Mehanski del, ki to naredi je na klasičnem avtomatu ploščica iz tankega pleha in če mora ta dan za dnem prenašati nepoučenost kozla v toni in pol pleha, enkrat pametnejši popusti (nato pa še njegov tošl :-D)...