Kar je balkana zraven srbije totalni shit.
torej se drugage tira ne sme graditi ker... ne vem... glej sliko
Namen drugega tira je skanalizirati vsaj milijardo EUR javnega denarja v zasebne žepe in napajati politično elito, ale del nje, naslednjih par let. Če se bo pri tem morda povečala količina prevoza, njegova hitrost ali celo zanesljivost, so to stranske posledice.Namen drugega tira ni toliko v povečanju hitrosti kot količine prevoza.
Tukaj lahko prebereš o tem, zakaj so takrat izbrali trenutne trase:Ne vem, zakaj se ne razmišlja o drugi trasi, namreč že na začetku nekje sem nalimal članek nekega prometnega inženirja od SŽ, ki je lepo opisal, da je povprečna hitrost tovornega vlaka skozi Slo okoli 35 km/h.
Logistika je zanič. Pa ozko grlo skozi zasavje.
Naslednji podvig bi lahko bila nova trasa proti štajerski, danes tuneli niso več tako strašen podvig kot pred sto leti. Praktično vse kar imamo od železnice, je pa še od Franca Jožefa. In to na roke skopano !
namen drugega tira je racionalizacija. sedaj morata dve lokomotivi gor vleči vlak ker so strmi klanci potem ga bo lahko ena. če je proa krajša se zmanjša čas ko tovor potuje po sloveniji... itd itdNamen drugega tira ni toliko v povečanju hitrosti kot količine prevoza.
razumem da ne razumeš kaj pomeni eletrifikacija ampak to pomeni da za tovor ne bo treba menjat lokomotive ne bo treba kurit drage nafte... ampak v redu če ničeš razumeti pač nočeš.OBNOVA SLOVENSKA BISTRICA–PRAGERSKO
.....
......
Povečanje prepustne zmogljivosti proge s 165 vlakov/dan na 170 vlakov/dan.
.....
No res pa a je to samo ena od posodobitev
Ali pa to
Pragersko Hodoš...500 milijonov €
elektrifikacija 109 km
usposobitev proge za hitrosti do 160 km/h,
bo direktni potniški vlak med Pragerskim in Hodošem namesto 85 minut potoval predvidoma 63 minut
Direktni vlak bez prestopanja s povprečno 104 km/h, prej pa 72 km/h. Če je to prihodnost slovenskih železnic ob takih investicijah potem je res žalostno. In to na odseku proge ki je v povprečju najbolj raven v Sloveniji.
razumem da ne razumeš kaj pomeni eletrifikacija ampak to pomeni da za tovor ne bo treba menjat lokomotive ne bo treba kurit drage nafte... ampak v redu če ničeš razumeti pač nočeš.
lepo so sponzorirali PR članek, zadaj pa aneksi in slaba kvaliteta
'Naredili večino dostopnih cest za drugi tir' | 24ur.com
V konzorciju podjetij Kolektor CPG in Euro-Asfalt so zaključili že 22 od skupno 24 dostopnih cest za projekt drugega tira. Ostali dve naj bi bili končani do konca februarja 2021. Kot smo že poročali, se namreč v zvezi s tem projektom zopet odpira vprašanje številnih aneksov, ki jih zahteva to...www.24ur.com
Trem so bile priznane kvalifikacije za udeležbo - ponudbo čudežno oddal zgolj Petrič.Mogoce "dober" razpis in 1 izvajalec, ki ustreza?