Drugi avto za cca 9k

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.238
54
48
Dan,..danes smo razbili yarisa in sedaj je čas da se kupi nekaj novega... oz. max 1 leto starega

Bo torej nadomestek yarisa,..fajn je da ma abs in esp,... klima je pa itak samoumevna
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Leto starega malčka z ESPjem in klimo težko dobiš za 9000€.
Mogoče dobro leto starega Pola (prejšni model), ali pa Kio Pro_Ceed. To je to za ta denar
smile-1.gif
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
tu je izbira dokaj velika.
Pametno je vzeti novega.
Renault clio, Twingo, Opel Corsa, Hyundai I20, ...
Mogoče izbereš glede malo na to, katere servise imaš v bližini in recimo med tistimi znamkami izbiraš.
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
ja za 9 do 10k€ že pa ja nov avto dobiš, abs ma danes že tak skor vsak, esp pa zna res bit problem
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.629
722
113
Pri malih avtih je navadno razlika v ceni med starim in novim, ravno toliko kot ima novi več opreme.
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.238
54
48
Ja sej vem,... verjetno bo znalo iti se mal vec,... vprasanje je pa sedaj 1,4 motor oz. 1,2 tsi motor.. razlika zna biti cca 1k...
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.238
54
48
SJTV1: a si mogoce motorja 1,2 tsi in 1,4 vozil?? razlika?

Clio mi nekako tut ni vsec....

Je pa cena prisla do cca 12 k
smile-1.gif
sem kar vedel da bo tako
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Jaz imam 1.2 tsija. Gre hitreje kot 2.0 tdi (140KM) v Golfu, ob nizji porabi, razen ko ga priganjas
grin1.gif
navaden 1.4 je pocasen, pozresen.
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.238
54
48
ggg: hvala,.... bo treba sprobat
smile-1.gif

kako pa kej ti tsi motorji in kratke razdalje??
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
kaksne kratke razdalje? Fajn, ker polo ni za dolge razdalje narejen
grin1.gif
Pazis malce na ogret motor in gas. Po postanku pa pustis v prostem teku nekaj casa. Klasicen turbo bencinar. Nezahteven in enostaven v primerjavi s sodobnimi turbo dizli.

Je po svoje zanimiv motor, cesar pri testni voznji ne opazis. Ventilov ima namrec samo osem. Po dva na cilinder in rdece polje se zacne pri 6000rpm. Pod 2000 rpm se ne dogaja nic, ceprav ima najvisji navor pri 1750rpm (ne vem kje so dobili to stevilko), ker ce ti na vrsicu v ovinku obrati padejo pod 2000rpm avto ugasne kar pomeni, da moras kaksen ovinek peljati tudi s prvo prestavo (!) Pri 2000rpm kar malce prevec sune in potem zvezno vlece vse do slabih 6000rpm. Ceprav se po 5500rpm ze kar opazno zacne muciti in ce prestavljas na tej meji ravno pade v fajn obrate. Prestave so dobro izracunane. Cetrta je dolga kot obicajna peta prestava pri klasicnih stirivaljnih bencinarjih do 2000ccm. kar pomeni cca 3000rpm pri dobrih 100kmh, potem imas pa se peto in sesto. V sesti se vozis pri 100kmh z 2000rpm.

Igracka, ker ima konjev tam dobrih 120... pa se shujsal je v primerjavi s prejsnjo generacijo.
cheer.gif
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.238
54
48
po majhnem mestu
smile-1.gif
par km......... tukaj bo predvsem voznja do sihta cca 6 km,. od tega so 4 v breg
za daljse razdalje je doma octavia
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik gas pravi:
SJTV1: a si mogoce motorja 1,2 tsi in 1,4 vozil?? razlika?

Clio mi nekako tut ni vsec....

Je pa cena prisla do cca 12 k
smile-1.gif
sem kar vedel da bo tako

Ja. Glede na to, kaj si napisal, bi izbral 1,4.
TSI je pri tašči v klanec umiral v 2., njen 1.4 gor zleze brez težav. Pa prv nič požrešen ni (povprečje imajo malo nad 6) ...
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.238
54
48
Danes sem sprobal 1,2 tsi in pa 1,4. Pa moram reči da me je tsi navdušil...... je kot zgleda ravno prav klanca
smile-1.gif
je fajn sel,...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Kot si že sam ugotovil..za 9 jurjev ni nič. In bolj gledaš in iščeš prej končaš v meji med 12 in 13 jurjev (govorim za nove). Tam se pa da potem že kar nekaj sprehajati in izmišljati (v teoriji).

Klima bo itak povsod, abs tudi....ESP pa....hm...osebno ena boljših pogruntavščin na avtomobilih in bi ga osebno predpisal kot obvezna oprema avtomobila.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
Citat:
Uporabnik gas pravi:
Danes sem sprobal 1,2 tsi in pa 1,4. Pa moram reči da me je tsi navdušil...... je kot zgleda ravno prav klanca
smile-1.gif
je fajn sel,...

1.4 je 20 let stara zasnova motorja oz. 10 let v taki obliki kot je - je precej konzervativna opcija in kot taka primerna za tiste ki jih skrbijo stroški in težave, jebe se jim pa za novitete, porabo in okolje (vseeno v Polotu govorimo o 6-6.5l porabe). Motor je narejen da preživi vozilo.

1.2 TSI je povsem nov motor, kavni mlinček za vse tiste, ki jih diši tehnika in se ne ozirajo na stroške in morebitne okvare. Poraba je lahko zanimiva, ni pa nujno ker motor teži k dinamični vožnji za razliko od 1.4 kjer dobiš penzionista za volanom v paketu. Vseeno bi poraba morala biti nižja od 1.4! Motor bi načeloma moral delat 5 let in 150k km BP, kaj je potem je pa vprašanje (nihče ne ve).

Torej motorja sta totalno različna karakterja in ne vem kaj sploh izbiraš, ker ko enkrat voziš oba točno veš kaj ti bolj paše! Pri nas doma je recimo eno leto in še malo 1.4, predvsem ker je lastniška doba tega vozila 10 let (pa tudi zato ker 1.2 TSI še ni bil zunaj takrat).
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.238
54
48
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Kot si že sam ugotovil..za 9 jurjev ni nič. In bolj gledaš in iščeš prej končaš v meji med 12 in 13 jurjev (govorim za nove). Tam se pa da potem že kar nekaj sprehajati in izmišljati (v teoriji).

Klima bo itak povsod, abs tudi....ESP pa....hm...osebno ena boljših pogruntavščin na avtomobilih in bi ga osebno predpisal kot obvezna oprema avtomobila.

Yep,.sem prisel do tega
smile-1.gif


Avta brez ESP pa ne kupim več...
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.238
54
48
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik gas pravi:
Danes sem sprobal 1,2 tsi in pa 1,4. Pa moram reči da me je tsi navdušil...... je kot zgleda ravno prav klanca
smile-1.gif
je fajn sel,...

1.4 je 20 let stara zasnova motorja oz. 10 let v taki obliki kot je - je precej konzervativna opcija in kot taka primerna za tiste ki jih skrbijo stroški in težave, jebe se jim pa za novitete, porabo in okolje (vseeno v Polotu govorimo o 6-6.5l porabe). Motor je narejen da preživi vozilo.

1.2 TSI je povsem nov motor, kavni mlinček za vse tiste, ki jih diši tehnika in se ne ozirajo na stroške in morebitne okvare. Poraba je lahko zanimiva, ni pa nujno ker motor teži k dinamični vožnji za razliko od 1.4 kjer dobiš penzionista za volanom v paketu. Vseeno bi poraba morala biti nižja od 1.4! Motor bi načeloma moral delat 5 let in 150k km BP, kaj je potem je pa vprašanje (nihče ne ve).

Torej motorja sta totalno različna karakterja in ne vem kaj sploh izbiraš, ker ko enkrat voziš oba točno veš kaj ti bolj paše! Pri nas doma je recimo eno leto in še malo 1.4, predvsem ker je lastniška doba tega vozila 10 let (pa tudi zato ker 1.2 TSI še ni bil zunaj takrat).

Havla za tole,... 1,4 me nekako ni prepričal,.....vidli pa bomo kako se bo TSI obnašal... do sedaj sem samo dobre stvari slišal...

150k pa pri naši hiši verjetno ne bo nikoli videl
smile-1.gif


Še glede porabe: enaki krog z približno enako hitrostjo, je TSI skoraj za 1 liter manj pokuril po BC. Sicer je pa tudi Yaris ze sedaj kuril malo cez 7
smile-1.gif