DPF filter in odstranitev le-tega

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Načeloma ne. S testerjem se da preveriti trenutno zamašenost DPF filtra in v kolikor ni kritična (oz. ne sveti kakšna lučka), prisilna regeneracija s testerjem ni smiselna, ker gre nenazadnje za proces, ki je precej obremenjujoč za motor.

A gre zadevo pogledat enostavno z VAG-COM-om, tako čist na hitro? Me zanima kaj bo pokazalo... Lp
 

janus

Pripravnik
3. mar 2011
167
0
16
Nekako. Sej mogoče sem preveč politikantski in nezaupljiv ali pa namerno vstavljam razmak med vrstice..,no kakor koli, kje sem brcnil v temo? Razen tega, da ima DPF kot vsaka stvar svojo prevideno življensko dobo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Poslušaj mojster, ne žalim te ampak smešno se mi zdi da si bolj pameten od proizvajalca določenega avtomobila. Pred sabo imam navodila kjer piše ravno to, kar sem govoril torej v primeru da se filter zašopa do določene stopnje se bo prižgala lučka ki jo bo voznik takoj prepoznal, v tem primeru je treba avtomobil priporočeno vozit v 4 prestavi VSAJ (ja mindestens piše) 60km/h oz. vsaj na 2000 obratih. Evo pišem direkt ven iz Nemških navodil kako ravnati v primeru če se katera izmed lučk prižge. Postopek traja nekje 15 minutk in s tem postopkom neke vrste pospešiš regneracijo oz. ji pomagaš oz. pomagaš filtru da se čimprej in čimbolj učinkovito regenerira (da se ne bo kdo spet vpiknil v napisano sem uporabil toliko različnih izrazov, itak pa vemo za kaj gre). Sicer pa mojster, verjamem da veš dost stvari, sploh okoli bele tehnike ampak vsega sveta po vseeno niti požr in avtomobil vseeno ni Sony LCD. Torej žal si izpadel bedak (ni žalitev je dejstvo). Zdaj razen če si ti bolj pameten od VAG inžinirjev, potem se ti iskreno opravičujem!
wink-1.gif
Hehe, glede na to kar si napisal ima roveraš prav. Bi lahko v šesti fural vsaj 2000 vrtljajev, pa bi bilo ok. Ni bilo treba ''kickat''.
grin1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Poslušaj mojster, ne žalim te ampak smešno se mi zdi da si bolj pameten od proizvajalca določenega avtomobila. Pred sabo imam navodila kjer piše ravno to, kar sem govoril torej v primeru da se filter zašopa do določene stopnje se bo prižgala lučka ki jo bo voznik takoj prepoznal, v tem primeru je treba avtomobil priporočeno vozit v 4 prestavi VSAJ (ja mindestens piše) 60km/h oz. vsaj na 2000 obratih. Evo pišem direkt ven iz Nemških navodil kako ravnati v primeru če se katera izmed lučk prižge. Postopek traja nekje 15 minutk in s tem postopkom neke vrste pospešiš regneracijo oz. ji pomagaš oz. pomagaš filtru da se čimprej in čimbolj učinkovito regenerira (da se ne bo kdo spet vpiknil v napisano sem uporabil toliko različnih izrazov, itak pa vemo za kaj gre). Sicer pa mojster, verjamem da veš dost stvari, sploh okoli bele tehnike ampak vsega sveta po vseeno niti požr in avtomobil vseeno ni Sony LCD. Torej žal si izpadel bedak (ni žalitev je dejstvo). Zdaj razen če si ti bolj pameten od VAG inžinirjev, potem se ti iskreno opravičujem!
wink-1.gif
Hehe, glede na to kar si napisal ima roveraš prav. Bi lahko v šesti fural vsaj 2000 vrtljajev, pa bi bilo ok. Ni bilo treba ''kickat''.
grin1.gif

Bravo, ravno o tem govorim ! ! Še v tretje....voziti je trebga normalno, kar pomeni da imaš itak vsaj 2.000 obratov ! Ampak AvtoFun tega očitno ne razume. Pa brez zamere, očitno se spoznam tudi na avtomobilski svet.
smile-1.gif
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Le zakaj nad 2.000 obrati? Sam imam diesla 1,4 l s filtrom trdih delcev, pa mi tam nekje pri 1.500 obrati začne težiti, da ga moram prestaviti v višjo prestavo.
Je torej računalnik programiran narobe in mi upoštevanje njegovih nasvetov uničuje filter?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Ja, točno tako, inžinirji so to narobe razumeli, pa pri navodilih je bil tiskarski škrat. Skratka določeni tukaj gori ne razumejo da se lučka v avtu prižge takrat ko je res že nekaj vrste "sila" in da se med normalno regeneracijo lučka v vžiga. In da avtomobilu na nek način pomagaš je najbolje da se držiš navodil katere ti svetujejo. Ne razlikujejo med tem kar je priporočljivo, vsekakor pa se bo filter najbrž zregeneriral tudi pri kakšnem drugem načinu vožnje. Pa bebci so do določene mere napačno razumeli, mislijo da sem napisal da je treba avto vozit v drugi prestavi ter obrate do polne.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Lučka za DPF se prižge takrat, ko je SILA. V normalnem delovanju ni nobene jasno vidne indikacije, da poteka regeneracija, ker se vse dogaja "zadaj". Če avto ne uporablja za regeneracijo aditiva (HDI ...) , potem se potek regeneracije lahko opazi na povečani trenutni porabi goriva (Mazda, Ford). To, da pa proizvajalci pravijo 2000 obratov itd pa je samo zato, da motor in filter doseže pravo temperaturo, da je izpolnjen pogoj za začetek regeneracije (nekaj čez 1400 stopinj se mi zdi).
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
nekaj čez 1400 stopinj ...

Ne bo držalo, številka je bistveno previsoka. Regeneracija se dogaja od cca. 600ºC naprej.

Tako številko sem zasledil v neki animaciji, očitno je napačna ali pa je bilo govora o čem drugem.
 

Sismis

Pripravnik
30. sep 2007
34
0
6
Pri FLAR grupi se s priklopom na fiatecuscan (btw. tastonj program) vidi vse možne podatke o dpf kot npr:
-procent zamašenosti
-status "pretočnosti"
-km od zadnje regeneracije
-km od zadnje zamenajve
-povprečna temperatura pri regeneracijah
-povprečno trajanje regeneracij
-iztrošenost olja z vidika DPF
itd.

S plačljivo verzijo se da pa tudi prisilno regeneracijo sprožit. Sem se kar dosti s tem igral, mi pa na moji AR 159 DPF ne povzroča nobenih težav
smirk-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ja, točno tako, inžinirji so to narobe razumeli, pa pri navodilih je bil tiskarski škrat. Skratka določeni tukaj gori ne razumejo da se lučka v avtu prižge takrat ko je res že nekaj vrste "sila" in da se med normalno regeneracijo lučka v vžiga. In da avtomobilu na nek način pomagaš je najbolje da se držiš navodil katere ti svetujejo. Ne razlikujejo med tem kar je priporočljivo, vsekakor pa se bo filter najbrž zregeneriral tudi pri kakšnem drugem načinu vožnje. Pa bebci so do določene mere napačno razumeli, mislijo da sem napisal da je treba avto vozit v drugi prestavi ter obrate do polne.

Niti ne, tvoji bebci so kar prav razumeli, samo ti se norca delaš sam s sabo. Sedaj pa bluziš in pišeš, da so bebci razumeli, da je treba "voziti v drugi prestavi ter obrate do polne". Če imaš pa težave pri razumevanju nemškega jezika, ti pa lahko pomagamo.

Še v tretje...avto je treba vozit normalno in postopek čiščenja se bo sam začel in tudi končal. In Pika.
zmaga.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Ti si res zaostal, sorry, še tretjič ti bom napisal enako, mogoče boš razumel, proizvajalec Audi svetuje kako ravnati če se prižge lučka, da s takšnim ravnanjem pomagaš avtomobilu pri regeneraciji da je le ta verjetno (čim bolj hitra, učinkovita, kvalitetna), nikjer pa ne piše da če boš vozil normalno naprej (se ne boš striktno držal teh navodil), da se filter ne bo zregeneriral do konca in da ne bo lučka ugasnila. Torej napisal sem kaj sem prebral v navodilih in tega sem se 2x držal in lučka je res relativno hitro ugasnila, od zadje takšne situaciji pa je mimo že debelo leto. Sicer pa hvala, obvladam nemški jezik
smile-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kaj tebi ni jasno? Opisal si postopek, ki sem ti ga že 4x (!) opisal. Torej voziš normalno. Kdo je sedaj bebo, zaostal po tvoje?
Kje so sedaj tvoje trditve, na katere sem se naslanjal, ko si trdil, da je treba na AC v nižjo dat, pa v obrate??! Na TO izjavo te držim !
Pa da ne boš šel sedaj urejat tvoje trditve...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Kaj tebi ni jasno? Opisal si postopek, ki sem ti ga že 4x (!) opisal. Torej voziš normalno. Kdo je sedaj bebo, zaostal po tvoje?
Kje so sedaj tvoje trditve, na katere sem se naslanjal, ko si trdil, da je treba na AC v nižjo dat, pa v obrate??! Na TO izjavo te držim !
Pa da ne boš šel sedaj urejat tvoje trditve...

Ti si že večkrat napisal bedarije sem, pa še kar vztrajaš?
confused-1.gif


To, kar AvtoFun trdi, je seveda popolnoma res. Ko se prižge lučka za DPF, je avto po domače rečeno potrebno "sterati", da se filter zadostno očisti. To pa pomeni, da je ga je treba pognati nad določeno število obratov. Če si v Nemčiji na odseku, kjer ni omejitev, prestav verjetno res ne bo treba menjati navzdol, v primeru pa da nisi ter so nočeš voziti 180 km/h, pa bo to vsekakor potrebno. To tvoja "normalna" vožnja je pa seveda čista neumnost, ker potem bi tole pomenilo, da nadaljuješ s procesom, ki si ga izvajal do sedaj - postopno "mašenje" filtra.
smirk-1.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
eno mimogredno vprašanje:
DPF imamo zaradi EGRja. EGR skrbi, da je izgorevalna temperatura nižja. Če EGR blindiramo oz. odstranimo, se izgorevalna temperatura zviša. Ali lahko povišana temperatura izpušnih plinov škodi turbini?

lp
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
haha; imam dobvolj znanja in zdrave pameti, da lahko sodelujem v debatah.

Razlagati pa ne mislim več na katero izjavo sem se "obesil", ker sem očitno preneumen za par pametnjakovičev.
zmaga.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.152
6.965
113
pri taščici
Problem je v tem da je treba definirat "normalno voznjo". Bi jo probal? Verjemi da se precej uporabnikov ne bo strinjalo s tabo.