Citat:
Uporabnik igi pravi:
Ker nimam pojma o tem, pa verjetno še kdo drug tule gor, me zanima, kako pa deluja sedaj ta sodobna regeneracija? A uporablja kar nafto namesto "tekočine"? In kako sploh veš, kdaj se vklopi?
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Ker nimam pojma o tem, pa verjetno še kdo drug tule gor, me zanima, kako pa deluja sedaj ta sodobna regeneracija? A uporablja kar nafto namesto "tekočine"? In kako sploh veš, kdaj se vklopi?
Etak nafto u auspuhSej ni to tank da se zadimi
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Nekdo je napisal na AC v četrto in nekaj časa na malo večjih obratih....pri večjih obratih....
Vozi normalno in če imaš dober motor bo delalo b.p.
pa se tako tezko prezivis, ker drzava pac skromno zivi. V zadnjih letih je dala 1,6mrd za razvoj. 1/3 nlb, ostalo pa podobnim firmam.Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ne vem zakaj bi DPF filtre dajali dol, avto manj smrdi in manj onesnažuje, euro 5 pade ziher na euro3 če še ne bolj.
Ne vem kaj bi rekli če bi vsi kamioni zmetali dol DPF filtre in vozili brez ADBlua
Slovenska realnost:
DPF filter dol, vožnja na cviček, honorarno delo in obenem nadomestilo za brezposelnost, ...
Zapisal si same približke. Naš družinski avto ima sicer standardno dnevno relacijo cca 25 km v eno smer in seveda nekaj kratkih okrog 1 km (vožnja otrok sem in tja, obisk staršev, trgovina, prostočasne aktivnosti itd...). S tako uporabo avtomobila ni težav. Regeneracija traja nekaj minut na vsakih nekaj 1000 km, vsekakor pa veliko manj kot 30 minut.Citat:
Uporabnik map pravi:
Naslednje vozilo sem mislu dizla vzet. Še en razlog več da ga ne bom. Avto je za vozit. 500 m pa 500m. Ne pa kr neki, kao ne smeš ugasnt, ga morš 30 min na večjih obratih vozit, itd. Skrajni čas da te smrdjlivce dokončno prepovejo in začnejo kakšne hibride itd resneje razvijat.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Utiševalec.....crashburnt...Pepe pa vse zveš
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Hja ne vem... po papirjih imajo vsi novi modeli isto ali manjšo porabo, vendar v praksi ko se pogovarjam s kom se jih dosti pritožuje, da novi avti pri mestni vožnji več skurijo... In ja tudi moj scenic pri mestni vožnji pokuri občutno več kot njegov predhodnik.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Hja ne vem... po papirjih imajo vsi novi modeli isto ali manjšo porabo, vendar v praksi ko se pogovarjam s kom se jih dosti pritožuje, da novi avti pri mestni vožnji več skurijo... In ja tudi moj scenic pri mestni vožnji pokuri občutno več kot njegov predhodnik.
Seveda, tole drži, ampak tega skoraj noben prodajalec avtomobilov (pa očitno tudi avto-moto novinar) ne ve. Razlog je seveda v regeneraciji filtra, ki se ob pogosti vožnji po mestu izvaja pogosteje.
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Nekdo je napisal na AC v četrto in nekaj časa na malo večjih obratih....pri večjih obratih....
Vozi normalno in če imaš dober motor bo delalo b.p.
Poslušaj ti Rover bebec, jaz sem to napisal. Ko se filter "zošopa" do določene mere se vklopi lučka, regeneracijo sprožiš tako, kot sem napisal, nižja prestava višji obrati, par minutk in je končana. To velja za moj Audi. Če ti ni kaj jasno pa preberi navodila.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pa utiševalec ima sedaj do novega leta en kup drugega dela in bo malo manj pametoval na alterju! Povem, da vas ne bo skrbelo!
.