Na oplih je lučka nekoč bila, potem pa uporabniki niso brali navodil in so hodili na servis težit, da gre za napako, ki jo je treba odpraviti v garancijskem roku. Verjetno so jo zato umaknili. Sedaj glede na navodila gori samo, ko je skrajni čas, da bi stvar uspela.Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
sam to je res malo čudno zakaj ne naredijo neke warning lučke, da se izvaja regeneracia in ne ugašaj avta ta čas, npr tako kot je pr vžigu za grelne svečke...
Lool, pravi majstri so to. Prevozil še pa še z dpfjem, brez teranja, niti enkrat nobenega problema. Je pa res, da ni bilo to skaknje po mestu, temveč vožnje kot se za dizla spodobi.Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Kolikor sem sedaj raziskoval tale nesrecni DPF filter in se pogovarjal z mojstri svojega poklica, je optimalna kilometrina, da tale dpf deluje normalno min. 30km oz. 45min voznje v eno stran na mah in enkrat mesecno 300km relacija in to ne na standgasu po lokalnih cestah ampak ornk avtocesta spihat zadevo.
Krajse voznje pod 20km naj bi se opravljale le izjemoma, cesar pa v nobenem prirocniku za uporabo ne pise.
Lej, ni treba da imajo jajca iz Belgije. Lahko imajo nove avte, samo butci rabijo dizla za skakanje za 500 m. [censored].ga, morda bodo DPFji zdej to neumnost poštimali, če je Sloveceljni sami niso sposobni dojet.Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Berem topic in sem takoj najdel vzoprednico med DPF in Vtecom....kdaj se vklopi....
Dejte bluzit, vžgite in se peljite, pa koga briga kdaj se aktivira sistem.... In potem jokanje, kolk novi avto pokuri malo več kot stari, ki ni imel DPFja....
Nekdo je napisal na AC v četrto in nekaj časa na malo večjih obratih....pri večjih obratih....
Vozi normalno in če imaš dober motor bo delalo b.p.
Tko pa imate jajca iz Belgije s kobajagi 120k kilometrov in se čudite veliki porabi in ne vem še kaj.
Ker nisi bral bral navodil. V navodilih za moj avto piše, da priporočajo, da ima motor med čiščenjem filtra vsaj 2000 obratov. Jaz običajno opazim, ko se čisti, ker se to da opaziti brez lučke. Če ima višje obrate, se sčisti prej kot v 5-ih minutah, sicer pa se kar vleče. Vsekakor pa nisem napisal, da dam na avtocesti v četrto. Napisal sem, da dam eno prestavo nižje, večina avtomobilov pa že dolgo nima samo 5 prestav. Tako imam pri 130-140 km/h cca 3000 obratov motorja, sicer pa 2200.Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Nisem vedel da se DPF "vklopi"pri večjih obratih....
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:No, dajmo lepo po vrsti razjasnit zadeve. Prvo kot prvo - filter se v Sloveniji zamaši zaradi pretežno dveh vzrokov:
a) Slovenceljstvo - kupujemo dizla za 10.000 km/letno in se vozimo od semaforja do semaforja, vedno pod 2.000 obratov, avto se sploh ne segreje.
b) Vozilo je znamke Peugeot/Citroen in je eno izmed vozil prve generacije, ki so imele FAP filter. Tu ti živ bog ne pomaga, ker je zadeva zanič zasnovana in imaš stalno neke probleme ... edina pametna rešitev je softwarska in fizična odstranitev FAP filtra. Pozor - novejše generacije omenjenih znamk nimajo več teh problemov, da se ne bo kdo vpičil. (Aja, pa zelo pomemben podatek je, da je frend od KameleONa imel hude probleme z DPF filtrom na novem Superbu in je zato tako Škoda, kot cel VAG, zanič. To je de facto.)
Kot drugo, nihče ni "uvajal" samočiščenje (ne vem, s kje ti pobiraš podatke ... drugega kot to, da si izmišljuješ, ne vidim), ker je že od začetka zadeva zasnovana tako, da motorni računalnik preko senzorja diferenčnega tlaka izračuna "zamašenost" DPF/FAP filtra in pri ustrezni vrednosti se začne spontana regeneracija DPF/FAP filtra. V kolikor je spontana regeneracija prevečkrat prekinjena in "zamašenost" doseže določeno novo (višjo) mejo, se pri večini vozil prižge rumena lučka (prve generacije Citroen/Peugeot je nimajo), kar pomeni, da imamo zadnjo šanso za samostojno regeneracijo vozila. Takrat MORAMO voziti po predpisu, ki ga najdemo v navodilih vozila (vožnja nad XY rpm toliko časa, dokler lučka ne ugasne). Če tega ne storimo, "zamašenost" preseže nivo, pri katerem lahko spontana regeneracija kaj pomaga. V tem primeru je vozilo potrebno priključiti na ustrezno diagnostiko, s katero sprožimo tako imenovano prisilno regeneracijo.
Sedaj pa - kaj se dogaja med regeneracijo (spontano ali prisilno)? Se saje zmeče ven? Ne! V tem primeru bi bil filter popoln nesmisel, ker bi le zbiral saje in jih periodično v večjih količinah "metal" ven, kar nima nekega smisla. Pri regeneraciji se spremeni delovanje vbrizga (predvsem količina post-vbrizgovanja), tako da izpušni plini in s tem filter DPF dosežejo bistveno višjo temperaturo (tja okoli 600°C), pri kateri trdi delci zgorijo in se filter tako očisti. Pri prisilni regeneracij morda izgleda, kot bi motor turiral do konca (kar se da seveda brez testerja), ampak bistvo je v tem, da s testerjem damo ukaz za spremembo načina vbrizga in posledično se temperatura izpušnih plinov poveča bistveno prek meja, katere doseže ob "športni" vožnji.
Skratka, brezhiben motor z brezhibnim DFP filtrom NE kadi oz. kadi minimalno (bistveno premalo, da bi to bilo vidno). Za primer lahko podam recimo Mercedes A class A160CDI, letnik 2008, prevoženih 140.000 km - izpušni sistem je čist, kot nov iz trgovine. Verjetno je odveč dodati, da je vozilo uvoženo iz Nemčije, kjer ljudje kupijo dizla, da z njim vozijo relacije in zato problemov s filtri trdih delcev praktično nimajo.
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Kolikor sem sedaj raziskoval tale nesrecni DPF filter in se pogovarjal z mojstri svojega poklica, je optimalna kilometrina, da tale dpf deluje normalno min. 30km oz. 45min voznje v eno stran na mah in enkrat mesecno 300km relacija in to ne na standgasu po lokalnih cestah ampak ornk avtocesta spihat zadevo.
Krajse voznje pod 20km naj bi se opravljale le izjemoma, cesar pa v nobenem prirocniku za uporabo ne pise.
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Kolikor sem sedaj raziskoval tale nesrecni DPF filter in se pogovarjal z mojstri svojega poklica, je optimalna kilometrina, da tale dpf deluje normalno min. 30km oz. 45min voznje v eno stran na mah in enkrat mesecno 300km relacija in to ne na standgasu po lokalnih cestah ampak ornk avtocesta spihat zadevo.
Krajse voznje pod 20km naj bi se opravljale le izjemoma, cesar pa v nobenem prirocniku za uporabo ne pise.
Za kateri poklic je šlo? Mesarji, čevljarji, peki....? Ker en "uptodate" mehanik tega ne izjavi - če pa je "mojster" ostal na nivoju fergazarja, potem pa...
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Aja, pa zelo pomemben podatek je, da je frend od KameleONa imel hude probleme z DPF filtrom na novem Superbu in je zato tako Škoda, kot cel VAG, zanič. To je de facto.