Dodajanje "dvotaktola" dizlu?

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Pumpa je tako narejena, da jo maže gorivo.
Stric je imel šleparje, pa nisva nikoli nalivala nobenega olja v gorivo, kvečjemu v motorje. Pa so šli naprej v prodajo po 500.000km (ali več) prevoženih.

hysterical-1.gif
kamione ne mores ravno primerjati z osebnimi avtomobili. masina tam deluje v popolnoma drugacnem rezimu in pogojih. tudi materiali so drugacni, da o inzeniringu ne govorim. pol mio je za kamion manj kot 100.000km za avto.
Če bi dobro prebral, nekak ni bilo primerjave kamiona in os. vozila, ampak si na koncu brihtno ugotovil razliko v kilometraži, drugačnem režimu vožnje med vozili. O sami zasnovi motorjev( ki je dosti podobna btw) pa se mi ne da debatirat z netehnično izobraženim..
wink-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Že dimenzioniranje je drugo. Ne vem, če kdo od tovornjakarjev vozilo kupuje samo za par let in če naredi samo par jurjev letno. Posledično se ne dimenzionira, da reč začne razpadat že iz tovarne, kar nekatere znamke še vedno počnejo pri avtomobilih.

Samo poglejmo še letala. Tam je še hujše. Letala se furajo po 35 let, po 16 ur na dan v zraku. Na vsake toliko naredijo generalko vitalnih delov, na 15 let generalko celotnega letala, nova avionika, nova elektronika, prenovljeni prostori za potnike in furaj dalje. Da pride iz fabrike v razpadajočem stanju? Takoj fukne letalo dol in čez 3 mesece fabrike ni več, direktorji proizvajalca pa nekje na ričetu v zaporu.
 
Nazadnje urejeno:

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
hysterical-1.gif
Uredu je ja...

Ti se samo valjaj od smeha
hysterical-1.gif
. Ampak tvoja priljubljena nemška (nad)znamka avtomobilov vgrajuje ravno renojeve motorje v svoja manjša vozila. Zakaj že? Ker so nekvalitetni? Po moje ravno zaradi vzdržljivosti in kvalitete. Pa očitno je sodelovanje med MB in Renaultom pri nas v Novem mestu. Kaj misliš, čigave motorje vgrajujejo v Smarta?
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Po mojem prej zato, ker je MB statusni simbol, četudi razpade 3 mesece po nakupu.
smile-1.gif

A se bi kak lastnik MB upal rečt, da je kupil jajco, ki mu nonstop crkuje?

Zgodbica iz MB servisa ... Pride japi (verjetno kak direktorček iz kakega od državnih podjetij) z svojo par let staro zvezdico brez nekih kilometrov na servis. Tam mu rečejo, ja gospod katalizator vam je crknil. Ja ni problema menjajte, pravi japi. Ja gospod, tole ima pa dva katalizatorja in bo stalo 8 jurjev. Japi malo zadrži slino za par sekund in jo pogoltne, ter reče ja.

Kak kupec bolj prizemljenega avta, bi verjetno zadevo zapeljal direkt v avtosalon skozi prednji vhod, kupci zvezdice pa pač požrejo sranje.
smile-1.gif


Isto, kot prodaja Renold Kangooja z zvezdico ospredaj. Moraš bit bumbar, da greš preplačat zadevo samo ker ima gor pripopano zvezdico.
hysterical-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
To ti misliš. Očitno ti ekonomika le ni tako blizu...
Recimo da ima firma celo floto zvezdic... Od največjih šleperjev in tako dol. kaj misliš da bo šel v segmentu dostavnika kupit konkurenco (überwagen)? Bodi no resen, kupil bo zvezdico. In v Stuttgartu se, za razliko od tebe, tega zelo dobro zavedajo. Ker je očitno razvoj predrag da bi se izplačal so poiskali partnerja...
A tisti, ki kupujejo Opel Vivaro mislijo da dobijo kaj veliko oplovega? Embleme na volanu, maski, radkapah in audio sistem. To pa je vse. Motorji so lepo renojevi. Pa pri Movanu je isto. In v Nissanovih klonih.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Mene pa zanima....sicer bomo šli še bolj v OFF...ampak ko smo ravno pri kloniranju...

Kupiš Fiat ducato.....DELA

kupiš boxerja Jumperja....crkuje......a vsi majo kao isto tehniko not vgrajeno???
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Globalizacija je povsod, pri motorjih že dolgo- PSA- Volvo-Yamaha, Audi-VW-Mitsubishi, ipd..platforme si tudi izposojajo, ostala je le šminka.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Za te kombinacije ne vem. Za osnovo Traffic/Master pa je. Vse je isto. Drugače racionalizacija izgubi smisel... Različni proizvajalci motorjev pomeni da so potrebne prilagoditve vpetja, različni menjalniki...
Tako pa imaš načeloma en motor in različne kombinacije moči/navora... Tudi notranjost je ista.
Zgodba (resnična) od Trobca kakonso dobili prvega Vivarota pred časom... Kupili so Traffica in zamenjali embleme, masko, volanski obroč, kolesne pokrove.
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
ksz:
Sam ne tankam 2T olja v dizla predvsem zato ker se nikoli ne spomnim na to. Kolikor sem prebral naj bi bila dva večja razloga zakaj je to koristno:
-vedno nižje vsebnosti žvepla v nafti slabšajo mazalne lastnosti le-te, kar skrajšuje življenjsko dobo črpalke,
-2T olje izboljša izgorevanje in tako nastaja manj saj. Saje se najraje primejo EGRja in notranjosti sesalnega kolektorja (med ometanjem tega hudiča kar nisem mogel verjet koliko saj se akumulira tam notri). Tudi v olju, kjub temu, da imajo sodobna olja veliko kapaciteto za saje niso najbolj dobrodošle.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.456
3.556
113
Aditiv se dodaja samo zaradi injektorjev. Ta naredi mikrofilm čez gibljive dele in le ti potem lepo drsijo in se ne ripsajo med sabo. Ko je enkrat injektor poškodovan oz se igla zatika, začne šoba malo "počivat" in avto začne črno kadit, brez da bi pretirano stopal na gas. Po vlivanju aditiva se stanje občutno izboljša, samo, tej šobi pomaga do popolnega zdravja samo še menjava. Je pa aditiv zelo koristen pri preventivi, da ne pride do poškodb. Jaz prisegam na Antigripante 25, katerega priporoča in tudi prodaja strokovnjak na tem področju: http://www.avtomehanika-arcon.si Aditiv lahko kupite v vseh boljših trgovinah z avtodeli. Dvotaktol v dizlu je pa samo
uf-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Citat:
Jaz prisegam na Antigripante 25, katerega priporoča in tudi prodaja strokovnjak na tem področju

Jep, tale mehanik si je postavil laboratorij, stestiral množico aditivov in kot najboljši se je izkazal Antigripante 25.

nemenabijat!
hysterical-1.gif
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.474
1.847
113
na temni strani lune
Citat:
Uporabnik ziggy pravi:
ksz:
Sam ne tankam 2T olja v dizla predvsem zato ker se nikoli ne spomnim na to. Kolikor sem prebral naj bi bila dva večja razloga zakaj je to koristno:
-vedno nižje vsebnosti žvepla v nafti slabšajo mazalne lastnosti le-te, kar skrajšuje življenjsko dobo črpalke,
-2T olje izboljša izgorevanje in tako nastaja manj saj. Saje se najraje primejo EGRja in notranjosti sesalnega kolektorja (med ometanjem tega hudiča kar nisem mogel verjet koliko saj se akumulira tam notri). Tudi v olju, kjub temu, da imajo sodobna olja veliko kapaciteto za saje niso najbolj dobrodošle.

Prav razlog zaradi katerega naj bi kolega dodajal dvotaktol je baje vedno nižjia vsebnost žvepla in posledično bolj "suho" gorivo. Koliko pa to drži, nimam pojma.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Pa v teoriji naj bi dvotaktol zgostil gorivo...ker je gostejši od nafte.....posledično naj bi to dvignilo pritisk v CR sistemu.....večji pritisk naj bi gorivo lepše razpršil.....to naj bi potem lepše zgorevalo.....kar naj bi se poznalo v mirnejšem teku motorja....boljši odzivnosti...manjši porabi...bla bla bla

V praksi pa zopet...2dcl na 50-60L nafte v tanku bosta kaj točno naredila?

Tisto s sajami ene 2-3 poste nad mano......kako točno naj bi 2taktol poskrbel da bi spucalo saje iz sten (turbine...zgorevalne komore itd...)
sprasujem se.gif
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik ziggy pravi:
Citat:
Jaz prisegam na Antigripante 25, katerega priporoča in tudi prodaja strokovnjak na tem področju

Jep, tale mehanik si je postavil laboratorij, stestiral množico aditivov in kot najboljši se je izkazal Antigripante 25.

nemenabijat!
hysterical-1.gif

Arčon je uvoznik za antigripant. to je to
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Ne zagovarjam......ampak me je ta mit z 2taktolom dejansko zanimal...in sem prečesal internet in pač sam poročam kar sem (z)vedel...

Pri meni se vse konča pri količini......niti nisem odkril če 2taktol dejansko pomaga ali ne.......ampak 2dcl na 60L rezervoar bosta kako točno pomagala
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ksz... Tole je izsek prispevka up. Jozotom iz Renault Klub foruma... Za vse pametnjakoviče, komu je vse ribala črpalka...

..Zdaj po izkušnjah iz debat na nemških forumih, je najbolj uporabljano eno mineralno olje LM, ki tudi najbolje zgori. Prepir pa se je odvijal med BMW forumom in Bosch-em, ker je Bosch po vrsti zaporednih zaribavanj črpalk pri 165kkm odgovoril, da je nafta po standardu EN784 ali tako nekako, zadovoljiva. Potem so se pa popizdili, ali je zadovoljivo le za Bosch, če košta sanacija 4k€. Po dolivanju dvotaktola je kilometrina do napak narasla do 350kkm. Bi verjel da je tudi za DPF to še najbližje nafti. Dodatek 2-3 dcl na poln tank ni kaj dosti vpliven na porabo, ampak premošča samo pomanjkanje mazanja teh extremno hitrih piezzo diz in pa črpalke, ki fašejo kaj vode iz nafte. Če dize lažje sledijo elektronskim ukazom, se izkoristek poveča in pade poraba, to drži, seveda pa ne drastično. Taka razredčina ne more škoditi v nobenem primeru...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Se pravi je šlo samo za "sanacijo" konstrukcijske napake......v osnovi bi moral tak sistem delat sam od sebe vsaj 200kkm brez dvotaktola....am I right?
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Pa ja..pumpe in injektorji nimajo kaj crkovat (razen normalna obraba). nekoč je bilo gorivo slabše kvalitete (voda, parafin ipd) pa je stvar laufala. Ni zastonj rek, da stvar laufa kot dizel. Zdaj je pa očitno drugače. Uporabljajo se "nove", drugačne tehnologije in stvar se je zakomplicirala. Seveda so se iz nove tehnologije dobile stvari, kot so čistejši izpuh, večja moč, ampak očitno na račun manjše življenske dobe samih sklopov motorja.