Dodajanje "dvotaktola" dizlu?

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Ni zastonj rek, da stvar laufa ko...

....singerica brate...singerica
priden.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ksz... Tole je izsek prispevka up. Jozotom iz Renault Klub foruma... Za vse pametnjakoviče, komu je vse ribala črpalka...

..Zdaj po izkušnjah iz debat na nemških forumih, je najbolj uporabljano eno mineralno olje LM, ki tudi najbolje zgori. Prepir pa se je odvijal med BMW forumom in Bosch-em, ker je Bosch po vrsti zaporednih zaribavanj črpalk pri 165kkm odgovoril, da je nafta po standardu EN784 ali tako nekako, zadovoljiva. Potem so se pa popizdili, ali je zadovoljivo le za Bosch, če košta sanacija 4k€. Po dolivanju dvotaktola je kilometrina do napak narasla do 350kkm. Bi verjel da je tudi za DPF to še najbližje nafti. Dodatek 2-3 dcl na poln tank ni kaj dosti vpliven na porabo, ampak premošča samo pomanjkanje mazanja teh extremno hitrih piezzo diz in pa črpalke, ki fašejo kaj vode iz nafte. Če dize lažje sledijo elektronskim ukazom, se izkoristek poveča in pade poraba, to drži, seveda pa ne drastično. Taka razredčina ne more škoditi v nobenem primeru...

sprasujem se.gif


do 350k od 165k km ( po njegovem takrat vse po vrsti crkujejo ), je 185k km. Uaaau, 20k km zdržijo pumpe več.
Pa četudi imajo ti avti vsi sedaj že vsaj 500.000 km, koliko pa je teh primerkov, da je to mirodajna številka? 5, 10 ?
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Če čprav razumem....si še uštel pri izračunu
smile-1.gif


Brez dvotaktola je crkovalo pri cca 165kkm

Z pri 350kkm...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Nisem, nisem....preveri še enkrat.

Torej, imajo na forumi xxx primerkov, ki so od NOVEGA vlivali dvotaktol a avto?
yeah right...:)
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Midva to ne razumeva....
jebeštrga je k folk vedno išče krivca drugje, kot pa pri sebi...

Najboljši so renojevci z dciji
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Včasih si imel dizel ki je pri 3l prostornine jedva izdavil 100 konjev... Golf II je imel 55 konjev, MB pa 64 konjev. prostornine so znane. Nobenih šob, visokotlačnih črpal in te navlake.
Rek da dela kot dizl že zdavnaj ne velja več...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tvoja italijanska kanta (polizdelek) pa je pojem avta, kajne? Spimpana Fiat Marea Werekend...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38

bonk.gif


Takoj užaljen, k švaba k mu [cenzura] ne da...
hysterical-1.gif


Pomoje da si zaluži naziv izdelek, glede na to, da sem na prvi pumbi, šobah turbini, elektroniki....
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
ksz

Pr ns imamo renault dti 1.9 ki naj bi bil bolj zanesliv od dci ima 180kkm in glede nato da je iz ita jih ima se ene 50kkm dodatnih veliko kratkih relacij pa dela brez kaksnih idej o kakrsnih koli dodatkih. Pa se mehanik ga je nazadnje na servisu pohvalil da je zelo dober
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pa v teoriji naj bi dvotaktol zgostil gorivo...ker je gostejši od nafte.....posledično naj bi to dvignilo pritisk v CR sistemu.....večji pritisk naj bi gorivo lepše razpršil.....to naj bi potem lepše zgorevalo.....kar naj bi se poznalo v mirnejšem teku motorja....boljši odzivnosti...manjši porabi...

V praksi je tole totalen bullshit. Vsak CR sistem ima v motornem ECUju eno tako fajn mapo (no, v resnici jih je več), ki se ji reče Fuel Pressure Map. To pomeni, da je zgornji nivo pritiska goriva v vsakem trenutku elektronsko omejen z neko vrednostjo. Vlij kar hočeš, pritiska brez SW korekcije ne boš povišal.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Aha ok......najbrž mora bit kaka varovalka če ne bi "razgnalo" CR
smile-1.gif
 

R0berto

Zelenc'
30. jan 2014
9
0
1
Ljubljana
Ah, Roberto, v poznavanju avtomobilov pa nisi najboljši, kajne?
ne-ne-1.gif

Golf II ima lahko tudi 44kW, kar je 60 konjev. To velja za standardno 1,6 TD mašino, obstajala pa je tudi varianta GTD in GTD + intercooler in seveda posledično še več kilovatov. Seveda je imel šobe in črpalko.
redface-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

R0berto

Zelenc'
30. jan 2014
9
0
1
Ljubljana
Za mojega JXD letnik 1989 je v prometni pisalo 44kW. Če pogledaš trentuno kaj se prodaja na avto netu, ali pa na mobile.de boš tudi našel največ takih z 44kW.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
44KW je turbo diesel, ponekod znan tudi kot eco-diesel, dodatno katalizator in mala turbina na 40kw motor, zato tudi tako malo prirastka k moči.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
ksz...

ko bom rabil leta 2015 v sojega dizla karkoli dolivat ga bom prodal pa kupil kolo,do sedaj imel 3 dizle,enega nemškega,2 italijanska,tako nemški kot italijanski sta presegla 250k km brez kakršnih koli težav,sedaj se sicer novejši italijanski pelje že 140k km pa vsaj še enkrat toliko se bo brez dolivanja česarkoli v nasprotnem primeru bom kolesar
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Nikjer ne piše da moraš, da je obvezno. Glede na razprave na forumih ki so mnogo bolj strokovno orientirani za razliko od nabijaškega Alterja, kjer sicer kampira en lep kupček pametnjakovičev ki so že v rani mladosti padli v kotel z brihtolom in še ni popustilo, pa dvotaktol ima dobrodelhe učinke. Ampak ne na elektronskih komponentah.