Petrol ima v voznem parku eGolfa, letnik 2017. Pozimi ima realen doseg 95 kilometrov. Cena baterija pa, ce sem si prav zapomnil 28k EUR.Z ostalim se strinjam, glede tega imam pa dvome. Vecina ima menda garancijo za 80% kapacitete po 8 letih. Hudih napredkov v kapaciteti pa v petih letih (in da je v prodaji) tudi ne bo. Se posebej, ker vsi tupijo, da vec kot 300 km dosega pa ze ne rabis. Torej ce ne drugega vsaj umetno silijo nizja pricakovanja.
Ostajajo tudi za nas. Sicer so momentalno vsi avti dragi ampak tudi razlika primerljivih med EV in fosilcem je prevelika. Racunamo, ko vcasih benz vs dizel. In ze ko je gorivo zastonj in racunam svojih 25kkm letno in primerjam cene, ne pridem skupaj. Dejansko jajcek tipa spring je res dobra opcija, ce tak avto odgovarja (definitvno je pa to za 2. avto), ampak vse ostalo je pa adijo pamet.Maš prav Jabe, ampak to ima kolko desetina Slovencev? Tak da fosilci ostajajo
Malo poglej na Kitajsko, pa potem to še enkrat napiši .Mi bi vsi elktrik, ostalim dol visi.
Gorivno ni ravno zastonj. Ker ce tudi imas solarne panele, si jih morala kupiti. Koliko te pa stane prevozen kilometer, bos pa videla, ko bos avto prodala, koliko bos dobila zanj.Saj pravim... Ce avto odgovarja. Sama delam cca 25kkm letno, kar ni malo, ampak povprecna hitrost je pod 40km/h. To se nonstop po cel dan gajslam par km sem pa tja po kranju z okolico. Komaj regionalko vidim ali pa cesto izven naselja. Kilometri so dokaj enakomerno razporejeni. Ne naredim 100km na dan prakticno nikoli. In vsak vecer priklopim v lastni garazi za cez noc. Za mojo rabo zadeva fantasticna! Pa zastonj gorivo za 25kkm.
Motoce cetrtino casa, da fila na SE . Se nisem videl SE ki bi ponoci proizvajala stromCel kup jih že fila na domačo sončno elektrarno. Nekaj kar lastniki fosilcev preprosto ne morejo.
In tukaj je glavna razlika. Za elektriko imamo potencial proizvajat doma. Sicer je treba investirat, od sončih elektrarn, preko veternih, pa do kake nove nuklearke ali dveh, ampak potencial je.
Pri fosilnih gorivih imamo pa potencial samo za nekaj premoga, drugo je pa samo v sledovih.
Ja, ce teh 95km delas celo popolndne kot taxist po centru Ljubljane., Z vkljucenim gretjem brez tc.Petrol ima v voznem parku eGolfa, letnik 2017. Pozimi ima realen doseg 95 kilometrov. Cena baterija pa, ce sem si prav zapomnil 28k EUR.
poglej še ostalo azijo, indijo in južno ameriko. Pa potem napišiMalo poglej na Kitajsko, pa potem to še enkrat napiši .
Seveda, ker niso znali, hoteli ali jim "vera" ni dovoljevala it na hitro polnilnico 10 km prej ali 10 kasneje - obe prazni.So bile ze letos objavljene slike SC s cakalnimi vrstami
Point EV je itak, ce imas doma SE in letni netmetering. Vse ostalo je mazohizem, drag mazohizem.
Ni tam nekje 35kWh?2017 je imel manjšo baterijo kolikor jaz vem .
Po spominu so sli; z 24 na 36kwhNi tam nekje 35kWh?
Kar sem bral - pozimi hitro premalo.
ja.. tud to je malo.. ID so pa kaj 50+ kwh? pa tud jurjevPo spominu so sli; z 24 na 36kwh