Dobre zavore

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
vidim, da tukaj gor skoraj nihce ni vozil blizu 300kmh. 280kmh je skoraj 80m na sekundo. Ni sans, da taksen izstrelek spredaj vozeci vozniki vidijo. Isto, ko bi se vkljucevali na magistralko, mimo njih pa priletel avto s 150kmh. Tega 99% ljudi ne zmore videti in predvideti. Kot bi poizkusal pes preckati avtocesto kjer bi se vozili vsi s 150kmh. Gre v igrici.
Drugic gre za tunelski vid. Pri 280kmh perifernega vida prakticno ni vec. Si skoncentriran samo na par stopinj pred sabo, dokler v tem kotu ni avto.
Tretjic 280kmh po notranji strani bmw m3 prejsnje generacije tezko spelje po notranjem ovinku smarne gore, po zunanjem proti vodicam pa moras imeti veliko jajc.

Ja kriv je voznik z 280kmh, enostavno, ce se obstajajo odseki brez omejitve, bi morali sprejeti v uredbo tudi splosno povecanje neumnosti ljudi, ki se skupaj s povecanim prometom ne izide vedno dobro. Smo vcasih za iskro v lj na cesti ljubljanskih brigad peljali +220kmh, poizkusi danes tam peljati 100kmh, misija nemogoce.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
280km na avtocesti se mi je zdela ruska ruleta in pac ne odobravam tega pocetja. Se pri 150kmh imas debile pred sabo, pri 280 si pa v fazi nizkega preleta in enostavno povprecen clovek tega ne razume, dojame in niti ne pricakuje. Obcutek je, kot bi zamrznil cas in vsi stojijo, ti pa letis med keglji. Ce se te keglji zacnejo se premikati, you are so fucked up...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Iz linka: "that a dark coloured vehicle, possibly a Mercedes-Benz, had approached the woman's subcompact car with high speed without keeping safety distance"

To je to. Ampak tole pa ne pomeni, da ga je bejba izsilila in ne, da je model zaviral v sili kot butelj in tako pristal 5 centi za ritjo njenega avta.

V bistvu je primer drugačen, model je vozil zanjo, zaliman za rit (tudi na Balkanu poznamo take :cheer: . Iz prve roke povem, da tega nihče ne dela, če se voziš v petmetrskem bemflu, če si v malem jajčku, pa marsikdo. Zdaj bom še bolj kontroverzen, ampak se mi zdi, da takšni dinamiki še posebej ne marajo nenemških avtov :p.)

Žal bi morala z več izkušnjami voznica znati reagirati drugače.

Stvar je sicer debatable: "a documentary (...) focuses on controversial and conflicting issues regarding the investigations and trial and concluded, that the guilt of Fischer might be disputable."
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
vse je debatable, jasno
nikol niso stvari črnobele, ampak tale je bil pač na 2 stopnjah obsojen

če bi imela več izkušenj bi bla še dons živa, pa če ne bi glih na norca naletela, tudi

sej je samo cesta... se vozimo za to, da pridemo od točke a do b
včasih hit, včasih pa počas, kakor pač razmere dopuščajo... in pod razmere pašejo tudi vseh sort nespretni in nepozorni vozniki
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
242
192
43
Pogosto sem vozim v Nemčiji. Na odsekih, kjer ni omejitve, je potrebno biti kar pozoren pri prehitevanju. Ta na posnetku je res ekstrem, večina jih je okoli 200 km/h, kar lahko hitro spregledaš. Je pa treba notirati, da odsekov brez omejitve ni veliko oziroma niso zelo dolgi. Veliko je dinamičnih omejitev: promet, nizko sonce, megla, delo, ipd. Predvsem pa se opazi, da promet poteka predvidljivo, na večpasovnicah se umikajo skrajno desno, tovornjaki ob zastoju so zgolj na enem, skrajno desnem pasu. Omejitve spoštujejo, tudi ko jih je konec in takoj pospešijo. Tudi če kdo počasneje prehiteva, za njim vozeči mirno počaka, da zaključi. Nadzora, prikritega s civilnimi vozili, je veliko. Vsekakor je izkušnja na nemških avtocesta bolj prijetna kot npr. pri nas.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
Ja meni je bilo to najbolj všeč, da so dejansko pospešili ko se je povečala omejitev. Ne pa pri nas ka ne zna človek saltat nižje ko je treba.
Je pa res treba bit pozoren. Meni sicer ni problem ker sm dobro naučen in se prepričam preden grem na prehitevalni pas.
Pa tudi ne letijo ponavadi tok če je guzva. Tale je precej izjema se mi zdi
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
To je enako legalno, kot ko traktor v križišču v nepreglednem ovinku odvzame prednost motoristu, ki je pridrvel 140 km/h.

Ni res - motorist se pelje ilegalno 140, tale na AC se je popolnoma legalno in ostali vozniki morajo to pričakovati. In v tvojem primeru ne bo kriv (ali pa sploh ne) le traktorist, odvisno pač od tega, kakšna je bila omejitev tam.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Ni res - motorist se pelje ilegalno 140, tale na AC se je popolnoma legalno in ostali vozniki morajo to pričakovati.

hm, kaj morajo pričakovati?

150 na uro? 200?
280 kot je tale žgal ali celo kakšnega veyrona s 430?

stvari so kot običajno, mal bolj komplicirane
namreč, tudi če ni omejitve, obstaja tole:

Die Richtgeschwindigkeit von maximal 130 km/h auf Autobahnen beinhaltet keine Empfehlung, eine Mindestgeschwindigkeit einzuhalten. Es wird lediglich empfohlen, nicht schneller als 130 km/h zu fahren. Die Überschreitung der Richtgeschwindigkeit ist keine Verkehrsordnungswidrigkeit, da die Autobahn-Richtgeschwindigkeits-Verordnung nicht auf § 24 StVG verweist. Bei einem Unfall kann jedoch eine höhere Mithaftung aufgrund einer erhöhten Betriebsgefahr angerechnet werden.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
hm, kaj morajo pričakovati?

150 na uro? 200?
280 kot je tale žgal ali celo kakšnega veyrona s 430?

stvari so kot običajno, mal bolj komplicirane
namreč, tudi če ni omejitve, obstaja tole:

Die Richtgeschwindigkeit von maximal 130 km/h auf Autobahnen beinhaltet keine Empfehlung, eine Mindestgeschwindigkeit einzuhalten. Es wird lediglich empfohlen, nicht schneller als 130 km/h zu fahren. Die Überschreitung der Richtgeschwindigkeit ist keine Verkehrsordnungswidrigkeit, da die Autobahn-Richtgeschwindigkeits-Verordnung nicht auf § 24 StVG verweist. Bei einem Unfall kann jedoch eine höhere Mithaftung aufgrund einer erhöhten Betriebsgefahr angerechnet werden.
Itak. 130 ali manj bi bila krivda 100% na strani voznika Mazde, če je višje, je delno tudi pri BMW. Ampak delno oz. manjšinsko.
In ja, tudi 430 je treba pričakovat, sploh, če je sicer zelo redek promet, ravna AC ipd. Ker tudi to je pomembno, v kakšnih okoliščinah je bilo 280 (ali 430). Zato sem pa napisal, da je bil BMW prehiter. Po mojem mnenju tole niso bile razmere za 280.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
tole definitivno niso razmere za 280
kot dejanja mazde in onega, ki je kampiral na pasu.

Je pa dobra reakcija voznka bmwja ali je bilo to avtomatsko ?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Itak. 130 ali manj bi bila krivda 100% na strani voznika Mazde, če je višje, je delno tudi pri BMW. Ampak delno oz. manjšinsko.
In ja, tudi 430 je treba pričakovat, sploh, če je sicer zelo redek promet, ravna AC ipd. Ker tudi to je pomembno, v kakšnih okoliščinah je bilo 280 (ali 430). Zato sem pa napisal, da je bil BMW prehiter. Po mojem mnenju tole niso bile razmere za 280.
Kako že gre tista osnovna vozniška? Prilagodi hitrost razmeram na cesti ne omejitvam. Hipotetično bi lahko za tem BMW vozil tudi kak hitrejši šofer, kjer bi 280 km/h zgledalo kot da stoji recimo kak ferarri ali pa veyron kot praviš ni običajno lahko pa bi se zgodilo, tako kot temu vozniku mazde. On je bil na meji zmogljivosti svojega vozila in je pač bil prepričan, da je ta hitrost največja na avtocesti. Isto bi se lahko potem zgodilo tudi z veyronom, ker bi lahko za njim pristajalo vojaško letalo zaradi prisilnega pristanka. In tako dalje v nedogled. Zato še enkrat prilagodi hitrost razmeram na cesti in upoštevaj pravilo, če lahko ti storiš napako jo lahko tudi kdo drug.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
hm, kaj morajo pričakovati?

150 na uro? 200?
280 kot je tale žgal ali celo kakšnega veyrona s 430?

stvari so kot običajno, mal bolj komplicirane
namreč, tudi če ni omejitve, obstaja tole:

Die Richtgeschwindigkeit von maximal 130 km/h auf Autobahnen beinhaltet keine Empfehlung, eine Mindestgeschwindigkeit einzuhalten. Es wird lediglich empfohlen, nicht schneller als 130 km/h zu fahren. Die Überschreitung der Richtgeschwindigkeit ist keine Verkehrsordnungswidrigkeit, da die Autobahn-Richtgeschwindigkeits-Verordnung nicht auf § 24 StVG verweist. Bei einem Unfall kann jedoch eine höhere Mithaftung aufgrund einer erhöhten Betriebsgefahr angerechnet werden.
Ja ravno zaradi tega, kar si prilepil, morajo pričakovat, da se ljudje vozijo nad priporočenih 130km/h (ja tudi 200+), saj kot piše v tvojem citatu, to ni prekršek. Ja lahko je kljub temu delno odgovoren za nesrečo zaradi višje hitrosti, samo ne če en debil brez da bi pogledal in s premajhno varnostno do spredaj vozečega uleti direktno čez dva pasova pred njega.... Tako kot se je tale lotil, bi lahko še marsikaj drugega spregledal ne glede na hitrost. Tisti, ki kampira ne sredinskem pasu pa tudi ni dosti boljši.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Ja ravno zaradi tega, kar si prilepil, morajo pričakovat, da se ljudje vozijo nad priporočenih 130km/h (ja tudi 200+), saj kot piše v tvojem citatu, to ni prekršek. Ja lahko je kljub temu delno odgovoren za nesrečo zaradi višje hitrosti, samo ne če en debil brez da bi pogledal in s premajhno varnostno do spredaj vozečega uleti direktno čez dva pasova pred njega.... Tako kot se je tale lotil, bi lahko še marsikaj drugega spregledal ne glede na hitrost. Tisti, ki kampira ne sredinskem pasu pa tudi ni dosti boljši.

tukile si lahko prebereš eno sodbo:

Na kratko - šleper je zapeljal na levi pas in zaprl pot avtomobilu ki je "drvel" 160 na uro in se zalimal v prikolico.
Razsodba - 20% krivde (oz. škode) je na vozniku, ker če bi vozil 130 bi se pač lahko ustavil.

Stvari niso tko strašno preproste, kot si to alter dinamiki predstavljate.
Avtocesta ni dirkališče.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Meni je zelo zanimivo, kako zagovarjate debila, ki je preko dveh pasov in s totalno neprimernim manevrom (premajhna varnostna) povzročil nevarnost.
Torej tukaj debatiramo samo o krivdi “divjaka”, debil je pač naredil napako. Divjak je pa dejansko rešil prometno.
In ja, mi je jasno o preprečevanju napak drugih, ampak ta Mazdaš bi isto naredil, če bi se drugi peljal 150km/h.

Lepo ponazarja stanje trenutne družbe, ki pozna samo svoje pravice, dolžnosti pa niso važne. Zanje bo drugi poskrbel. Za bruhat.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Lepo ponazarja stanje trenutne družbe, ki pozna samo svoje pravice, dolžnosti pa niso važne. Zanje bo drugi poskrbel. Za bruhat.

In to napiše tisti, ki zagovarja nesocializiranega divjaka... :valjamse:
Prjatu, nisi sam, ne na cesti in ne na svetu. In glih zato maš ene par pravic omejenih. Med drugim tud tisto do tiščanja gasa v poden.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
In to napiše tisti, ki zagovarja nesocializiranega divjaka... :valjamse:
Prjatu, nisi sam, ne na cesti in ne na svetu. In glih zato maš ene par pravic omejenih. Med drugim tud tisto do tiščanja gasa v poden.
Če jaz prav vidim na posnetku je tisti DIVJAK LEGALNO tiščal v poden.

In ja, jaz nikoli ne bi tako tiščal na cesti, pa mi vseeno ne pride na misel, da bi zagovarjal tipičnega Balkanca, ki jih je polno na naših cestah. Ki pojma nima, kaj se dogaja okrog njega.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.777
113
Zato še enkrat prilagodi hitrost razmeram na cesti in upoštevaj pravilo, če lahko ti storiš napako jo lahko tudi kdo drug.

Pa saj jo je prilagodil so neke mere in tudi rešil napako drugega. BMW je povsem legalno vozil s takšno hitrostjo, da jo je uspel dovolj zmanjšati in se ni zaletel v rit tistemu, ki pa dejansko svoje vožnje oz. manevra menjave pasov ni prilagodil razmeram na cesti ter svojim (ne)sposobnostim preverjanja dogajanja v okolici s pomočjo ogledal :fredi: :evil: