Za vodila.....silikonska mast ...al pa univerzalna iz sanitarnega oddelka v baubau.... pač una silikonska za PVC cevi mazat da gredo lažje skupaj ali narazen....
Kamele0N , tole spodaj naj bi bila silikonska mast?
Olajšuje polaganje povezovalnih ceviDobre mazalne lastnostiZa univerzalno uporabo
www.bauhaus.si
www.merkur.si
Drugače pa se za zavore rabi dve do 3 masti za 3 različne predele:
1.) Zavorni bat pod protiprašno gumico ter za sestavljanje zavornih cilindrov in klešč ter povsod, kjer lahko mast pride v stik z zavorno tekočino, je najboljša izbira ATE Bremszylinder-Paste:
Lahko se uporabi tudi silikonsko mast. Jaz tudi, ko klešče dol vzamem, malo ATE Bremszylinder-Paste stisnem v 5ml injekcijo in naprej pod protiprašno gumico bata, malo razporedim, preden ga v klešče potisnem.
NE SME se uporabiti Bakrene, keramične, ali ATE Plastilube oziroma Textar Cera-tec.
2.) Tista vodila pod protiprašnimi mehovi (Sliding pini) se mažejo IZKLJUČNO s silikonsko mastjo. BOG ne daj kaj drugega, razžrlo bi protiprašne mehove, če je "naftno" mazivo, ATE Bremszylinder-Paste pa ni silikonska mast. Verjetno pod mehovi ne bi škodila, koristila pa kvečjemu začasno, saj ni visokotemperaturna in je vodotopna. Ne vem, kar razblini se. Sem kontaktiral ATE tehnično podporo in so odgovorili - izključno silikonska. Glede teh sliding pinov imam jaz nasprotne izkušnje od
Hondi , jaz sem jih vedno zasledil namazane, razen pri novih vozilih izdelanih zadnjih par let, nisem pogledal.
3.) Vodila ploščic, ušesa ploščic, hrbtna stran ploščic pa Bakrena, Ate Plastilube ali Textar Cera-tec. Vendar jaz imam z zadnjima dvema slabe izkušnje. Ko se čez čas vse skupaj odpre, ju tam kar ni več. Ne vem, kam gre, ali vročina ali kaj je tisto, zaradi česar izgine, kot bi izpuhtela. Absolutno preferiram bakreno, saj je vsaj po mojih preverjanjih tudi po nekaj letih še vedno normalno tam. Če se je previdno namaže da ne pride na ABS komponente, nima biti kaj narobe.