Pleh 3.14_ čke ste vsi po vrsti..zmišljevanje opreme, na katere račun čakaš gajbo , se sekiraš ipd.. ko ga pa prodaš , pa ni nič več vreden kot vsi drugi, raje še manj..
Greš v salon, se vsedeš, sprobaš, odpelješ drugi dan pa je..
Če pljunem denar za nov avto, hočem da je točno tak, kot si ga želim.
Če si tak, da ti je praktično vseeno kakšen je avto, potem ni problema, greš v salon in odpelješ (mislim da se večina KIA-ij proda tako). Če pa hočeš recimo točno tak radio in točno take sedeže, pač počakaš in je. Žena je recimo gledala za Ibizo FR in velika večina avtov na zalogi je imela grd manjši radio (ni gršega ko kot je majhen displej na mestu, predvidenem za večji displej). Tiste, ki pa so imele želeno opremo, je bila ali čudna barva, ali pa je bil avto zaradi kakšne nepotrebne opreme še jurja-dva dražji).
Dobavni rok ni problem, če je vnaprej znan, tudi če je to pol leta ali več. Pač planiraš tako in še ne prodaš prejšnjega avta in je. Problem je ko kupcu rečejo da bo to recimo tri mesece, potem pa mora čakati še par mesecev več, prejšnji avto pa se recimo že proda.
Imaš pa še hujše cvetke, kot recimo ko je kolega iz srbije naročil Karoq-a. Naročil je v začektu decembra, predvidena dobava marca. Ko je marec minil in avta ni bilo je šel vprašat in so mu rekli da avtov ni in da mu bodo junija (!) povedali kdaj bo avto (torej ne da bo takrat avto, ampak da bodo povedali kdaj bo, torej lahko tudi avgusta, septembra). Plan je sicer da se da stari noter kot staro za novo, samo vseeno se mu zdi malo za malo.
Aja, kot razlog so rekli da je bila zaradi velikega povpraševanja vsa proizvodnja preusmerjena na zahodne (EU) trge.