Dizlom primat tudi na dirkališčih?

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Seveda moraš na kolesa spravit določen navor, ampak tega navora ne premore niti motor Actrosa, zato pa ima transmisijo.
In motor F1 nebi potreboval 250 prestav, ampak samo dodatno gonilo s prestavo 10, nič več in nič manj. Uporabil bi lahko originalni menjalnik Actrosa. Motor F1 nebi potreboval nobenega dodatnega vztrajnika. Prej sem ti napisal dovolj formul, da lahko vidiš, da bi bil vpliv vztrajnostnih mas šleparja (40t) na motor (in vztrajnik) F1 100x manjši kot pri tovarniškem motorju.
Ne le, da bi bilo s takim motorjem šleparja lahko peljati, ko bi bil enkrat v gibanju, tudi pospešil(!) bi hitreje. In če se pogovarjava o 440kW motorju tovornjaka in 800 KM F1, bi motor F1 tudi v klanec peljal hitreje.
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.218
194
63
Sam tole si pa napisal ko nek vseved, naj imajo oboji turbino in 2000 ccm, pa da vidimo...
priden.gif


Se dobro, da nisi dal primerjavo, da je 700 KM V12 zmagal proti 100 KM 1400 ccm motorju:
"Uuuuu kaka drama, ali je to konec malih bencinarjev ?"
hysterical-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ne le, da bi bilo s takim motorjem šleparja lahko peljati, ko bi bil enkrat v gibanju, tudi pospešil(!) bi hitreje. In če se pogovarjava o 440kW motorju tovornjaka in 800 KM F1, bi motor F1 tudi v klanec peljal hitreje.

800 KM F1 motor s pravim menjalnikom naserje 440 kW (598 KM) motor iz tovornjaka dok kažeš keks. Razlike je za dobrih 200 KM.
wink-1.gif

Nekateri se iz nekega čudnega razloga ne žele ukvarjati z zakoni fizike in pač mislijo, da drže boga za jajca že s tem, da imajo nek svoj "občutek". Jaz vozim tovornjak, in ja bom vedel, da naščije Formulo 1. Na srečo se tudi inženirji, ki dizajnirajo tovornjake, ne strinjajo z njimi in prekleto dobro vedo vpliv moči motorja na performanse.
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Nabijas v tri krasne.
Kak navor na kolesih?Ce bos ti hotel potegnit 40t sleparja z F1 motorjem ti moras na kolesa spravt dolocen navor ki ga F1 motor ne premore
Jaooooo ...
A ti kdaj kaj premisliš, preden napišeš? A si si kdaj vsaj osnove pogledal? Ker pišeš neumnosti.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Citat:
Uporabnik darko11 pravi:
Sam tole si pa napisal ko nek vseved,

hysterical-1.gif


lej, napisal sem, kar sem videl...samo to. Ne poznam tekmovanja (ne pravil, ne omejitev)...vem pa kaj sem videl...da je ciljno črto prvi prepeljal dizel in ne bencinar.

Zanimivo je zgolj to, ker so (nekateri) vedno prisegali da dizla na pistah pa ne bo videti., ker nima tam kaj početi.



Lahko pa nadgradim tvojo pisanje (s pridihom pikrosti)...oboji omejitev 2.000 ccm, turbino, ter število vrtljajev 5.000.

Bo šlo?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.075
10.855
113
kod Džej-Zija
Ali pa bi raje predpisali enake tipe menjalnikov za vse vrste motorjev. Potem bi bilo zanimivo gledat, kako se dizel zadaj vleče zaradi ožjega območja delovanja.
smirk-1.gif


Dejstvo je, da se v teh tekmah trenutno favorizira.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Nabijas v tri krasne.
Kak navor na kolesih?Ce bos ti hotel potegnit 40t sleparja z F1 motorjem ti moras na kolesa spravt dolocen navor ki ga F1 motor ne premore
Jaooooo ...
A ti kdaj kaj premisliš, preden napišeš? A si si kdaj vsaj osnove pogledal? Ker pišeš neumnosti.






Za osnove bi proporocal tebi da si pogledas.
priden.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.075
10.855
113
kod Džej-Zija
Ni problema. Omejitev obratov na 5000/min, pa turbino za oba. Me prav zanima, kako bo dizel v tem primeru konkurenčen.

Hint: nikakor.
wink-1.gif
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.218
194
63
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Zanimivo je zgolj to, ker so (nekateri) vedno prisegali da dizla na pistah pa ne bo videti., ker nima tam kaj početi.

Tega nikoli nisem trdil, tud na bivsem forumu ne. Ce se ne motim, je bla tam tema, ko se je Audijev, oz. VW V10 tdi zelo dobro odrezal.
cool-1.gif

Ampak taki posti so isti kot mhasda dr.. je zmeraj najboljsi - ja med daciami in polonezi mogoce.
wink-1.gif


Mogoce bi bla najboljsa: bencinar brez sveck, da bo fair play ?
sprasujem se.gif


PS: ne vzami preresno, dolgcajt je.
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Za osnove bi proporocal tebi da si pogledas.
priden.gif

Da ne bo nesporazuma: osnove za moje trditve je s slavno formulo F = m x a postavil neki Izak pred kakšnimi 400 leti. Verjetno so že zastarele. Bi nas blagovoljil razsvetliti z osnovami tvojih trditev?
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
word! Glede pravil v wtcc pa je tako da bodo nekateri vedno v prednosti. Če pogledamo malo nazaj pa so vedno zmagovali samo avti na zaden pogon (bmw) od ostali pa mogoče alfa vse ostalo je bilo bolj tako tako. Očitno so proizvajalci pritisnili na Fio, da je postavila taka pravila pri katerih so pač dizli malo v prednosti, mogoče pa bo v prihodnje spet drugače.