dizli VS bencinci

airj

Pripravnik
29. sep 2008
450
0
16
No to je že res. Vozi pa tega taistega cliota z 1.2 motorjem v peti prestavi 180km/h in poročaj razliko.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
To je že daaaleč perko omejitev. Imam bencinca, ki zlahka gre 180, pa nikoli ne grem več kot 130, 140.

Edit: Ja, sedaj smo prišli že na neke čudne scenarije in smo tik pred tem, da se tema zasmeti na polno. Čakamo le še na kake 14 letnike z ogrooomno izkušnjami, ki bodo podali "strokovno" mnenje.
 
Nazadnje urejeno:

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.096
1.272
113
42
Deda ima 2,0 dci v KašKaj, fotr pa v Grand Scenicu pa je oboje fajn vozit. Sicer pa turbo bencinarji > all
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
To je že daaaleč perko omejitev. Imam bencinca, ki zlahka gre 180, pa nikoli ne grem več kot 130, 140.

In kjub temu pije 9 l ??

Kaj ali pušča rezervoar ali ima V8 ??

Razlika med bencinarji in dizli je lahko zelo majhna, sploh pri kratkih relacijah, ko začne bencinar delati veliko prej optimalno.

TSI še zmeraj precej porabijo, ko stisneš. Zelo sober atmosferski bencines je še zmeraj precej varčen.

Upam, da bo trošarina kmalu poštena za oboje tako bencinarje kot dizle, da ne bomo bencinarji subvencionirali dizle ( potem se še hvalijo kako malo porabijo )
 

airj

Pripravnik
29. sep 2008
450
0
16
Tudi če voziš tega cliota na 140km/h ni nekaj najboljšega pod soncem. Poleg tega so mi neke primerjave, kako lahko vozi v 5. prestavi s 50km/h kr neki. Kaj pa če ima avto 6. prestav? Kaj pa če imam avto, ki ima 300KM, pri takem avtu je v 5. prestavi 50km/h pod prostim tekom motorja.. kaj potem?
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Ne pušča, niti ni V8 - Volvov 2.4 I5. Avto je pač star, precej težak, motor tudi ni najmlajše zasnove. Koliko bi naj porabil po tvoje ?

Edit: airij, res je, razne robne scenarije bomo pustili ob strani.
 
Nazadnje urejeno:

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Samo vprašal sem, ker si napisal tako veliko razliko med dizlom in beminarjem. Realno je veliko manjša. V določenih primerih sta lahko celo zelo blizu.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.103
16.303
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Saj ni vse v tem kako vleče. Jaz recimo komot vozim cliota 1.2 pri 50km/h v peti prestavi s 1000 obrati. Pač brutalno vlekel ne bo, pritožil se pa tudi ne bo nad početjem. Pri dizlu je pa to eno samo trpljenje in tresenje. Mislim, ko se vozim po mestu mi ni tako mar, kako brutalno bo potegnil, ampak kako ležerno se bom peljal. In tukaj dizel pogrne. Podobno zoprno je, ko se voziš v hrib, kot je napisal sajkek.

pa zakaj bi sploh vozil na 1000rpm? a zato, da je čimmanj obratov in posledično kao čimmanjša poraba (kar ne drži)? ali da pač obremenjuješ motor? ali pa da obremenjuješ sebe, ker stvari ne funkiconirajo tako, kot bi kao morale funkcionirati
grin1.gif


jst vozim dizla pri cca. 50km/h lepo v tretji na cca.1900rpm in imam moč na voljo takoj, če jo potrebujem, pa še poraba je tu najmanjša, ravno zaradi vseh razmerij med hitrostjo/uporom, močjo, procentom gasa itd......
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.135
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
jst vozim dizla pri cca. 50km/h lepo v tretji na cca.1900rpm in imam moč na voljo takoj, če jo potrebujem, pa še poraba je tu najmanjša, ravno zaradi vseh razmerij med hitrostjo/uporom, močjo, procentom gasa itd......

Ne vem kakšnega dizla imaš to, ampak da bo pri 2k RPM poraba najnižja ne bo držalo, oz. če tako voziš in misliš da imaš nizko porabo imaš še veliko rezerve!
zmaga.gif


Ontopic pa, primerja se jabolka in hruške in res ne vem zakaj bi nek sodoben dizel motor imel drugačne specifike kot turbobencinar? Včasih je bilo res da je so bili dizel turbaki uporabni v zelo ozkem področju obratov, ampak to že dolgo ne velja več. Je pa enaka stvar pri starih tubobencinarjih, tisto vozit je tudi "muka".
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.103
16.303
113
150hp 2.0 turbodizl. najnižja sem pa mislil glede na razmerja vsega... seveda je pri cca. 1400 nižja kot pri 2k rpm, ampak če pa pri 1000 (oz. 1400) zahodiš gas, ker ga potrebuješ se bo pa motor bolj mučil (= večja poraba), pa še počasneje bo pospeševal (turbina začne počasi grabit pri cca.1700), torej bom imel že samo zaradi tega večjo porabo ker dalj časa pospešujem, kot pa če cruisam pri cca. 1850 in zaradi kakšnih situacij potrebujem še kaj gasa... (na 2+k res ne vozim kot konstanten način vožnje).
če se pa osredotočim na števec trenutne porabe (ja, vem da ni najbolj točen, je pa za boljši filing kaj se dogaja) pa imam pri cca. 1850-1900rpm in 50km/h porabo okoli 4l, če grem pa na 1450-1500 pa 3,5 (po analognem števcu) torej nekako same sh1t
grin1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
ksz

Sam sem pred trenutnim avtom imel dva dizla. Ja, oba rabljena in uvožena. Pri obeh sem po nakupu naredil servis tipa 'menjaj kar je treba', torej od olja in filtrov za preventivo naprej. Poraba je bila recimo temu solidna, imel pa sem težave predvsem s hladnimi zagoni (že jesenska jutra so delala probleme, kaj šele zima, pa sta bila oba v garaži), odkar imamo naraščaj mi je pomembno tudi da se kabina segreje prej kot v pol ure.
No, pri prvem dizlu so začele probleme delat šobe, pri drugem je bilo mesec po nakupu treba menjat bosch črpalko (2k - kril prodajalec v okviru garancije na vozilo), kasneje še egr ventil, za katerega so me pri nas želeli olupit za 700 eur, iz anglije sem ga dobil za polovico. In tako naprej, kup neumnosti.

že lani poleti sem začel gledat za zamenjavo, iskal sem izključno atmosferskega bencinca z večjo kubaturo. Prva opcija je bil Sharan VR6 (enega so mi speljali praktično pred nosom), druga voyager 3.3. Ko se je začela zima sem se odločil na wishlist dodati še 4x4. Na koncu sem kupil grand cherokeeja. Zadovoljen za popizdit. Dizla ne povoham več.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Bom tukaj postavil eno vprasanje, ko je ze debata o turbo motorjih. Zakaj pri avtomobilih ne naredijo nekaksnega zalogovnika stisnjenega zraka, kot pri domacem kompresorju, ki bi sluzil preprecevanju turbo luknje. Dodaten sistem, ampak vseeno...
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Avtocesta po omejitvah gre nekje med 12 in 13. Samo mestna vožnja se vrti okrog 17, skupno mešano imam malo pod 16. Offroad ni težav spravit na 20 in več. Po pričakovanjih
smile-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.103
16.303
113
mogoče zato, ker že obstaja več "sistemov" za zmanjševanje učinka turbo luknje... npr. dodatna manjša turbina, vbrizg n2o-ja, več navora v nižjih obratih (npr.v6-v8 motorji, v primerjavi z R4 ga imajo mnogo več), itd.....?
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik airj pravi:
No to je že res. Vozi pa tega taistega cliota z 1.2 motorjem v peti prestavi 180km/h in poročaj razliko.

Clio ima res problem s takšno vožnjo. Mišljeno je bilo pa seveda nasplošno, da so bencinarji pač bolj prožni. Z močnejšimi bencinarji se prednost teh samo še povečuje.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Pa saj to je že, kompressor motorji. Bistvena prednost je, da deluje od nule naprej, torej ni turbo luknje. Minus je ta, da porabi nekaj moči motorja za delovanje (turbina deluje pač samo na izpušne pline). Ampak je prirastek dovolj velik, da se več kot pokrije
smile-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
pa zakaj bi sploh vozil na 1000rpm? a zato, da je čimmanj obratov in posledično kao čimmanjša poraba (kar ne drži)? ali da pač obremenjuješ motor? ali pa da obremenjuješ sebe, ker stvari ne funkiconirajo tako, kot bi kao morale funkcionirati
grin1.gif


jst vozim dizla pri cca. 50km/h lepo v tretji na cca.1900rpm in imam moč na voljo takoj, če jo potrebujem, pa še poraba je tu najmanjša, ravno zaradi vseh razmerij med hitrostjo/uporom, močjo, procentom gasa itd......

Bistvo je bilo seveda samo, da povem, da je bencinar pač bolj prožen v širšem območju vrtljajev in je manj treba posegat po menjavah prestav. Seveda je to že ekstrem in sam seveda avta ne vozim tako, ker nima posebnega smisla. Matra se pa vseeno nič
tongue-1.gif