večne bitke ampak nekaj me pa res moti pri novodobnih dizlih..
pozabimo AC, tam je zadeva jasna, zadnja prestava pa pač voziš (tisti hrup od dizla pa radio bolj na glas),
Ampak vožnja po mestu, ali pa še huje v hrib, je pa z novimi dizli prav muka.. uporabni navor v zelo ozkem območju vrtljajev in sicer nekje okoli 2000 vrt. pao potem do 3000 kar zadeva že tako tuli da ni več za vozit..v glavnem, v vsakem zavoju in po njem 2. 3. in 4. pa spet 2. 3. in 4. pa spet, 7000 prestavljanj v nekem 15 km odseku... jebejo se naj s temi dizli.
prav ono WTF sem bil
govorim za mlinčke od 1,5 do 2,0 dizle in ročne menjalnike.
ne hvala. ali pa sem razvajen...
pozabimo AC, tam je zadeva jasna, zadnja prestava pa pač voziš (tisti hrup od dizla pa radio bolj na glas),
Ampak vožnja po mestu, ali pa še huje v hrib, je pa z novimi dizli prav muka.. uporabni navor v zelo ozkem območju vrtljajev in sicer nekje okoli 2000 vrt. pao potem do 3000 kar zadeva že tako tuli da ni več za vozit..v glavnem, v vsakem zavoju in po njem 2. 3. in 4. pa spet 2. 3. in 4. pa spet, 7000 prestavljanj v nekem 15 km odseku... jebejo se naj s temi dizli.
prav ono WTF sem bil
govorim za mlinčke od 1,5 do 2,0 dizle in ročne menjalnike.
ne hvala. ali pa sem razvajen...