Si kaj upošteval višjo nabavno ceno dizla in višjo izgubo ob prodaji? Ali samo po principu glavno da se špara, nima veze koliko stane?
Ker cene dizlom so začele tudi pri nas padat. Sem gledal golf 2015 letnik. Dizl je v povprečju 2k cenejši od bencinca. Ob nakupu je stal 2k več. Torej 4k več izgube vrednosti kot bencinc v 4 letih
Letno naredim 30k km, veliko večino od tega je po avtocestah, hitrih cestah in obvoznici. Obliko avta gledam samo karavan in dokler mi dizel karavan srednjega razreda z normalno vožnjo popije okrog 5 litrov, ob res dinamični vožnji pa še vedno manj kot 7, je dizel zame edina izbira. In meni je pomembno, da lahko z enim tankom naredim preko jurja kilometrov.
Kupljen je bil lani nov, pri avtu mi je važno udobje v vožnji, solidno zmogljiv motor in prostornost, mi je pa vseeno koliko bom dobil zanj čez 10 let, ali bo to jurja ali pa mogoče 5.
Mimogrede sem šel pred parimi tedni pogledat novo Corollo karavan hibrid, ampak za tako opremljeno kot imam sedaj razred višji avto, enostavno še ne vidim računice, da bi presedlal na hibrida. 1.8 mi je prešvoh (specifikacije slabše kot osnovni 1.2 benz-mlinčki za 4k € manj), 2.0 s ceno posega v srednji avtomobilski razred. Da pa bom dal za avto 25k + € in potem šparal z gasom, da bom lovil ugodno porabo, žal nisem v tej sekti.
Pa tega raje ne pišem v tisti temi, ker se bo usul plaz kritik.
Drugi avto pri hiši pa je hibrid, ki pa je bil kupljen izključno zaradi oblike avta (žena pač) in ugodnega kreditiranja, poraba po dveh mesecih je enako 5 litrov.
In spet se ne sekiram pretirano koliko bo vreden čez 10 let, ker že sam nakup takega avta ni bil popolnoma nič racionalen, razen mogoče z vidika varnosti.