Dizel, bencin, hibrid ali elektrika ?

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Ni samo nemški marketinški nateg, temveč tudi japonski, korejski in bogsigavedi še kateri.
Pri VW vsaj omogoča jadranje z na trenutke ugasnjenim motorjem, če se prav spomnim.
Japonci ki so prvi zaceli s hibridi in kjer imajo hibride izpopolnjene v nulo so nateguni?
Svasta ne preberes tukaj.
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
828
395
63
Japonci ki so prvi zaceli s hibridi in kjer imajo hibride izpopolnjene v nulo so nateguni?
Svasta ne preberes tukaj.

Govora je o mild-hibridih, a ne? Saj si napisal. In med temi mild-hibrid "nateguni" kot jim praviš, so tudi japonska Mazda, Suzuki in Nissan.

Sicer pa spoštujem Toyotine dosežke glede hibridne tehnologije. Še sam sem bil tik pred tem, da bi kupil Corollo 2.0 TS Hybrid. Ampak kam so oddrveli s cenami, si jo naj kar imajo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.498
4.264
113
To je ena pogruntavščina, ko je alternator pač obenem še motor in ima 5 AA baterij zraven in malo shranjuje elektriko v te baterije malo pa zakurbla zraven ko daš gas tako na pomaga malo predramiti starega fosilca.

Pač ena taka igračka, ki malo zniža porabo na testu porabe in z tem dajatve proizvajalca in malo tudi tebe.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.076
286
83
mehki hibrid je tam tudi zarad tega, da se lahko obstoječim turbincem niza kompresijo; s tem zgubijo na low end navoru, kar se poflika z starter&generatorjem, upside tega so pa nizje NOx emisije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.049
113
ne bo idealno... ne vem sicer kaj pomeni menjava šihta... če je blizu po novem je idealka peš honda, ali kolo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.764
832
113
A lohk prosim mal obrazlošiš zakaj je Passat GTE polizdelek. Partnerka menja šiht in bi blo tole idealna zamenjava za dizelaša. Pa še prikolico bi lahko na morje vlekel. :D

Kdaj pa kdaj je treba pustiti teorijo, na koncu je bolj pomembno kako se to obnese v praksi. To pa težko, da boš dobil kaj dosti informcaij v Slo, bo treba kakšen nemški forum odpret in malo prebrat in ocenit kako je z zanesljivostjo in degradacijo baterije. Je pa res da je tale pogon (motor, menjalnik električni sklop) enak od leta 2015 dalje, vmes so edino baterijo povečali, ne vem točno kateri letnik (2020?). Z manjšo baterijo je doseg 35-40 km, kar pomeni da če polniš samo doma čez noč boš na leto naredil max 13.000 km na elektriko, kar te bo prišlo ca. 300 €, z bencinom boš pa težko šel pod 1,5 l, ker hibrid pač pomeni, da bencinski motor občasno mora lavfat tudi, če imaš polno baterijo. Spritmonitor pravi da je povprečje pri 4 l/100 km.

Za vleko prikolice se pa seznam konkurentov hitro zoža, BMW 225xe ne omogoča vleke prikolice, Mini Countryman verjetno tudi ker je isti pogon. Mitsubishi Outlander so bile neke pritožbe nad degradacijo, ne vem sicer če upravičene. Jeep Compass 4xe bi bil morda tudi za pogledat, ampak je čisto svež pogon in bi bilo dobro počakat kako se obnese. Je pa to zelo podoben pogon kot Passat GTE, tudi velikost baterije in poraba. Razlika je da ima dodaten elektromotor na zadnji osi za štirikolesni pogon in menjalnik je bolj klasičen avtomat.

Kia Niro lahko vleče 1300 kg, če je to dovolj, tehnično zelo podoben Passatu. Je pa bolj učinkovit, ampak ima tudi manj moči.

Toyota RAV4/Suzuki Across plug-in , ampak se rabljeni začnejo pri 45k €. Navaden hibridni RAV4 pa za vleko prikolice mora biti AWD-i, ker FWD lahko vleče samo 800 kg. Je pa poraba 6+ l/100 km
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.764
832
113
Ford Kuga PHEV lahko tudi vleče 1200 kg (novi 2021 1500 kg), hibridni sklop je narejen po Toyotinem principu (patentu?) eCVT. So pa imeli nek vpoklic, ker so radi zagoreli :p

Je pa še en potencilani problem, PHEV tehtajo več, tako da če imaš NDM avta + prikolce čez 3500 kg moraš delati dodatno kodo 96, če pa presežeš 4250 kg pa izpit B+E.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
Je pa še en potencilani problem, PHEV tehtajo več, tako da če imaš NDM avta + prikolce čez 3500 kg moraš delati dodatno kodo 96, če pa presežeš 4250 kg pa izpit B+E.
To ne drži v celoti. Če govorimo o lahkem priklopniku (do 750kg) ne rabiš nobene kode in dodatnega izpita. Za avto je omejitev 3500kg + lahki priklopnik 750kg.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.764
832
113
Res je, ampak bilo je govora o družinski počitniški prikolici, ta je pa zelo težko pod 750 kg.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi