Dizel, bencin, hibrid ali elektrika ?

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
To je to. Za kratke zimske vožnje nastavim temperaturo na 18,5 in vklopim ogrevanje sedeža in volana.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.196
758
113
EU
Jaz vas ne razumem zdaj, o čem vi to? O ogrevanju zicov in volana? To je zdaj tema?:oops1:
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Pozabimo za trenutek na porabo baterije in poglejmo samo z ekološkega vidika.
Zagnati gretje pri EVju za recimo kratek skok km ali dva je popolno metanje energije stran, ker itak nič ne segreje. Torej dejansko mečeš energijo stran brez učinka. Sedež pa v nekaj sekundah greje, torej je učinek, pa še poraba x-krat manjša.
Ampak kdo bi gledal s tega vidika, nje? Itak je treba viške SE pokurit.
Tak kot darjan ki se vozaka okrog 40 ali 50 jurjev letno, ker je “zastonj”.
:bruh:
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Saj nekateri se tudi z ICE vozijo kot bi bilo zastonj. Pa vemo da ni..
Dvomim, da kdo dela 40-50 jurjev z ICE za brez veze, ker je “zastonj”. Tudi pri službenih vozilih bi finančni direktor slejkoprej povprašal po zdravju. Top management pa tudi ponavadi ni v avtu 100 jurjev na leto
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne boš verjel, samo električar ponavadi prej piha topel zrak in se prej segreje od fosilca. In to precej, precej prej.
Moja nastavitev na 18,5 C pa zato, ker sem pozimi na kratkih vožnjah itak polno oblečen in se mi gre predvsem za prezračevanje in razmegljevanje. Da bi avto predogreval na 25 stopinj zaradi par minut vožnje mi ne pride na pamet.
Drugo je, če bi bil avto zamrznjen in ga je treba odmrzniti že zaradi varnosti vožnje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
To je odvisno od tega, kaj ima ICE vgrajen. Nekateri imajo dodaten webasto samo za ogrevanje pod x stopinj Celzija.
Ampak tudi pri ICEju je to stran metanje toplote, čeprav so izgube pri ICEju bistveno manjše, ker je toplota itak stranski produkt. Razen seveda v primeru dodatnega webasta.
Jaz sem samo podal en odgovor, zakaj je nesmiselno stran metati energijo, ki dejansko nima nobenega učinka.
 

bev

Majstr
25. apr 2017
394
265
63
Pozabimo za trenutek na porabo baterije in poglejmo samo z ekološkega vidika.
Zagnati gretje pri EVju za recimo kratek skok km ali dva je popolno metanje energije stran, ker itak nič ne segreje. Torej dejansko mečeš energijo stran brez učinka. Sedež pa v nekaj sekundah greje, torej je učinek, pa še poraba x-krat manjša.
Ampak kdo bi gledal s tega vidika, nje? Itak je treba viške SE pokurit.
Tak kot darjan ki se vozaka okrog 40 ali 50 jurjev letno, ker je “zastonj”.
:bruh:
Maš prov. Jebe se mi za ekologijo dokler pričakujejo, da se bom jest obnašal ekološko avte pa pripeljejo na ladjah ki z eno furo nardijo svinjarije kot jest v 3 življenjih. Ne vem kakšen EV maš da ti nič ne segreje. Tud na kratke razdalje ga dam na gretje vsaj 15 min prej in je lepo topu ko odpeljem. Nimam ogrevanja volana, zice sem pa vklopu vsaki dve leti enkrat, če sem glih moral odpeljat čeist nepričakovano.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.053
113
To natolcevanje z ladjami je že malce dolgočasno, ker ladja najbrž na kg tovora na km še zmeraj onesnažuje zanemarljivo malo proti takemu in drugačnemu kopenskemu prevozu. Kolikor toliko je najbrž konkurenčen le tovorni vlak.
Sicer pa jasno, da lastnik vozila izkoristi, kar mu vozilo omogoča. Če je predgretje hudo "škodljivo" za ekologijo, ga bo EU že prepovedala v neki prihodnji reinkarnaciji zakonodaje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.953
11.079
113
To natolcevanje z ladjami je že malce dolgočasno, ker ladja najbrž na kg tovora na km še zmeraj onesnažuje zanemarljivo malo proti takemu in drugačnemu kopenskemu prevozu. Kolikor toliko je najbrž konkurenčen le tovorni vlak.
Sicer pa jasno, da lastnik vozila izkoristi, kar mu vozilo omogoča. Če je predgretje hudo "škodljivo" za ekologijo, ga bo EU že prepovedala v neki prihodnji reinkarnaciji zakonodaje.
dvomim, vejretno je vlak najmanj ekološko problematične.

Voda je pač hinavska, ko je potreba po premikanju.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.053
113
dvomim, vejretno je vlak najmanj ekološko problematične.

Voda je pač hinavska, ko je potreba po premikanju.

UI (https://chat.openai.com/) se ne strinja s tabo:
V splošnem ima ladijski prevoz večjo učinkovitost v primerjavi z železniškim prevozom, saj so ladijski motorji večji in učinkovitejši, kar zmanjšuje porabo energije na tono tovora. Poleg tega je ladijski prevoz učinkovitejši pri prevozu velikih količin tovora, kar lahko dodatno zniža porabo energije na kilogram tovora.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Maš prov. Jebe se mi za ekologijo dokler pričakujejo, da se bom jest obnašal ekološko avte pa pripeljejo na ladjah ki z eno furo nardijo svinjarije kot jest v 3 življenjih. Ne vem kakšen EV maš da ti nič ne segreje. Tud na kratke razdalje ga dam na gretje vsaj 15 min prej in je lepo topu ko odpeljem. Nimam ogrevanja volana, zice sem pa vklopu vsaki dve leti enkrat, če sem glih moral odpeljat čeist nepričakovano.
Čestitke. Whataboutoizem v vsem svojem sijaju.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Maš prov. Jebe se mi za ekologijo dokler pričakujejo, da se bom jest obnašal ekološko avte pa pripeljejo na ladjah ki z eno furo nardijo svinjarije kot jest v 3 življenjih. Ne vem kakšen EV maš da ti nič ne segreje.

Če bi z ladjo pripeljali zgolj tvoj avto bi se dalo še kako reči.
Če je na njej 3.000 kontejnerjev, verjemi da je zelo zelo učinkovit prevoz.
Bolj se je za vprašat zakaj je sploh potrebno tovor prevažat? Ker ga nekdo želi....in če si si omislil avto, uro, telefon, mikico, ki jo delajo na drugem koncu svet, ti jo morajo nekako dostaviti (ker jo hočeš, ker si jo plačal in...ker ti dol visi koliko energije se ob tem potroši, da pride do tebe).

In dokler je na sveti veliko ljudi, ker se jim jebe (ponavadi, ker najdejo razlog v drugih oz. drugje..je stanje pač kakršno je).
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

damirj

Guru
9. maj 2012
5.321
2.423
113
Poraba energije za transport je direktno vezano na potne stroške oz. po domače poštnino, ki jo plačaš ob nakupu izdelka ali pa jo plača pošiljatelj. Tako da nikoli ni zastonj, tudi če gre samo eno majhno uro ali pa pismo težko 5g.