DIY Redni servis Passat TDI 130

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
enkrat sem gledal eno raziskavo o vziganju hladnega motorja.Pri enem vzigu na 10 stopinjah minusa naj bi se motor bolj obrabil kot pri 5000 km voznje pri delovni temperaturi

Tudi jaz sem že zasledil podobne oddaje. Zato sem si vgradil tole igračko v svojega TDI-ja: http://www.waeco.com/en/1276_1282.php?PHPSESSID=30b12aae9ebd88a588b2a395db9db053

Priporočam vsem uporabnikom dizel vozil, ki jim je 1.000€ + stroška za Webasto preveč, saj pride Defa Warmup Standard manj kot 150€. Razvito in v uporabi v Skandinaviji.

2 uri priklopa na elektriko pogreje 7 litrov hladilne tekočine na 30+ °C na klasičnem 1.9 TDI motorju.

Defa ima slabosti proti Webastu, vendar je odličen cenovni kompromis.

kolikor sem jaz pred leti gledal ta grelec pride cena precej visja od 150 eur. baje je samo kabel 220v , ki ima poseben sistem za odklop, okoli 100 eur, brez grelca. kaj tocno si ti kupil? ima zadeva dodan kaksen timer?

ce je zadeva zasla prevec iz smeri naj se odpre nova tema in prestavi prispevke ....
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
150€ je kar realna cena. Sem hotel kupit, pa ni blo serviserja pri nas, ki bi bil pripravljen to vgradit.
stupid-1.gif
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Potem je to uporabno le za tiste, ki živite v hišah ali pa imate elektrificirane garaže...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Zadeva danes stane 100 EUR, ima senzor, da se zna izklopiti, če temp. vode preseže 70 st. C, da ne bi avto pri ugasnjenem motorju zakuhal
grin1.gif


Tudi jaz ne poznam serviserja, ki bi upal to vgraditi, še posebej ne najbolj standardne variante, pri kateri iz bloka motorja izbiješ alu čep, ki je namenjen, da ga odnese, če v motorju pozimi "pozabiš" vodo - tako preprečiš, da bi ti počil blok.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
ksz:

a ve kdo kater šrauf je pravi za spustit olje na vectri b dizel?
namreč sta dva, en je zvezda, malo večji in vbistvu nekak postrani zašraufan.
drugi je pa navaden na ključ malo manjši in je naravnost spodaj.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
zdaje sta oba šravfa na karterju...pač odšravfaj tistega, ki je nižji oz. tistega kjer lažje prideš zraven.

Po logiki bi bil bolj verjeten 'navadni'
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
sem šel pol kr na servis, bil je zvezda šrauf pravi. pa filter je pod kotom in težko dostopen, rabiš ene 30gidoro pa dolgi podaljšk, da ga lahko odšraufaš.
menjavao olja in filtra so mi pa računal 8.5€
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.212
1.384
113
ksz

Da malo obudim temo. Katero znamka filtra je najboljša ali je vseeno kaj daš noter ?

Na izbiro imam mann, tecnocar, filtron. ?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Mann so solidni. Ostalih ne poznam. Je pa verjetno vseeno kaj daš noter...bolj je važno, da jih redno menjaš.
 

Maurioniss

Pripravnik
14. okt 2007
182
0
16
Jaz kupujem olje tukaj: Akvonij- Šentjur pri Celju .Če je kdo doma blizu Celja se splača iti pogledat.

 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Mann je tudi prva vgradnja (VAG, BMW, Mercedes).

Ko smo ravno o filtrih ... kateri filter je pravi za VAG (AEB) 1.8T motor in kje ga dobit?

Načeloma naj bi za ta motor zaradi problemov s segrevanjem olja in posledično razpadom le-tega kasneje uporabljali večji filter (par dcl več olja), ampak kolikor vidim po raznih katalogih je filter enak ostalim!
rolleyes-1.gif
Torej če ima kakšen znalec kakšno številko oz. oznako za "večji" filter bi bil zelo hvaležen, še bolj pa če bi povedal kje dobiš tak filter (pa ne v stilu pojdi v euroton in povej kaj rabiš, ker tam mi dajo samo klasičen filter in nimajo pojma o tem da bi bil za 1.8T kaj drugačen).