Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
Alter kot alter....
človek napiše lep vodič, kako se kaj naredi. Namesto, da bi bil pohvaljen se dobite pa debili....
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
A ni dobro tudi malo svežega olja spustiti skozi, dokler je še odprt čep da se izpere še ta zadnje kose umazanije?
Citat:
Uporabnik zino pravi:
ven črpat olje, to je zmaga na celi črti.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik zino pravi:
ven črpat olje, to je zmaga na celi črti.
V Ameriki poznajo črpanje olja že 20 let, i nikome ništa. Izumili so ga zato, ker je hitreje narejeno. Packarija v olju se naj bi ujela v filter.
Skratka, to ni noben problem.
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Jaz ne vidim nekega posebnega problema v crpanju olja iz motorja,tudi ce ostane noter 2 ali 3 deci olja to ni nic.
@ Robero - od 1984 leta.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Prispevek ok....
Edino ta crpalka je kr neki....zal brez zamere...
Na ta nacin pustis v motorju prevec umazanije...
Zaradi iste zadeve so naprimer ribale prve masine pri smartih...ker je cez standardni cep ostalo prevec umazanga olja v motorju in se je umazanija scasoma akumulirala v motorju in ga zaribala...
DIY majstri so kasneje sneli karter...ga ocistli in na najnizji tocki zavaril matico in nardil svoj cep za izpust olja....tko masine niso vec zaribale
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik zino pravi:
ven črpat olje, to je zmaga na celi črti.
V Ameriki poznajo črpanje olja že 20 let, i nikome ništa. Izumili so ga zato, ker je hitreje narejeno. Packarija v olju se naj bi ujela v filter.
Skratka, to ni noben problem.
zanimivo, glih zadnjič je mehanik razlagal da je mel na dvigalu laguno, odvije čep ... ne teče nič ... je že debelo gledalo, pol pa je malo požokal noter v luknjo da je prebil osedline pa je začelo olje tečt
ker drugače gospa vozi na te hitre servise ala petrol, kjer seveda črpajo olje ker je hitreje