Redni servis - naredi sam

SimonS

Pripravnik
25. feb 2012
338
11
18
Samo če nimaš možnosti izliti olje preko čepa, pa se mi zdi še vedo bolje, da se gre do nekega mehanika. Naj se dela servis,kot se mora. To pumpo pa sem dopoldan v Lidl reklami videl, pa sem se samo smejal. =]
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.196
702
113
Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
Alter kot alter....


človek napiše lep vodič, kako se kaj naredi. Namesto, da bi bil pohvaljen se dobite pa debili....
cry12bpy.gif

Ma tema se mi je zdela čist preresna no.

Ko sem se še šel tele stvari je imel moj avto filter za olje spodaj, pod motorjem. Tega ni več pri novih modelih?
 

mravac

Pripravnik
29. sep 2007
100
0
16
Odličen vodič!

In tako kot vedno. Ljudje pametujejo po nepotrebnem. Smetijo uporabne stvari.

Pohvale vredno za tvoj trud, ki bo marsikomu koristil!
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Novi avti praviš, da imajo plastiko pod motorjem. To se strinjam. Imajo pa najverjetneje tudi v tej plastiki posebna "vratca", katera odpreš, da lahko odvijačiš čep za olje in ti ni potrebno odstranjevati cele plastike.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Jest nebi dal nikomur da posesa olje ven,ker je 100x bolše da se odvije spodnjičep in tako steče vsa umazanija na tleh karterja !
Poleg olja je treba preverit še kaj druzga,ker normalen mehanik bo zrihtal še kaj druzga,da nebo potem večje škode.
Vodič je za tiste,ko še niso nikoli vidli odprto havbo,zato če že kdo gre delat to naj prej 100x premisli.lp
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
@Vincent lepo napisano.
Seveda je tudi pri servisih ki so kao najenostavnejse mehanicno delo in jih po servisih vecinoma delajo zacetniki finte ki lahko povzrocijo stroske...Prav na motorju katerega si slikal se lahko zgodi da si naredis stroskov za 60€ s tem ko umikas sesalno cev da lahko prides do filtra olja, pod silo enostavno poci plasticna objemka na cevi ob turbini....veliko je dizlov ki v rezervoarju se nimajo crpalke nizkega tlaka...ce enostavno zamenjas filter nafte in uzges popolnoma izpraznis sistem in tu so tezave kako potem motor spet spraviti k zivljenju....Ob servish se pregleda se vsaj 10 do 15 tock na vozilu ki se jih lahko enkrat ali dvakrat ignorira v tretje se pa klice vlecno sluzbo....
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Koliko časa si ti že v poslu?
Tvoje prispevke v tem podforumu pa vedno z veseljem preberem...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.660
113
Prispevek ok....

Edino ta crpalka je kr neki....zal brez zamere...

Na ta nacin pustis v motorju prevec umazanije...

Zaradi iste zadeve so naprimer ribale prve masine pri smartih...ker je cez standardni cep ostalo prevec umazanga olja v motorju in se je umazanija scasoma akumulirala v motorju in ga zaribala...

DIY majstri so kasneje sneli karter...ga ocistli in na najnizji tocki zavaril matico in nardil svoj cep za izpust olja....tko masine niso vec zaribale
wink-1.gif
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
A ni dobro tudi malo svežega olja spustiti skozi, dokler je še odprt čep da se izpere še ta zadnje kose umazanije?
 

THEDuke

Fizikalc
4. maj 2014
1.215
12
38
Dark Chest of Wonders
ka pa vem, nisem pristaš pumpanja. Menjam redno na 15k prefuranih, čeprav je interval 30k... Amapk vedno se spusti čep.

Tudi meni se zdi da z pumpanjem ne potegneš vse vn. Za neko začasno rešitev je če to nucas nujno.. dolgoročno gledano pa nevem... nebi glih
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.660
113
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
A ni dobro tudi malo svežega olja spustiti skozi, dokler je še odprt čep da se izpere še ta zadnje kose umazanije?

Naceloma ce prej ogrejes motor/olje gre skoraj vse vn....

Ce si pa ziheras kot ti...pa v Leclerku kupis poceni Eco 15w40 5L olja za 10eur....pa operes motor v 20...30...100km
smile-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik zino pravi:
ven črpat olje, to je zmaga na celi črti.

V Ameriki poznajo črpanje olja že 20 let, i nikome ništa. Izumili so ga zato, ker je hitreje narejeno. Packarija v olju se naj bi ujela v filter.

Skratka, to ni noben problem.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Jaz ne vidim nekega posebnega problema v crpanju olja iz motorja,tudi ce ostane noter 2 ali 3 deci olja to ni nic. Danes so olja polna aditivov in ko se razdira motorje ni nikjer sledu o usedlinah in umazaniji- ce so bili seveda servisirani. Pred leti in leti ko smo podirali motorje je bilo v karterju po par centimetrov usedlin vendar so to bili casi starih mineralnih olj brez kaksnih dodatkov in se je servise delalo na 10.000 ali celo na 5.000 km.
@ Robero - od 1984 leta.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.578
9.810
113
40
MB
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik zino pravi:
ven črpat olje, to je zmaga na celi črti.

V Ameriki poznajo črpanje olja že 20 let, i nikome ništa. Izumili so ga zato, ker je hitreje narejeno. Packarija v olju se naj bi ujela v filter.

Skratka, to ni noben problem.

zanimivo, glih zadnjič je mehanik razlagal da je mel na dvigalu laguno, odvije čep ... ne teče nič ... je že debelo gledalo, pol pa je malo požokal noter v luknjo da je prebil osedline pa je začelo olje tečt
smile-1.gif


ker drugače gospa vozi na te hitre servise ala petrol, kjer seveda črpajo olje ker je hitreje
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Jaz ne vidim nekega posebnega problema v crpanju olja iz motorja,tudi ce ostane noter 2 ali 3 deci olja to ni nic.
@ Robero - od 1984 leta.

če si mehanik, se lahko dobiva, ti pokažem papirje ko smo testirali pri enem od uvoznikov za slo, olje po menjavi in usedline ki ostanejo v motorju. Papirji črno na belem, win številke, in meritve kaj ostane v motorju. lp, več na zs
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Prispevek ok....

Edino ta crpalka je kr neki....zal brez zamere...

Na ta nacin pustis v motorju prevec umazanije...

Zaradi iste zadeve so naprimer ribale prve masine pri smartih...ker je cez standardni cep ostalo prevec umazanga olja v motorju in se je umazanija scasoma akumulirala v motorju in ga zaribala...

DIY majstri so kasneje sneli karter...ga ocistli in na najnizji tocki zavaril matico in nardil svoj cep za izpust olja....tko masine niso vec zaribale
wink-1.gif

Opilkov ni več, sesanje ali izpust, isti rezultat, ostalo pobere filter, zato je
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik zino pravi:
ven črpat olje, to je zmaga na celi črti.

V Ameriki poznajo črpanje olja že 20 let, i nikome ništa. Izumili so ga zato, ker je hitreje narejeno. Packarija v olju se naj bi ujela v filter.

Skratka, to ni noben problem.

zanimivo, glih zadnjič je mehanik razlagal da je mel na dvigalu laguno, odvije čep ... ne teče nič ... je že debelo gledalo, pol pa je malo požokal noter v luknjo da je prebil osedline pa je začelo olje tečt
smile-1.gif


ker drugače gospa vozi na te hitre servise ala petrol, kjer seveda črpajo olje ker je hitreje

No, tiste usedline bi za večno ostale na dnu...
tongue-1.gif