ploščic nimaš kaj brusit, kdo te je to učil?
potem odstraniš zaščitni sloj na robu ploščice (pobarvano, topl. obdelano), ki potem veselo rjavi
pobrusi/očisti se VODILO, v primeru, da ima vodilo potem nerjaven kovinski del, ki se vstavi nanj, v to pa potem ploščico, se maže IZKLJUČNO samo stik vodilo-nerjavni del - nekateri z bakreno, drugi z mastjo, tretji s keramiko, da ne pride do rjavenja kovinskega vodila
če vodilo nima kovinskega dodanega nerjavečega dela (neke ploščioce, ki jih prejmete zraven ploščic) se NE MAŽE z ničemer, mogoče le keramik spray/pasta.To služi ne-cviljenju pri zaviranju
vsekakor na zgornjega:
"Potem tam, kjer navadna felga naleše na disk ali boben. In tudi med diskom in pestom, da se ne sprime in ni potrebno čez par let tolči po disku s kladivom, da se ga odstrani."
mazati z bakreno med pesto in disk NIKAKOR, saj če je alu pesto in železen disk pride do elektrolize (!) ki nažira material
"štifte" se maže z mastjo, ki ne napihne gumic, ajsno, kar ste pravilno napisali
tovarniško se stika emd ploščico in vodilom NE MAŽE, saj to nase vleče prah in umazanijo
v praksi se maže z bakreno ravno ta spoj med ploščico in vodilo, roko na srce se stroi manj slabega kot če folk v celi dobi enega kompleta ploščic sploh nič ne razdre in ne namaže, potem so pa težave
samo posredujem info s strani TRW strokovnjaka, ki je med drugim napisal tudi tole:
http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-8348-2225-3_34