Diski fuč zarad neuporabe

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Bakrena mast lahko jebe pri nepazljivem obnašanju elektronske senzorje/kontakte, ker je prevodna.

Drugo je nanašanje na sprednjo stran diska, ker je tako gosta in se ne iztisne lahko povzroči nezaželen oz. neenakomeren odmik feltne.

Saj zato popršiš od daleč samo narahlo...brez mehurčkov...da zgleda ko prašno barvano
smile-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
ATE Bremszylinder-Paste sem nekje izgubil, zato niti sam ne morem poizkusiti. Vendar uporabljal sem samo za montažo ali mazanje zavornih batkov. Nikjer ni navedeno, da bi bila primerna za vodila pod mehovi.

Je pa vsekakor navedeno na tej masti, dve enaki tobi, spodnja slikana z druge strani, da se vidi namen uporabe:


Tudi sam sem že iskal tako mast. Ne vem, če je to čisto navadna silikonska (dielektrična), ali mora biti res prav za bremze. Silikonsko mast v tubi dobiš od Permatexa v Techimpexu. Zagotovo ne škodi gumi.
Zgornjo s slike pa bi gotovo dobil na kakih zavornih servisih, saj jim ostaja. Podmažeš jih s kakim pivom in ti bodo dali.
cool-1.gif

Plastilube pa pravi takole:


 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:

Dobim ošpice, ko vidim na debelo namazano bakreno mast ali pa celo v gumicah.
crazy1.gif

Kolikor vem, je zaželjeno namazati bakreno mast na debelo. In to na zunanja vodila ploščic. Ampak biti mora tista v tubi in ne tisti spray, katerega omenja @Kameleon. Večino sprajev ima menda prevelike granule zaradi česar baje celo bremze tresejo, če je pod diskom.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
No uglavnem...plastilube NI za vodila..oz za gumice na vodilih!!!
smile-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:


Bakrena mast (antisieze)....in "red rubber grease" to hval en subaru majster...

http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/1863200/1

Ta Red Rubber grease je mislim da tista od Girlinga-a.
Tele so gotovo pravilne masti za vodila pod mehovi:
http://www.ebay.com/itm/15g-SI...=item20fb48b477

http://www.ebay.com/itm/2-x-18...=item4ae94e2dcd

Tukaj pa je celo nekaj opisa katera za kaj:
http://www.ebay.com/itm/18g-18...=item33a1e42483


Ampak da ne polemiziramo preveč in predaleč:
1.) Za zavorni cilinder: ATE Bremszylinder-Paste

2.) Za vodila pod mehovi: Slikonska mast za zavore

3.) Za hrbtno stran ploščic iz zunanja kovinska vodila: Bakrena, keramična ali Plastilube mast.


Plastilube sicer proizvaja Henkel za ATE.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Sam mal mi je cudno ko reces da sta tocki 1 in 2 razlicni...

ker Bremzcylinderpaste je silikonska mast....
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Saj točno to je meni misterioznost. Je zagotovo silikonska ali ne? Tega nisem še nikoli nikjer zasledil.

Po drugi strani je pa plastilube točno to:
http://www.henkel.si/loctite-4601.htm?nodeid=8802620932097

Podatek je, da je to sintetična mast, kar obenem pomeni, da ne bi smela uničiti mehov. Pa jih je očitno.

----------------------------------------------------------------

EDIT: Temperaturno obstojnost Plastilube-a: -45 do +180 °C
Tudi tole se mi zdi nekako premalo. Ker bakrene masti imajo kakih 900 do 1000 stopinj.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
No uglavnem...plastilube NI za vodila..oz za gumice na vodilih!!!
smile-1.gif

Ne, nikakor ne...
cool-1.gif

Se prav spomnim prodajalca ko sem ga se 2x vprasal glede kompatibilnsti z gumicami...ja to je to...vse se lahko maze stem
bonk.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:

Ne, nikakor ne...
cool-1.gif

Se prav spomnim prodajalca ko sem ga se 2x vprasal glede kompatibilnsti z gumicami...ja to je to...vse se lahko maze stem
bonk.gif


[/QUOTE]

Je potem doniral za druge gumice???
10.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Brezveze..ker sem ugotovil sele ob naslednjem posegu....cez eno leto...
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Še temperaturno področje CRC bakrene masti:




Zato ji bolj zaupam kot plastilube-u.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
pa dobra je tud za glavo od Hiltija....ubistvu je ista zadeva
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
ploščic nimaš kaj brusit, kdo te je to učil?
potem odstraniš zaščitni sloj na robu ploščice (pobarvano, topl. obdelano), ki potem veselo rjavi
pobrusi/očisti se VODILO, v primeru, da ima vodilo potem nerjaven kovinski del, ki se vstavi nanj, v to pa potem ploščico, se maže IZKLJUČNO samo stik vodilo-nerjavni del - nekateri z bakreno, drugi z mastjo, tretji s keramiko, da ne pride do rjavenja kovinskega vodila
če vodilo nima kovinskega dodanega nerjavečega dela (neke ploščioce, ki jih prejmete zraven ploščic) se NE MAŽE z ničemer, mogoče le keramik spray/pasta.To služi ne-cviljenju pri zaviranju

vsekakor na zgornjega:
"Potem tam, kjer navadna felga naleše na disk ali boben. In tudi med diskom in pestom, da se ne sprime in ni potrebno čez par let tolči po disku s kladivom, da se ga odstrani."
mazati z bakreno med pesto in disk NIKAKOR, saj če je alu pesto in železen disk pride do elektrolize (!) ki nažira material

"štifte" se maže z mastjo, ki ne napihne gumic, ajsno, kar ste pravilno napisali
tovarniško se stika emd ploščico in vodilom NE MAŽE, saj to nase vleče prah in umazanijo

v praksi se maže z bakreno ravno ta spoj med ploščico in vodilo, roko na srce se stroi manj slabega kot če folk v celi dobi enega kompleta ploščic sploh nič ne razdre in ne namaže, potem so pa težave

samo posredujem info s strani TRW strokovnjaka, ki je med drugim napisal tudi tole:
http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-8348-2225-3_34

 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Dobro stroki ne bom solil pameti...

v praxi swm zw menjal diske ker so se ploscice proti koncu zacele zatikat in niso odstopile od diska.....pac original zascitena usesa proti rjavenjy itd itd so bla tok na tesno v vodilih da sm jih moral zbijat vn z sravfncigerjem in kladivom...pri tem so se etak zdrobile ker so ble zazgane (masa na ploscicah)

To je blo pr avtu od tastarih....sedaj ko brysim ploscice se to ni vec ponovilo....pa hodita cez zimo cez teden v Nassfeld ker mata sezonske karte...se prav tone soli prevozita...

pa ce letno gledas bremze ni blema z rjo...konckoncev nima tisto malo rje kam zapikat na rostfrei pleh....

mazem pravtako ne ker mam feeling da ko se mast + umazanija strdita tam nardita vec sr.... kot pa dobrga...vedno sem štemal to mast dol z sravfncigerjem pol...brezveze...

teorija in praxa
wink-1.gif
 

wildude

Fizikalc
24. jun 2008
1.570
29
48
Kolikšna cena bi bila sumljivo prenizka in kolikšna previsoka? Menjava diska spredaj desno. Seat Cordoba Vario.