Dilema -Fiat Bravo ali Kia Pro_Ceed?

sergio

Fizikalc
21. jul 2007
2.564
36
48
41
Ljubljana
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Za mojega Stila 1.9 JTD je servis še cenejši, pravtako pri pooblaščencu....slika sledi ko pridem domov
smile-1.gif
kot obljubljeno...cena je z vštetim popustom
grin1.gif



s klubskim popustom pri kavčiču...
grims-1.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.063
1.275
113
42
Najbolj da si ogleda še kej druzga. Nevem sicer zakaj se vsi kurčite neki čez Kio. Kukr jst folk poznam noben nima problemov in v zadnih letih se je Kia ful popravla. Osebno je men Prosid veliko lepši od bravota, sam nažalost motorna izbira oteži zadevo. Če bi imel na izbiro benz turbo Kio, bi jo prec vzel.
 

torcida_st

Pripravnik
6. okt 2007
509
0
16
Fiat je bil v zadnjih 10 letih večkrat evropski avto leta kot bojo vsi azijci skupaj v naslednjih 10
letih!
Pa to so zbirali malo večji strokovnjaki kot mi na alteju!
Bravo brez razmisleka!!!
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.063
1.275
113
42
Citat:
Uporabnik torcida_st pravi:
Fiat je bil v zadnjih 10 letih večkrat evropski avto leta kot bojo vsi azijci skupaj v naslednjih 10
letih!
Pa to so zbirali malo večji strokovnjaki kot mi na alteju!
Bravo brez razmisleka!!!

Kako pa veš kva bo žez 10 let? Mogoče bo pa prosid najbolj vzdržljiv avto do zej.
 

stilojtd

Pripravnik
28. mar 2008
51
0
6
Zanima me kdaj bo kii potegnilo, da so v Evropi zdaj v modi turbo bencinarji do velikosti 1.6l.

Po moje tam čez eno pet let ali šest let ravno toliko so potrebovali, da so izdelali turbo dizle do velikosti 2.0 l.

Samo pri korejskih znamkah je mogoče kaj takega. Naprimer ko so bili v Evropi najbolj popularni 1.9 TDI, 1.9 JTD, 2.0 HDI motorji to je bilo tam 2002-2004 so oni veselo prodajali samo zastarele bencinske motorje s potrošnjo 9l in gor.

Zdaj ko jim je uspelo razviti soliden dizelski motor pa je trend spet nekaj drugega in kii po to potegnilo zelo počasi.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik stilojtd pravi:


Samo pri korejskih znamkah je mogoče kaj takega. Naprimer ko so bili v Evropi najbolj popularni 1.9 TDI, 1.9 JTD, 2.0 HDI motorji to je bilo tam 2002-2004 so oni veselo prodajali samo zastarele bencinske motorje s potrošnjo 9l in gor.

Common Rail dizle je Hyundai (kia) med prvimi predstavila v evropi. Saj so tudi bili razviti v sodelovanju z Boshem.

2.0, 2.5 in 2.9 CRDi motorji. Tudi 1.5 CRDi. Najprej 3 cilindraš, nato popolnoma nov 4 cilindraš.

Tako da ne govori o stvareh katere ti niso znane.

Kdo pa razen Fiata danes izdeluje 1.4/1.6 Turbo? VWjev 1.4 TSI ki je cenovno neugoden in ga bodo kmalu umaknili iz proizvodnje.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.554
1.257
113
Citat:
Uporabnik stilojtd pravi:
Zanima me kdaj bo kii potegnilo, da so v Evropi zdaj v modi turbo bencinarji do velikosti 1.6l.

Po moje tam čez eno pet let ali šest let ravno toliko so potrebovali, da so izdelali turbo dizle do velikosti 2.0 l.

Samo pri korejskih znamkah je mogoče kaj takega. Naprimer ko so bili v Evropi najbolj popularni 1.9 TDI, 1.9 JTD, 2.0 HDI motorji to je bilo tam 2002-2004 so oni veselo prodajali samo zastarele bencinske motorje s potrošnjo 9l in gor.

Zdaj ko jim je uspelo razviti soliden dizelski motor pa je trend spet nekaj drugega in kii po to potegnilo zelo počasi.

ne mlati prazne slame no....
smirk-1.gif

moj stari mlinček ma čisto solidno porabo: klik
tongue-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Kaj majo Mini, 207ka itd?? Opel?? Treba res začet naštevat?? In takih motorjev bo vedno več.

Manjka tut kakšen večji T motor, 1.8, 2.0 itd. Osnove ma Ceed čisto dobre za en +180ps motor v njem..
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Kaj majo Mini, 207ka itd?? Opel?? Treba res začet naštevat?? In takih motorjev bo vedno več.


Ti morda vidiš Ceed oz Pro ceed v "sportski" varianti kot so Cooper S 207 GTi Corsa OPC?

Zaenkrat ga še ni. Bo pa kmalu. 2.0 Turbo 220 HP.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
1.6T pa 150ps v enem 207, daleč od neke športnosti.. Tos o že vse avtomobili z +1200-1300kg..
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Zakaj potem tega motorja ni v recimo 308? Zakaj ga ni v recimo BMW 116 če pa je tako low-end torque mean machine?

Zakaj so vsi ti motorji le v "top" ponudbah modelov?

Enlighten us please...
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Zgleda da ti branje podatkov ne gre od rok, še enkrat poglej za 308..
 
Nazadnje urejeno:

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Citat:
Uporabnik stilojtd pravi:
Zanima me kdaj bo kii potegnilo, da so v Evropi zdaj v modi turbo bencinarji do velikosti 1.6l.

Po moje tam čez eno pet let ali šest let ravno toliko so potrebovali, da so izdelali turbo dizle do velikosti 2.0 l.

Samo pri korejskih znamkah je mogoče kaj takega. Naprimer ko so bili v Evropi najbolj popularni 1.9 TDI, 1.9 JTD, 2.0 HDI motorji to je bilo tam 2002-2004 so oni veselo prodajali samo zastarele bencinske motorje s potrošnjo 9l in gor.

Zdaj ko jim je uspelo razviti soliden dizelski motor pa je trend spet nekaj drugega in kii po to potegnilo zelo počasi.

No sejn se iz imena vidi pristaš kakih jajc si.
10let stari avti nimajo porabe 9l gor razen če jih ne tiščtš do nezavest. Pa če bi ti tvojega jtd-je tiščal tak bi dobo skoro isto porabo.

Pa mi pol povej kdaj so prišli prvi dizli iz koreje in japonse? Pa zakaj tak pozno?
Pa mi pol povej kdaj se ti povrnejo stroški dizla, če delaš recimo 30k letno.Glede na dražjo nafto, dražje servise, dražjo cestnino... in recimo 2l manjšo porabo?(razen če kurilca ne točiš)

Si rajši avto na plin predelam in se res vozim poceni.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
daj ne serji koliko rabijo dizli.malo kater dizel z do 2L motorrjem zre 9L ce ga tiscis.Bencinar z 1.6 motorjem z malo bolj dinamicno voznjo z lahkoto potegne 9L.
O tem kdaj se ti povrnejo stroski za dizla se mi ne da debatirati ampak ce delas letno 30k km je moj odgovor da zelo hitro.
V Lotmerki se bos tudi bolj tezko na plin vozil...
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.915
2.321
113
za šankom
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
daj ne serji koliko rabijo dizli.malo kater dizel z do 2L motorrjem zre 9L ce ga tiscis.Bencinar z 1.6 motorjem z malo bolj dinamicno voznjo z lahkoto potegne 9L.

2.0 TDI 140KM v a6 je imel v 200km povprečno porabo 12.3 litra
evil.gif

sam smo se pa tudi zelo konkretno vozili
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Ja s hitrostjo 200+ verjamem, da je bil poraba takšna. Probaj se peljati na isti način s bencinarjem. V 200 km porabiš 40l bencina.

Sicer pa z JTD nimam oziroma nisem imel nikoli porabe nad 7,7 l/ 100 km. Pri večinoma mestni vožnji je poraba okrog 6,5 l/100km. Sem zadovoljen ker vem, da bi bencinar ob istih pogojih in z isto močjo motorja trošil vsaj 9l/100 km.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.554
1.257
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
daj ne serji koliko rabijo dizli.malo kater dizel z do 2L motorrjem zre 9L ce ga tiscis.Bencinar z 1.6 motorjem z malo bolj dinamicno voznjo z lahkoto potegne 9L.
O tem kdaj se ti povrnejo stroski za dizla se mi ne da debatirati ampak ce delas letno 30k km je moj odgovor da zelo hitro.
V Lotmerki se bos tudi bolj tezko na plin vozil...


v lotmerku tudi bencinarja težko spraviš da 9 l
grims-1.gif


kamorkoli greš.... je relacija... nobenega ustavljanja... nič....
grims-1.gif