Diesel Engine runaway

satelite_mike

2 uri za cajtom
18. avg 2013
1.939
3
38
Kaj se to zmeša motorju?

stupid-1.gif
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
odjebal turbino, avto turira v iberture dokler ne skur vsega olja, s klučam ga ne morš ugasnt, rešitev je da fukneš v brzino nogo na premzo pa spustiš kuplung da ga ubije....
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
pol če maš automatika si ga pa naj..... v vsakem primeru predvidevam? al maš pa orto pospeške :D
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik model1a pravi:
pol če maš automatika si ga pa naj..... v vsakem primeru predvidevam? al maš pa orto pospeške :D

Tud avtomatik ima ročico s katero lahko prestaviš iz D v N.
Drugače meni se je pred davnimi časi na avtocesti zgodilo natanko to v Sierri 1.8TD, brez napovedi, iz čistega miru, nikoli prej ali kasneje. Takrat še katalizatorjev in DPFjev ni bilo, za mano je bila dimna zavesa. (K sreči se je avto sam normaliziral, po moje je bil kriv relativno hitro vožen dolg ovinek).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.058
5.657
113
Gledam med vozili so tko turbo kot N/A dizli (viličar).....

Sem vedno mislil da potegne olje samo skozi turbino ( pri ležaju)....očitno gre tudi mimo (izrabljenih) obročkov?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
2.2 dci recimo potegne olje na sesalnem kolektorju. počijo tesnila in si tam kot je vel satis na začetku posnetka.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Pri rocnem menjalniku nekako upam fantazirati da ga bos ustavil (ce bo sklopka zdrzala, das v najvišjo prestavo) pri avtomatikz bos imel pa samo rekord na drag race.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pri rocnem menjalniku nekako upam fantazirati da ga bos ustavil (ce bo sklopka zdrzala, das v najvišjo prestavo) pri avtomatikz bos imel pa samo rekord na drag race.

Po moje ni pravi način, da daš v najvišjo prestavo in na hitro spustiš sklopko, ker boš kaj utrgal na pogonskem sklopu ali pa skuril sklopko še preden se bo motor ugasnil, motor bo pa še vedno vrtel.
Po moje je bolje, če daš v 1. prestavo, normalno hitro spustiš sklopko, pri tem pa držiš bremzo do konca.

Bremze so dizajnirane tako, da morajo zdržati runaway ICE in ga z bremzanjem ustaviti.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Če imaš raka in še par dni pred sabo, se ti najbrž ne splača zoba popravit.

Al zakaj te skrbi da bi skuril sklopko? V vsakem primeru je ni škoda...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Če jo skuriš, potem sploh ne bo več drsela, ampak samo še drajsala in motorja ne boš več mogel ugasniti.

Raje ugasnem motor z bremzami, ki so temu namenjene, kot s sklopko, ki ni temu namenjena.

Seveda, če nimaš prostora pred sabo, potem poskusiš tudi s sklopko in bremzo na polno, če pa imaš prazno cesto pred sabo, pa bi jaz raje poskusil 'speljati' in potem bremzo na polno. Lepenje > trenje.
 

FRooT

Pripravnik
19. avg 2007
507
8
18
:D teoretiki!

Ni druge, kot prestava, brezmza .. sklopka. Pa v 3+ prestavi in čimprej ... temperatura hitro raste :D

Pri avtomatiku ... se lahko pa posloviš od motorja .. žal ;(

Bi mogli uvest gumb, za izpust olja :D

LP, M.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Sklopko hitro spustiš, počasi ali normalno?

Ker, če na hitro, se po moje hitro na poti od motorja do koles kaj odtrga, kar da motorju prosto pot za nadaljne delo.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Ja ful maš časa da menjaš prestave...v kateri presavi je je stisneš sklopko in z obema rokama primeš za volan in upaš da uspe.