Desno v rdečo

I

Izbrisan uporabnik #9334

Je še nekaj, kar moram napisat. Namreč zloraba krožišč, da bi umirjali promet. Upravitelj ceste misli, da bo s krožiščem umiril promet, toda to urejaš z vsemi drugimi zadevami, vključno s kulturo vred, nikakor pa, da nastaviš krožišče npr. na sredi 5 km dolgega ravnega odseka . S tem si nastavil mino in ubil precej nič hudega slutečih ljudi ki vozijo tam preko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Krožišča tudi niso prava rešitev za izredno gost promet z zastoji. Takrat pač ne gre drugače kot da z vseh strani silijo v krožišče in promet v krožišču se ustavlja. Prav tako so slaba rešitev, kjer zraven veliko vozil ne manjka še veliko pešcev in kolesarjev. Poleti sem po nekaj časa spet bil malo v Avstriji in sem dobil občutek, da tam vseeno ne čutijo potrebe, da nisi prava vas, če nimaš krožišča ali dveh na prostoru, ki komaj zadošča za neko križišče. Pri nas pa, ko se pojavi kaj denarja za infrastrukturo, se naredi novo krožišče ali namalajo dodatne črte na isti prometni površini, da bodo zaradi nekaj barve baje pešci in kolesarji bolj varni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony
I

Izbrisan uporabnik #9334

V zakonu :
(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas .....razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu.

Taka so prometna pravila, ki pa se z znaki, talnnimi označbami, policajem lahko spremenijo.

Ja. Kje ti vidiš da mora OBVEZNO na prvem izvozu ven?
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.690
113
Ja. Kje ti vidiš da mora OBVEZNO na prvem izvozu ven?
Piše, v nadaljevanju, da ga čaka kazen, če vozi drugače, kot je napisano v zakonu.

Khmm, mater so vam ti inštruktorji iz AVP pa policaji, ki pojma nimajo in ne znajo krožišča pravilno speljat oprali glavo, da ne razumete dveh napisanih stavkov iz zakona.
Čist jasno piše, da greš vedno na notranji pas, razen če greš na prvem izvozu ven, (takrat izjemoma smeš na zunanjega) pa to še kar ne razumete. In če greš na prvem izvozu ven, potem ne pomeni da lahko krožiš po zunanjem ampak da greš na prvem izvozu ven.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #9334

Krožišča tudi niso prava rešitev za izredno gost promet z zastoji. Takrat pač ne gre drugače kot da z vseh strani silijo v krožišče in promet v krožišču se ustavlja. Prav tako so slaba rešitev, kjer zraven veliko vozil ne manjka še veliko pešcev in kolesarjev. Poleti sem po nekaj časa spet bil malo v Avstriji in sem dobil občutek, da tam vseeno ne čutijo potrebe, da nisi prava vas, če nimaš krožišča ali dveh na prostoru, ki komaj zadošča za neko križišče. Pri nas pa, ko se pojavi kaj denarja za infrastrukturo, se naredi novo krožišče ali namalajo dodatne črte na isti prometni površini, da bodo zaradi nekaj barve baje pešci in kolesarji bolj varni.

Zakaj ne? Politika pri nas zadnjih ~20 let je, da je treba denar porabit takoj ko se pokaže. Pa četudi prišpičene kolce v luft ... bogokletno je ne izrabit sredstev.

(Verjetno je denarja preveč ali kako :rolleyes: )

Ne moreš nič, politika kot vrhovni poglavar to razglaša in že marsikateri je odletel iz stolčka, ker ni znal dovolj črpati sredstev :rolleyes::rolleyes:
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.690
113
:oops:

- "ni obvezno, ampak kazen pa plačaš ..." - si prepričan da si zadevo prav tolmačiš?
Sem prepričan da si zadevo tolmačim tako, kot je zapisana v zakonu.
Pozabi na vse, kar so ti instruktorji trobili, pa kar si bral v medijih, zakon je edini merodajen. Preberi ga. In v zakonu piše tako, kot si js tolmačim.

Če v zakonu piše, da smeš na zunanjega samo takrat, ko greš na prvem ven, si ne razlagam to tako, da greš lahko na zunanjega in greš na tretjem ven.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Torej ko voziš v večpasovno krožišče, avtomatsko pelješ naravnost v notranji obroč?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Demz
Stos je v tem, da ce se po zunanjem lahko vozimo mimo izvoza, potem nima smisla delat vecpasovnih rondojev in prikljuckov.
Ker se bodo vsi vozili po zunanjem pasu, saj so tam bog in batine....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis in BojanP

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.138
741
113
EU
A gremo zdaj rešiti ta misterij:fredi:

Magic Roundabout

kreisverkehre-magic-roundabout-2101_ciqzm5
 
  • Haha
Reactions: BornSkeptic

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Torej ko voziš v večpasovno krožišče, avtomatsko pelješ naravnost v notranji obroč?
Da, ce ne zapustim na prvem izvozu, se v njega pripeljem po levem pasu, grem na notranjega in ga z notranjega "direkt" zapustim na levega.
Vem da ni po ps, ampak zanimivo da.tisti ki tako vozijo kot jaz mene ne motijo, tudi ce ne uporabljajo zmigavcev na izvozih (katere so pomotoma pozabili ugasniti 1x prej)
Zakaj ne. Zato ker s svojim pogledom in smerjo volana jasno nakazejo kam bodo sli. Zmigavec gor ali do.
To velja za rondoja med tomacevim in zalami.
Rondo na Žalah je ze nekoliko drugacen. Sploh zato ker ima smeri v mesta 4 enopasovne uvoze/izvoze na vsega skupaj pol kroga sorazmerno majhnega rondoja. V tem primeru bi vsem kazen napisal ki iz stajerske oz. linhartove peljejo po zunanjem pasu mimo 3(2)izvozov na Pokopalisko (al katera ze je nadajevanje linhartove) proti BTC.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Torej, jaz bi zapeljal v notranji obroč samo če bi bil fraj. Sicer bi uvozil zgolj do zunanjega in se (morda) pomikal proti notranjemu, če bi imelo smisel.
Ko grem na drugem izvozu ven, se ponavadi držim kar zunanjega obroča. Mi je bolj varno.

Tista zmeda okoli Žal je pa dejansko zmeda. Kadar vozim v Lj, me vedno odpelje direkt k fursu (kjurtz gagleda) :obesise: , namesto proti bolj prijaznim koncem. Jaz ne vem, kakšen apetit imajo tiste babe hodit v tisto zveženo bajto na šiht, kjer normalen človk nikoli ne ve, kdaj bo vse skupaj vkup padlo :obesise:. Mamca, yebiga :norec:.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in jendomen

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Sem prepričan da si zadevo tolmačim tako, kot je zapisana v zakonu.
Pozabi na vse, kar so ti instruktorji trobili, pa kar si bral v medijih, zakon je edini merodajen. Preberi ga. In v zakonu piše tako, kot si js tolmačim.

Če v zakonu piše, da smeš na zunanjega samo takrat, ko greš na prvem ven, si ne razlagam to tako, da greš lahko na zunanjega in greš na tretjem ven.
Mislim, da ti tale slika iz Žal in talne oznake zelo jasno pokažejo tvojo zmoto. Avto lahko gladko pelje po zunanjem pasu in NE rabi zaviti na izvoz. V teoriji bi bil beli kombi kriv za nesrečo, če bi zapeljal iz srednjega pasu na izvoz pri katerem se nahaja in bi se vanj zaletelo vozilo, ki bi na zunanjem pasu peljalo ravno.

1630331857510.png
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas .....razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu.

Tudi jaz menim, da se mora to brati kot navodilo in ne kot možnost. Talna signalizacija na tisti sliki zgoraj v tem primeru ni usklajena z zakonodajo, kar niti ni tako redek pojav na naših cestah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mirsi in Hanzi
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ja. Izvoz iz krožišča bi moral biti samo enopasovni.
Notranji pasovi v krožišču tako služijo samo za prerazporejanje udeležencev.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.690
113
Mislim, da ti tale slika iz Žal in talne oznake zelo jasno pokažejo tvojo zmoto. Avto lahko gladko pelje po zunanjem pasu in NE rabi zaviti na izvoz. V teoriji bi bil beli kombi kriv za nesrečo, če bi zapeljal iz srednjega pasu na izvoz pri katerem se nahaja in bi se vanj zaletelo vozilo, ki bi na zunanjem pasu peljalo ravno.

Poglej priponko 48062
Ravno talne oznake kažejo da imam prav. Oznake na cesti, prometni znaki namreč razveljavijo prometna pravila in uveljavijo svoja. Tu je projektant želel, da tisti na zunanjem pasu sme nadaljevat naravnost, zato je narisal oznake, ki razveljavijo prometna pravila, ki to prepovedujejo, in oznaka za naravnost uvelja. svoje pravilo.

Je pa tole primer enega zafušanega in nevarnega krožišča.

Krožišč, kjer so oznake nelogične, pomankljive, nejasne je ogromno, sfušanih krožišč z nelogičnim potekom pa še več.

Vsekakor, da tu debatiramo kdo ima prav je jasen pokazatelj, da je zakon zanič. Zakon bi moral bit jasen in ne sme dopuščat dvomov ali napačnih interpretacij.
Ja saj vem, razni "strokovnjaki" dajo ena navodila, v zakonu pa piše drugače. Sedaj pa se tu prerekamo o zadevi, ki bi morala bit vsem kristalno jasna, in bi morali bit povsem enotni v tem, kako se prevozi krožišče.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in ales85