Desno v rdečo

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.690
113
Še 1x.... citiraj člen, ki to prepoveduje. Ne kaj si ti misliš, ampak citat kjer je izrecno napisano, da je prepovedana vožnja po zunanjem pasu mimo izvoza.
Ah ni nobene potrebe, da še enkrat citiram, saj se od popoldneva mi nič spremenilo.
Pa ti citiraj člen, da je z stoenko prepovedano pijan vozit? Mislim točno s stoenko.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Zato je pa dodano tole: ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom)
Ampak mirsi seveda ni prišel tako daleč. On je videl prvi stavek in je za njega zaključeno.
Rondoji na štajerski so po mojem mnenju eni bolj radodarnih s prostorom. Tudi samo tri (4)ceste so prikljucene njega. Najbrz 80% prometa itak poteka od tomacevega proti Žalam. Tja proti lidlu pa mogoče 20%.
Ce ti prometna dituacija ne dovoljuje se
razvrstiti na levi pas,pac čakaš pred kroziščem da se bos vključil. Ce moram kroge voziti po notranjem krogu, ker se sanjac na zunanjem vozi mimo izvoza, naj pa se on pocaka da se bo razvrstil tja kamor zeli iti.
Pa ne zdaj sleperje in trole vlaciti v temo. Ker mi je cisto logicno, da mu odstopim prednost (zadrga) ce je guzva in caka ko zmešan.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.690
113
Nerabi bit, ker je prepovedano pijan. Torej nima veze kaj voziš.
V zakonu pa tudi točno piše, kako se moraš razvrstit in peljat, in v nadaljevanju, kolikšna je kazen, če se ne razvrstiš in pelješ tako kot piše.
Tako da ne rabiš spraševat, kje piše, da se je prepovedano razvrstit in peljat drugače, kot piše v zakonu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Vredi te pa piše. Ti oa svetujem, da greš nazaj v 1. Razred, da se brat naučiš. Ful pomaga pri razumevanju besedil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
V zakonu pa tudi točno piše, kako se moraš razvrstit in peljat, in v nadaljevanju, kolikšna je kazen, če se ne razvrstiš in pelješ tako kot piše.
Tako da ne rabiš spraševat, kje piše, da se je prepovedano razvrstit in peljat drugače, kot piše v zakonu.
kje točno piše, kako se moraš razvrstiti pred rondojem - za primer, da na pasovih uvoza ni oznak (recimo rondoji pri LJ žalah)?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.138
741
113
EU
Za zaključek te diskusije

V primeru, da krožno križišče zapuščamo na prvem izvozu, ostanemo na zunanjem prometnem pasu, za vse ostale izvoze pa uporabimo notranji prometni pas. Krožno križišče smemo zapustiti le z zunanjega prometnega pasu, razen če prometna signalizacija zahteva drugače. V primeru, da zgrešimo izvoz ali pa se nam iz notranjega pasu ni uspelo pravočasno razvrstiti na zunanji prometni pas, odpeljemo še en krog ter se tako na zunanji pas razvrstimo ob naslednji priložnosti.

V nobeni vrsti rondojev ni dovoljeno ustavljati, je pa dovoljeno narediti poln krog, torej zapustiti rondo na izvozu, kjer ste vanj vstopili. Izjeme, kjer tega praviloma ni mogoče storiti, so turbo rondoji oziroma kanalizirana krožna križišča.
Zakonsko vožnja v rondoju po zunanjem pasu ni prepovedana, zato se k tej rešitvi pogosto zatečejo vozniki, ki so negotovi in manj vešči rondojev.
Ključnega pomena je pravilno razvrščanje na ustrezne vozne pasove že pred rondojem in upoštevanje prometne signalizacije, ko enkrat zapeljete v rondo. V klasičnem rondoju mirno lahko odpeljete cel krog, če ste se ušteli. V turbo rondojih pa morate v tem primeru rondo zapustiti, nato pa na primernem mestu obrnite in se vrnite.

(ni seveda uradna stran neke relevantne institucije/organa, ampak najbrž zadostuje)
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: naliM

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Evo, v rondojih med Tomačevim in žalami ne zahtevam nic drugega, kot spremembo iz zgornjega v spodnjega.
Potem pa naj se desni vizij se naprej mimo izvoza. A ce imeli tri, stiripasovnice (kot ponekje v tujini, bi se vedno samo; z zunanjega pasu lahko zapuščali rondo?
 

Priponke

  • Screenshot_2021-08-30-10-33-21-201_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2021-08-30-10-33-21-201_com.android.chrome.jpg
    380,7 KB · Ogledi: 120

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.138
741
113
EU
V tem primeru se strinjam potem, da je armirana 3 metrska betonska ograda med vama boljša rešitev, ker to bi bilo preveč kresanja po moje, skoraj noben ne bi upošteval tiste črte:sprasujemse:
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in ales85

zakon

Guru
16. maj 2008
8.758
809
113
toti Maribor
Evo, v rondojih med Tomačevim in žalami ne zahtevam nic drugega, kot spremembo iz zgornjega v spodnjega.
Potem pa naj se desni vizij se naprej mimo izvoza. A ce imeli tri, stiripasovnice (kot ponekje v tujini, bi se vedno samo; z zunanjega pasu lahko zapuščali rondo?
Tako je bilo pri QL v Mariboru, pa je pokalo non-stop.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Sem hotel dobiti podatke koliko besrec je bilo v teh rondojih, pa jih na linku avp zgoraj ne najdem. Pa vem da ni bilo malo nesrec. Ker sem jih na lastne oci nekaj videl.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Evo, v rondojih med Tomačevim in žalami ne zahtevam nic drugega, kot spremembo iz zgornjega v spodnjega.
Potem pa naj se desni vizij se naprej mimo izvoza. A ce imeli tri, stiripasovnice (kot ponekje v tujini, bi se vedno samo; z zunanjega pasu lahko zapuščali rondo?

Če se smem vmešati, meni 4. varianta ni posebno vredu. Vredu je, če gre za turbokrožišče,kjer se imaš priliko pravilno uvrstiti že pred krožiščem samim. Takole pa ... brezveze, saj ne dopusti napake. Je tretja varianta čisto ok, saj ne smeš med pasovi kar slepo preskakovati. Iz notranjega na zunanji pas greš šele, če je zunanji svoboden, sicer krožiš naprej.

Za dva normalna šoferja je vsaka najožja cesta dovolj široka. Če je pa eden od nju bedak, pa ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen
I

Izbrisan uporabnik #9334

Koliko voznikov pa je tako neumnih da bi po notranjem pasu krozilo. Vsi se raje na zunanjega postavijo. Kam pa to vodi pw upam da ves....
Jaz pa mogoce se kdo je izjema. Ki izkoristi tudi levi pas na takih vpadnicah in notranje pasove v rondojih.
Na AC sem pa spet izjema. Ce mi film poci
tudi po pasu za pocasna vozila peljem 120. Pa ceprav so vozila na levi strani ki se peljejo 90/100

Falil si, možakar. Kar precej :p , tja v korono :valjamse: . Ok, sem te skopiral sem

Saj v tem je štos, da krožiš po notranjem dokler ne ugrabiš prilike k zunanjemu. In - če voznik na zunanjem nadaljuje vožnjo ter preseka pot notranjemu ki se je odločil neprevidno zapeljat ven - mora po logiki biti kriv oni iz notranjega pasu, saj je presekal pot zunanjemu.

Ja, problem je desni mrtvi kot, to je vedno problem. Zato je treba v takih situacijah še posebej biti previden. Ampak tu zadeva še ni tako strašna kot je v klasičnih križiščih kjer imaš pa pri zavijanju v desno opravka s pešci in kolesarji. Tu se bo namučila samo pločevina, tam pa življenje :confused:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.690
113
Saj v tem je štos, da krožiš po notranjem dokler ne ugrabiš prilike k zunanjemu. In - če voznik na zunanjem nadaljuje vožnjo ter preseka pot notranjemu ki se je odločil neprevidno zapeljat ven - mora po logiki biti kriv oni iz notranjega pasu, saj je presekal pot zunanjemu.
Če bi si zakon razlagali tako kot je napisan in tako kot ga js tolmačim, nebi nihče na zunanjem nadaljeval z vožnjo - ker je dolžan na prvem izvozu zapeljat ven. To tudi sprost prostor za zavijanje iz notranjega na zunanji in potem ven.
Zakon pravi vsi morajo ob vstopu it na notranjega, razen tisti, ki gre na prvem ven. Torej na zunanjem se smeš peljat samo do prvega izvoza.
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.038
401
83
Še enkrat. Sodna praksa pravi drugače in kriv bo tisti ki iz notranjega pasu križa pot tistemu na zunanjemu, ne glede na to ali se ta že cel dopoldan pelje naokoli.
Ti si pa razlagaj po svoje. Ko/če boš povzročil nesrečo, boš pa moral požret svoj ego, ker bodo zakon interpretirali drugi za to bolj kvalificirani.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Dualis

Fizikalc
30. nov 2008
407
239
43
Se opravičujem vem, da ni tema o rondojih ampak vsem pametnjakovičem, ki v rondoju Tomačevo menjavajo pasove v samem rondoju, ker pač vidijo prekinjeno črto, ki pa je zgolj vodilna črta in so potem vsi začudeni, ko jim namigneš, da delajo prekršek tale slikica v vednost:
 

Priponke

  • Zajem_01966.jpg
    Zajem_01966.jpg
    89,8 KB · Ogledi: 113
I

Izbrisan uporabnik #9334

Če bi si zakon razlagali tako kot je napisan in tako kot ga js tolmačim, nebi nihče na zunanjem nadaljeval z vožnjo - ker je dolžan na prvem izvozu zapeljat ven. To tudi sprost prostor za zavijanje iz notranjega na zunanji in potem ven.
Zakon pravi vsi morajo ob vstopu it na notranjega, razen tisti, ki gre na prvem ven. Torej na zunanjem se smeš peljat samo do prvega izvoza.

Od kje tebi, da mora tisti na zunanjem pasu takoj pri prvem izvozu ven?
Ker - to negira celotno filozofijo krožišča. Tudi talne oznake nedvoumno kažejo dovoljene poti. Torej smeš v krožišču nadaljevati krožno dokler ne najdeš svojega izvoza. Hierarhija je pa od zunanjega proti notranjim obročem. End!

Pravila v krožišču so precej enostavna. Če si normalen človek (šofer). Mnogo bolj enostavna kot pa v klasičnih semaforiziranih križiščih. Krožišča so čudovit primer poenostavljanja prometnega režima. Že v 60. letih ko sem se komaj brat učil, sem jih našel v očetovih knjigah za avtošolo. Le da so pri nas zaživela šele okoli 90. leta. Prej sem jih srečeval samo v Italiji. Krožišča so super zadeva - če imaš dovolj sveta zanje. Problem Slovenije je, ker nima dovolj sveta, zato so ta naša krožišča izvedena na "mini", potem imaš pa zmedo. Toda osnovni princip je še vedno. "Krožišče".
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.690
113
Od kje tebi, da mora tisti na zunanjem pasu takoj pri prvem izvozu ven?
V zakonu :
(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas .....razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu.

Za tiste ki ne razumejo napisanega : na zunanjega smeš samo takrat, ko greš na prvem izvozu ven

Taka so prometna pravila, ki pa se z znaki, semaforji, talnimi označbami, policajem lahko spremenijo.