S testerjem neposredno ne zaslužiš, tako kot ne zaslužiš z izvijačem, dvigalom, francozem ... Upam, da veš kaj mislim. Brisanje lučk in servisnih intervalov še zdaleč ne povrne investicije.
Starejša vozila nimajo OBD priključkov in moraš zato imeti vse adapterje (Mercedes, BMW, VAG, Seat, Škoda, PSA, Fiat, Ford, Opel ... azijska vozila imajo sploh svoje priklope). In nikakor nima 80% vozil na cestah OBD priključka.
Najcenejši Bosch KTS 530 stane 1950€ + 20% DDV, pa še to je samo vmesnik, kar se pravi, da računalnik / laptop / UMPC ni vštet. PA smo kmalu na 4k€. Ni pa ta stvar kaj posebej udobna, ker nima niti Bluetootha, tako da je potrebno vlačit vmesnik in računalnik okrog avta. Nekoliko bolj udobne so BT/WLAN zadeve, UMPC pa je še vedno daleč spredaj.
Program pa je potrebno večkrat nadgraditi, pa ne le zaradi novih modelov, ampak predvsem zaradi pokrivanja starejših, saj je na začetku ponavadi pokrit le vbrizg nekega vozila, ne pa tudi Airbag/ABS/BSI/AC sistemi in podobno. Če že omenjaš Boscha je dodaten minus to, da ga MORAŠ nadgrajevati, sicer se ti zaklene.