Deljenje avtomobila in druge alternative

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Oni lahko kar direktno preidejo na car-sharing :) In njihova populacija jim lahko kvečjemu pomaga pri tem. Zaradi morebitnega nižjega vstopnega stroška, bo kvečjemu lažje dostopno.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Hm, a ma še kdo take probleme? Jaz mam dost kolegov, frendov, familije,... Pa ne vem če me je v zadnjih letih kdo prosil za prevoz omar, bele tehnike, fasnge,...
Mislim, da sem v zadnjih 2 letih familijo 1x peljal na Brnik, pa se mi to ne zdi ravno nek problem. Če se gre pa iz kakšnega bolj oddaljenega letališča pa pač pustiš avto tam. Ravno zdaj sem ga imel v Benetkah na letališču 14 dni, pa mislim da je bilo 65€, tako da tudi to ni problem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej in sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Hm, a ma še kdo take probleme? Jaz mam dost kolegov, frendov, familije,... Pa ne vem če me je v zadnjih letih kdo prosil za prevoz omar, bele tehnike, fasnge,...
Mislim, da sem v zadnjih 2 letih familijo 1x peljal na Brnik, pa se mi to ne zdi ravno nek problem. Če se gre pa iz kakšnega bolj oddaljenega letališča pa pač pustiš avto tam. Ravno zdaj sem ga imel v Benetkah na letališču 14 dni, pa mislim da je bilo 65€, tako da tudi to ni problem.
Odvisno s kom se družiš. Zaseka se druži s samimi fehtarji izgleda.
Jaz sem recimo v zadnjih dveh letih enkrat plačal 30 EUR za najem kombija za 2 uri, da sem pripeljal sedežno domov. Mi ni tudi na kraj pameti padlo, da bi šel kolegom težit za to. Pa bi z veseljem mi zategnili zadevo. Ampak gledam s tega vidika: pride do prometne in itak bi se jaz čutil krivega. Tako pa najamem, če se karkoli zgodi, mi dol visi.
Aja, še manj mi pa pride na pamet, da bi se s kombijem ganjal okrog celo leto, zato da bom imel plac za na morje ali pa za kavč zategnit domov. :valjamse: :valjamse: Zato da bom prišparal 30 EUR :valjamse:. In ja, tistih 30 EUR me je fuLL stalo, če bi imel svoj kombi, bi me le gorivo, tak pa...
PS: Me pa čudi, da zaseko fehtajo za prevoz. Glede na to, kake piše tukaj, mora biti zelo ''zanimivo'' se z njim vozit. Če nič drugega tedensko dozo adrenalina sprostiš.
 
Nazadnje urejeno:
  • Haha
Reactions: Kamele0N in ales85

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Najbrz bi car sharing tudi po vaseh deloval.
"oddam" starega sharana ce ga kdo rabi za dopust. Dva tedna ze stoji, pa se kak mesec bo zagotovo.
Seveda pa to drzavi ni vsec in bi hitro zadevo prikazala kot "delo na crno" .
Je pa seveda tudi nek rizik "tujih" voznikov da ti naredijo kaksno poskodbo na avtu. Lahko povsem nehote, mogoce celo brez vednosti (parking)
Ze nekaj casa me srbijo prsti za.elektricen avto.
Raje si ga za.cel dan (brez nekih obveznosti in annket kasneje) sposodim na avant to go, kot pa da ga fehtam po salonih.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Polni kasko in vsteto v izposojo.
Si ti pogledal, kakšne so kaj cene za polni kasko, če avto URADNO izposojaš za keš :evil: ? Če ti sploh zavarovalnica to zavaruje.
Že za taksi, ki ga vozijo ''profesionalni'' vozniki so cene bolne.
V Ameriki se je to bistveno lažje iti, ker imaš lahko zavarovanje NA OSEBO.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Nisem, priznam. Ampak ce gre v promet, ne bi smel biti problem?

Koliko pa je vec od "navadnega"?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Za taxi mi je enkrat en taxist rekel, da je cena x4 kot za navaden osebni avto. Če mi on laže, lažem naprej.
Ampak se spomnim kakšnih 10 let nazaj ali še več, ko je ena oseba hotela ta car sharing uredit za lokalce in se je zataknilo pri zavarovanju, ker mu nobena zavarovalnica ni hotela avtomobilov zavarovati. Zna biti, da so sedaj že bolj fleksibilne.

Če pa ''na črno'' delaš, potem pa nimaš takih problemov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0 in Hanzi

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Hm, a ma še kdo take probleme? Jaz mam dost kolegov, frendov, familije,... Pa ne vem če me je v zadnjih letih kdo prosil za prevoz omar, bele tehnike, fasnge,...
Mislim, da sem v zadnjih 2 letih familijo 1x peljal na Brnik, pa se mi to ne zdi ravno nek problem. Če se gre pa iz kakšnega bolj oddaljenega letališča pa pač pustiš avto tam. Ravno zdaj sem ga imel v Benetkah na letališču 14 dni, pa mislim da je bilo 65€, tako da tudi to ni problem.
Madona sem pozabil, da je alter forum. Poleg plač, avtomobilov.. imamo tudi najboljše kolege, ki segajo vse v evropski parlament z vezami v crnogorski mafiji albanski in botrom iz new yorka. Oprosti, ker sem podpovprecen uporabnik.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Madona sem pozabil, da je alter forum. Poleg plač, avtomobilov.. imamo tudi najboljše kolege, ki segajo vse v evropski parlament z vezami v crnogorski mafiji albanski in botrom iz new yorka. Oprosti, ker sem podpovprecen uporabnik.
Haha pa kaj si občutljiv, samo komentiral sem da nimam teh problemov in da se mi zdi da tudi večina nima teh težav. Mislim pa da ti nisi podpovprečen ampak kvečjemu nadpovprečen uporabnik alterja, ki si nam vsem enkraten in radi prebiramo tvoje poste.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
Za taxi mi je enkrat en taxist rekel, da je cena x4 kot za navaden osebni avto. Če mi on laže, lažem naprej.
Ni x4. Je doplačilo, ne vem zdajle na pamet kakšno ampak 4x toliko kot za navaden avto 100% ni. Pomoje je doplačila kakšnih 30-50% osnovne premije.

Edit - sem preveril - za taxi vozila je doplačilo v višini 30%.

Ampak se spomnim kakšnih 10 let nazaj ali še več, ko je ena oseba hotela ta car sharing uredit za lokalce in se je zataknilo pri zavarovanju, ker mu nobena zavarovalnica ni hotela avtomobilov zavarovati. Zna biti, da so sedaj že bolj fleksibilne.
Imaš doplačilo v višini 30%, če vozi avto voznik brez izkušenj (mladi voznik, za zavarovalnico 3 leta medtem, ko si to za policijo 2 leti). Imaš cca.20% doplačilo, če je avto pisan na podjetje zaradi česar se smatra, da bo avto vozilo več voznikov kar naj bi povečalo riziko za nesrečo. In podobna logika je zadaj za car sharingom, več voznikov, večji riziko. Bi pa ta zadeva danes imho morala it čez, saj imajo tudi rent-a-car-i zavarovana svoja vozila, car sharing je pa nekaj zelo podobnega...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Ta o 4x visji premiji se mi zdi res bolana. Saj najbrz tudi pri pravnih osebah obstajajo premijski razredi in bonusi ter seveda odbitne fransize in podobno ki bi kaznovale neodgovorne lastnike.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Vse skupaj bo krepko bolj enostavno, ko bodo vozila samovozeča. Rabil boš prevoz od točke A do točke B ob tem in tem času in v SW boš lahko naročil, da se naprava pojavi na točki A.
Do takrat pa ... V kmetijstvu so bili "sistemi" z deljenjem priključka. Mi smo bili v skupnem lastništvu za nekaj strojev in načeloma ni bilo težav, ker so se vsi poznali in so tudi vedeli, kako kdo z opremo ravna. Malomarni niso prišli zraven. Zadnja leta se mi zdi, da se kmetje bolj odločajo zato, da se delajo storitve in potem medsebojno poračunajo. Vnaprej se malo zmenijo, da nekdo nabavi stroj A, drug B, tretji C. Vsak skrbi za svoj stroj in z njim dela storitve drugim.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in sad

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Car sharing ne rešuje problema špic. Ko vsi iz vukojebin morajo biti v ponedeljek ob 08:00 v Ljubljani na razničnih lokacijah v službi. Car sharing tega problema ne more rešit.
Car sharing deluje na idealu enakomerne časovne in prostorske porazdelitve uporabe avtomobila.
Skratka, dokler avto potrebuješ samo občasno, je lahko super. Isto, kot najem kombija ali prikolice za kak Obi. Če pa vsi hočejo v ponedeljek on 08:00 cement iz Obija, pa ne gre več.

V mestih, kjer je javni prevoz top, je pa tudi car sharing odvečen. Da bi v Londonu svoje domače pripeljal iz letališča s Car Sharingom? Brez veze, ko pa imajo buse in vlake (odvisno od letališča) za male pare na vsake 10 minut.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Točno za to je car sharing, za tiste ki potrebujejo avto občasno, dnevno pa koristijo buse/vlake/kolo/skiro...

Torej najprej je treba priti do točke ko je javni prevoz dnevno uporaben, šele nato se s car sharingom dokončno znebiš lastništva avta.
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
487
25
28
Slovenija
Živimo v državi, ki od leta 2007 izvaja projekt integriranega javnega potniškega prometa in ga je menda lani ali predlani zaključila, s čimer so se hvalili tudi v medijh. Rezultat tega projekta pa je dezintegrirani javni potniški promet, s polfunkcionalno predrago enotno vozovnico in povsem neusklajenimi voznimi redi med avtobusi in vlaki. Eno ali dve leti po zaključku projekta, ki je bil financiran tudi s strani EU, se je v javnosti pojavil ta članek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in BornSkeptic

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
No ja, nekaj so le naredili. Upokojenci imajo brezplačne vožnje, študenti tudi zelo poceni. Tako da, tistih nekaj (deset) mio EUR za projekt je dalo nekaj rezultatov ;).
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
487
25
28
Slovenija
Naredili so samo 10% tistega, kar je bilo napovedano in za to porabili 15 let namesto pet let, kolikor bi moral projekt trajati. Zato pa so pa zdaj po 15 letih ugotovili, da bi bilo dobro dejansko integrirati javni potniški promet.:aplauz:Najbrž bodo projekt "zaključili" tam enkrat leta 2040. Jaz sem vmes že siv postal. Odločnost vlade je vidna že iz stavka, citiram:

Ministrstvo za infrastrukturo namerava s posebnim zakonom integrirati javni potniški promet, in sicer medkrajevne avtobuse in vlake ter, če se bodo tako odločile občine, mestne avtobuse.

V resnici bi morala biti že pred desetimi leti ustanovljena agencija, ki bi bdela nad izvajanjem integriranega javnega potniškega prometa in kateri bi bil podrejen ves mestni promet, enotna vozovnica bi morala temeljiti na conskem sistemu, kot je v zvezni deželi Štajerski v Avstriji, v sistem IJPP bi morala biti vključena vsa prevozna sredstva vključno z vzpenjačami oz. žičniškimi napravami in vsemi mestnimi avtobusi v državi itn..
 
Nazadnje urejeno:

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.772
548
113
42
povsod malo
Naredili so samo 10% tistega, kar je bilo napovedano in za to porabili 15 let namesto pet let, kolikor bi moral projekt trajati. Zato pa so pa zdaj po 15 letih ugotovili, da bi bilo dobro dejansko integrirati javni potniški promet.:aplauz:Najbrž bodo projekt "zaključili" tam enkrat leta 2040. Jaz sem vmes že siv postal. Odločnost vlade je vidna že iz stavka, citiram:



V resnici bi morala biti že pred desetimi leti ustanovljena agencija, ki bi bdela nad izvajanjem integriranega javnega potniškega prometa in kateri bi bil podrejen ves mestni promet, enotna vozovnica bi morala temeljiti na conskem sistemu, kot je v zvezni deželi Štajerski v Avstriji, v sistem IJPP bi morala biti vključena vsa prevozna sredstva vključno z vzpenjačami oz. žičniškimi napravami in vsemi mestnimi avtobusi v državi itn..
Saj zdaj bodo naredili neki zakon pa neko agencijo za to, da bo skrbela, da se bo vozni red bus/vlak poenotil.
Moja današnja odiseja od Jesenic do Celja je z javnim prevozom trajala 9ur! 9 ur!
Od Dunaja do Jesenic pa 5 ur! Za 2x daljšo razdaljo.
Jesenice Kranj smo se drveli vratolomnih 50 km/h.
Aja na Dunaju sem videl en zanimiv avtomobilček Citroën Ami. Idealen za car sharing.