Deljenje avtomobila in druge alternative

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.688
1.048
113
Res je. In ko tega ne bo vec, se bojo zadeve vecinoma sesedle same vase. Pa tako dobre so...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
:valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse:
A pri low cost letalskih družbah so pa samo leti dobičkonosni?
Ja, so. Brez dodatne ponudbe hotelo, rentacara in podobnega. Dovolj zaslzijo s samimi leti (karta, prtljaga, boarding, hrana in pijaca ipd).
Pri CS tega (se) ni. Mogoce bi bila zanimiva ideja z osnovno ceno samo 1 v avtu, ap,doplacilo za ostala vrata/prtljaznik odklenit?
Skratka, ljubljanski CS preizivi zaradii povezave z njihovimi ostalimi poslovnimi modeli, dolocenih subvencij/EU sredstev, pa tudi zanimive nakupne. ene avtov si znajo zorganizirat. Skratka, znajo. Ampak to se ne pomeni da je cisti CS sam pomsebi (lahko) profitabilen, sploh na takem trgu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Ja, so. Brez dodatne ponudbe hotelo, rentacara in podobnega. Dovolj zaslzijo s samimi leti (karta, prtljaga, boarding, hrana in pijaca ipd).
Pri CS tega (se) ni. Mogoce bi bila zanimiva ideja z osnovno ceno samo 1 v avtu, ap,doplacilo za ostala vrata/prtljaznik odklenit?
Skratka, ljubljanski CS preizivi zaradii povezave z njihovimi ostalimi poslovnimi modeli, dolocenih subvencij/EU sredstev, pa tudi zanimive nakupne. ene avtov si znajo zorganizirat. Skratka, znajo. Ampak to se ne pomeni da je cisti CS sam pomsebi (lahko) profitabilen, sploh na takem trgu.
Let za 10 EUR je profitabilen? Lepo te prosim. Potem daješ naprej prtljago, pa boarding in hrano in pijačo.
A sedaj je pa problem, da so nakupne cene avtov nizke? Ker če bi bile visoke, pač ne bi bilo profitabilno. Blamiraš se. Potem so vsi rentacarji po tvoje neprofitabilni, ker si pač uredijo dobre nabavne cene vozil in posledično je lep del profita ravno razlika med nabavno in prodajno ceno vozila.
Smešno.
Pa ne trdim, da je slovenski CS profitabilen, ker nimam podatkov o tem.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Let za 10 EUR je profitabilen? Lepo te prosim. Potem daješ naprej prtljago, pa boarding in hrano in pijačo.
A sedaj je pa problem, da so nakupne cene avtov nizke? Ker če bi bile visoke, pač ne bi bilo profitabilno. Blamiraš se. Potem so vsi rentacarji po tvoje neprofitabilni, ker si pač uredijo dobre nabavne cene vozil in posledično je lep del profita ravno razlika med nabavno in prodajno ceno vozila.
Smešno.
Pa ne trdim, da je slovenski CS profitabilen, ker nimam podatkov o tem.
OK, you win, whatever. Bom rekel šefu, naj me s tabo zamenja. Ker obvladaš, od CS do RAC. :zmaga:
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če trdiš da so leti po 10€ sedež profitabilni pa si res v zmoti - profitabilni da, z vsemi možnimi doplačili in subvencijami, ter nategovanju kupcev s spremembami letov, odpovedmi, vaučerji, plačili za zamenjavo imena v višini 2X cene karte - tudi če se za črko zatipkaš,....
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Če trdiš da so leti po 10€ sedež profitabilni pa si res v zmoti - profitabilni da, z vsemi možnimi doplačili in subvencijami, ter nategovanju kupcev s spremembami letov, odpovedmi, vaučerji, plačili za zamenjavo imena v višini 2X cene karte - tudi če se za črko zatipkaš,....
Če ne bi bili, jih ne bi bilo. Ne sami po sebi, seveda, ampak v kombinaciji s sedeži ki niso 10€ (jih pa prodajo tudi zaradi sedežev po 10 €), zaradi doplačil za prtljago, speedy boardinge, rezervecije sedežev ipd. Skupna cifra letal je v + (seveda, ko prišteješ še morebitne subvencije lokalcev, ki jim je pač v interesu, da da dobijo turiste, ker od njih zaslužijo več kotz dajo za subvencijo). Skratka, vsi so v +, razen potnikov, seveda.
Na vse to CSji ne morejo računat (z izjemo kakih subvencij EU, če jih znajo pridobit, pa ne za poslovanje, ampak malo po ovinkih, recimo temu). Če znajo CS model povezat z morebitnim drugim biznisom, zna znest. če ne znajo, mora biti hudi velik trg, da preživijo (pa še to včasih ni dovolj, ko udarijo v kontra taksisti in Uberjevci, storitev pa ni OK, lep primer je Pariz). Skratka, gre za zelo specifičen produkt - in na koncu v resnici ni ravno CS, ampak je kratkoročni najem.
Pravi CS bi bil, ko bi si stanovalci bloka skupaj kupili 30 avtov (namesto recimo 50 ali 70, če bi kupili vsak svojega), in si jih delili.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Skupna cifra letal je v + (seveda, ko prišteješ še morebitne subvencije lokalcev, ki jim je pač v interesu, da da dobijo turiste, ker od njih zaslužijo več kotz dajo za subvencijo). Skratka, vsi so v +, razen potnikov, seveda.
Ja, isto je. Morda pa jaz le ne razumem več slovenščine in mi je postala tuji jezik.

Sedaj pa nagradnjo vprašanje: zakaj recimo po tvoj je za letala kul, da dobivajo subvencije od nekoga, ki so mu potniki v interesu in so tako low cost letalske družbe PO TVOJE profitabilne, pri CS je pa to PO TVOJE nene, ni profitabilen, ker dobiva subvencije. Recimo subvencije s strani mesta, da se reši pločevine. Pa recimo še druga subvencija s strani mesta, ker so v CS elektro vozila in se onesnaževanje prestavi izven mesta. Čisto tako, iz glave dve. Bi pa našel še kakšno brez težav.
Aja, pa recimo dodatne popust pri proizvajalcu vozila, zaradi oglaševanja EV vozil, saj so zelo veliko v pogonu in se jih tako izpostavlja potencialnim kupcem. Ampak to je tudi nene, po tvoje bi bil CS profitabilen le, če bi plačeval vozila po cenah brez popustov, plačeval parkirišča s polnilnicami po ceni x10 normalne cene parkirišča, pa zraven seveda še takso za zasedanje parkirišč, itd, itd.
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.572
9.809
113
40
MB
Hja, sorry ta ti špikam mehurček, ampak car sharingi po svetu životarijo in crkujejo ... In to na precej bogatejših trgih, kot je SLO. Ne rečem, da se ne da, ampak ni pa res, da lepo deluje povsod.
Pa še nekaj: en njujorčan ali londončan sicer lepo živi z javnim prevozom (in kakim CS), ampak on ni navajen vsak vikend pozimi it smučat 200 km stran, pa par vikendov na morje, pa ... In tukaj se zgodba mal podre. Spet: ne, da se ne da, ampak dokler ljudje ne bodo znalo ovrednotit in cenit nedenarnih mrednosti MaaS, ne bo uspeha.
Avant2go je ze 3x dvignil cene odkar ga uporabljam.

pa ko bi rekli ne znese dvignit mormo, te pa vsakic na tiho pizdunsko, pol pa se komentarje na fb brisejo.

katastrofa od uporabniske izkusnje.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Kje je pa težava? Če bodo preveč dvignili cene, jih ljudje ne bodo uporabljali in bodo propadli. Ali da mercator izjavo za javnost kdaj ven: ne znese nam, podražiti moramo źemlje?
avant je po moje delal z nizkimi cenami, da dobi čim več naročnikov, to je poslovni model ogromno podjetij, ki se uveljavljajo na trgu. Meni je njihova storitev še vedno cenovno dokaj ugodna, za občasno uporabo, če bo predraga jih ne bom uporabljal, lepote svobodnega trga.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matjaz1974

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Drugače je logično, da so šle cene gor. Vozila so šla gor, elektrika je šla gor, praktično vse je šlo gor, kar jim predstavlja fiksni strošek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness in ales85

tomi

Guru
1. sep 2007
18.572
9.809
113
40
MB
v mb so imeli še en drug problem, da se z občino niso dogovorili glede plačevanja pakirnin, in tako nisem mogel iz parkirišča za potopnim valjem od občine, nasvet supporta pa, da naj prosim enega taksista naj mi odpre.

zdaj so pa še prestavili nočno tarifo.