Dacia Jogger

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Po mojem njenju elektronika lahko marsikaj prepreči. Je pa treba asistenčne sisteme uporabljati po pameti. Moraš aktivno spremljat in nadzorovat kaj elektronika počne, ne pa da napol spiš za volanom, kot marsikdo prakticira, to je hudo nevarno početje, ker slejkoprej sistem zataji. Lane assist je uporabna zadeva na avtocesti, ko greš prehitevat in ti fizično prepreči s posegom v krmiljenje ravno toliko, da ne pride do trka, če ni prost pas. Ne smeš pa sunkovito menjat pasu, sicer ne pomaga prav nič
Si pomešal Lane Assist z Lane Assistom z mrtvom kotom. Sam Lane Assist bo preprečil nenamerno odjadranje z voznega pasu, šele mrtvi kot pa spregledan avto v mrtvem kotu.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.820
1.667
113
Iskajoč brata
jaz, sem bil zelo zainteresiran za nakup, vendar me je odvrnil motor. Nisem alter voznik, zato imam več kot dovolj 130 do 150 konj za družinski avto. Tudi pred trenutnim avtom sem vozil scenic grande z 110 konji, taka lepa kravica za vozit po ovinkih... Pa je bil to min za tak avto. Tukaj je pa max 100 konj, mini bencinar in me je to odvrnilo... Bi takoj dodal še 1000€ pri nakupu za različico s 130KM
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.331
4.906
113
jaz, sem bil zelo zainteresiran za nakup, vendar me je odvrnil motor. Nisem alter voznik, zato imam več kot dovolj 130 do 150 konj za družinski avto. Tudi pred trenutnim avtom sem vozil scenic grande z 110 konji, taka lepa kravica za vozit po ovinkih... Pa je bil to min za tak avto. Tukaj je pa max 100 konj, mini bencinar in me je to odvrnilo... Bi takoj dodal še 1000€ pri nakupu za različico s 130KM
Kasneje bo na voljo 1,33 za 150km in EDC menjalnikom, to zna bit dobra kombinacija...
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.231
3.634
113
kajn je tudi za upoštevati, da je 130-150 dizelskih KM nekaj povsem drugega, kot 130 KM iz trivaljnega 1,0 bencinskega mlinčka.
Navor!
.
Edit:
Tudi meni je Jogger (nisem obremenjen z znamkami) odličen avto, ampak (trenutna) razpoložljiva motorizacija, je pa NO-GO.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Si vozil oboje?
Moja izkušnja s službenimi vozili je taka, da turbo bencinski mlinček da več od sebe v celotnem območju vrtljajev kot dizel s približno enako kljuseti in več navora na papirju. Dizel ima neprijetno luknjo na začetku območja, bencinar pa ne. Mogoče je pri zadnji generacijah to bolje. Primerjam pa 1.2 bencinarja in 1.6 dizla iz PSA skupine, ki se sicer več ne proizvaja.

Dacie še nisem vozil. Ne dvomim pa, da cena odraža kaj vozilo je. Ampak čisto mogoče je za mene ali koga drugega to povsem dovolj ob plusih in minusih. Nikakor pa ne bo enaka izkušnja kot v enkrat dražjem vozilu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.231
3.634
113
Pepe priznam, nisem vozil.
OK, pri praznem avtu mogoče niti ni "drame".
Če bi pa kdaj - ja, je vprašanje koliko kupcev bo imelo takšno uporabo - res imel zasedenih vseh 7 sedežev + prtljaga, je pa bencinski mlinček res "zen vaja" :evil: .
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.072
282
83
kajn je tudi za upoštevati, da je 130-150 dizelskih KM nekaj povsem drugega, kot 130 KM iz trivaljnega 1,0 bencinskega mlinčka.
Navor!
.
Edit:
Tudi meni je Jogger (nisem obremenjen z znamkami) odličen avto, ampak (trenutna) razpoložljiva motorizacija, je pa NO-GO.
dandanes ma 1.0 benincski mlinceč skoraj primerljiv navor z 1,5-1,6 dizlom. Upoštevaj še, da majo bencinarji običajno krajše prestave, bo navor na kolesih praktično enak. In to je bistveno.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.227
861
113
če primerjam službeno Dacio duster 1,5 DCI in ženino Škodo kamiq 1,0 TSI pri pospeševanju iz 110 v 6. prestaviv klanec navzgor bi rekel, da škoda vseeno nekoliko bolje potegne. dejansko sem pozitivno presenečen nad temi 1,0 turbo mlinčki
 

WPT78

Majstr
6. maj 2015
1.106
-865
83
A je že kdo probal tega 1.0 tce 110 , kako pospeši, poraba, zmogljivost, a je glasen motor, je kaj od njega ko ga prestaviš v nižjo in pohodiš gas
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
A je že kdo probal tega 1.0 tce 110 , kako pospeši, poraba, zmogljivost, a je glasen motor, je kaj od njega ko ga prestaviš v nižjo in pohodiš gas
Govorim za VW.jevo litrco: Za umirjeno voznjo so presenetljivo prozni ('zivahni'). Ce se ga spravis priganjat to ni to.
Razen 'glasu' tezko reces, da vozis 1 litrski trovaljnik.

Verjetno je pri renoju tam tam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.529
1.119
113
Dacia ima nekoliko "zastarelo" tehnologijo in se pozna na prožnosti oz. odzivnosti.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
če primerjam službeno Dacio duster 1,5 DCI in ženino Škodo kamiq 1,0 TSI pri pospeševanju iz 110 v 6. prestaviv klanec navzgor bi rekel, da škoda vseeno nekoliko bolje potegne. dejansko sem pozitivno presenečen nad temi 1,0 turbo mlinčki
Poraba pa 5,x/100km vs 7.7-9.0/100km....