No, pa še nekaj je: večji in težji avti so še vedno bolj varni od manjših, ampak v Evropi smo reveži (ali pa politično zaslepljeni) in si pred tem še kar zatiskamo oči.
No, pa še nekaj je: večji in težji avti so še vedno bolj varni od manjših, ampak v Evropi smo reveži (ali pa politično zaslepljeni) in si pred tem še kar zatiskamo oči.
Zaslepljeni v primerjavi z čim? Američani? Ko odštejemo pickup-e, so najbolj prodajan avto v zda Corole, i30, ceed, golfi... to pa ni nič drugače kot na naših cestah. Koliko je varen 15 let star F 150 v primerjavi z cliotom 2 pri trku v betonsko ograjo pa je tudi vprašanje.
Najbolje bo, da daš še primerjavo med čisto svežo Yarisko in avtom iz 50ih let prejšnjega stoletja .
Gre za "težji je boljši," kajneda.Najbolje bo, da daš še primerjavo med čisto svežo Yarisko in avtom iz 50ih let prejšnjega stoletja .
Ja, samo verjento se niste skantali. Ker sicer ne bi tukaj pisal.Hurba ste eni zapel. Mi malo starejša generacija smo z katcami pol juge pa pol evrope dali čez. Pa smo preživeli. Nekaterim ni usojeno, tudi v S klasi preživet. beri Diana in ostali aristokrati. Tak je to. res je varnost šla naprej, ampak če bi samo to gledal se ne bi z biciklom v službo peljal. To nabijanje o neki varnosti, pa familiji želim vse naj. Novodobna muha. Kot rit od kardašijanke. Če rabiš in hočeš se boš z čemerkoli pripeljal kamorkoli. Mislim pa da če vsi skupaj tukaj zberemo nimamo dost za najvarnejši avto
In to velja v kolikor primerjamo iste generacije vozil.Gre za "težji je boljši," kajneda.
Če si lahko NCAP privošči delati razrede po teži (in jih tako primerjati) si bom seveda jaz vzel pravico primerjati avte po letnikih / barvi zvezdic in jih tako primerjal...Gre za "težji je boljši," kajneda.
Verjetno samo za eno generacijo starejših "NCAP zvezdic" to ne drži.Seveda je teža v štartu prednost, ki pa se lahko izniči z boljšo/novejšo zasnovo lažjega.
Starejši velik pa težak avto vs. nov precej majhen pa lahek avto je skoraj zagotovoljeno, da bo starejši potegnil takratko.
to prav gotovo neVerjetno samo za eno generacijo starejših "NCAP zvezdic" to ne drži.
Po mojem njenju elektronika lahko marsikaj prepreči. Je pa treba asistenčne sisteme uporabljati po pameti. Moraš aktivno spremljat in nadzorovat kaj elektronika počne, ne pa da napol spiš za volanom, kot marsikdo prakticira, to je hudo nevarno početje, ker slejkoprej sistem zataji. Lane assist je uporabna zadeva na avtocesti, ko greš prehitevat in ti fizično prepreči s posegom v krmiljenje ravno toliko, da ne pride do trka, če ni prost pas. Ne smeš pa sunkovito menjat pasu, sicer ne pomaga prav ničElektronika sicer lahko prepreči kak trk, to je res. Meni je recimo brez veze zakaj prinese lane assist bistvene točke k varnosti. A ko mi iz strani kdo prednost vzame mi lane assist kaj pomaga?
Kot v šoli naj velja tudi tukaj: piši s celim stavkom.to prav gotovo ne
A si slučajno pomešal lažji - težji in višje - nižje težišče? Ker primerljiva limuzina in SUV se le malo razlikujeta v teži, več v višini težišča.Lažji avto bo v večini primerov nesreč, mislim da je to 75%, izlet s ceste, varnejši. On seveda enaki pasivni varnosti, razredu avtomobila itd.
Suv krava ima visoko težo, visoko težišče, in čeprav je varna, je teoretično slabša kot primerljiva limuzina.