Problem šol ratuje tudi vedno večja socialistična usmerjenost in poizkus ugajanja tistim, ki najbolj težijo. Kar pomeni, da se 24 staršev z zadevo strinja, a ker se eden ne in povzroči halo, se cela šola prikloni in prilagodi posamezniku. Enako je z jemanjem snovi in enako je sedaj preko oddaljenega dela. Lansko leto so imeli naši poleg parih klasično problematičnih otrok enega posebnega iz lokalne "sirotišnice". Ni mu bilo lahko v življenju in definitivno si zasluži pomoč. A bil je hudo nasilen in nedojemljiv za jemanje snovi, povzročal je hude izgrede in v živo psoval učiteljice in podobno. Dobil je dodatno osebo za varovanje in pogovore (konstantno prisotna) a ni pomagalo. Povzročil je nekaj hujših poškodb učencem in celo leto se je pouk vrtel okoli njega, jemali so veliko manj snovi oz. otroci so morali doma delati več, ker v šoli niso prišli čez. Oprostite, ampak to tako ne gre. Po koncu leta razreda ni naredil, kje je sedaj, ne vem.
Torej 23 otrok je eno leto zaradi ene same osebe imelo kakovostno slabši pouk, da ne omenim nekontroliranega nasilja.
Sedaj imajo delo na daljavo in zopet se vse vrti okoli "tistih, ki nimajo, ne morejo, nočejo". Jemlje se neprimerno manj snovi, ker eni pač ne morejo, nimajo računalnika, neta, se staršem gladko slika kaj froc počne ali ne počne. In ja, poznam učiteljico, ki preko telefona razlaga snov, če otroka ni bilo na Zoomu ali organizira srečanje z otrokom v živo. Vsekakor pohvalno za vse to, ampak v prvi vrsti je to nesposobnost ministrstva, ki se gre šolo na daljavo brez, da bi preverili in poskrbeli za neke enake možnosti za vse šolarje. Je to težko storiti? Seveda je, ampak zato tam ne sedi čistilka, ampak kao nek visoko kvalificiran kader, ki naj bi reševal tovrstne probleme. Pa sem prepričan, da bi bilo čistilki veliko več jasno, kot pa telim papkom, ki se znajo samo zapletati v lastna neumna pravila.
Ministrica pa prijadra po parih tednih, odredi spremembo, v katero so jo itak prisilili šolniki (ocenjevanje, ki ga bo manj, a s tem bo treba znati neprimerno več za vsako oceno in bo pritisk na učenje še večji) in mirno podaljša šolanje od doma v nedogled, ko "pa ja tako dobro vse deluje". Zraven pa potiho ponavljajo le to, da bi vrnili v šolo nazaj le otroke do 3. razreda, torej starši 4., 5. so obsojeni na ubijanje še naprej, skupaj z višjimi razredi pa bodo očitno zgnili doma v sobi kar do konca leta (pa ne koledarskega). Z 20% realnega znanja pa bodo od njih naslednje leto zahtevali 100% izpolnjevanje učnih pogojev.