Komentar od zgoraj:
Če se osredotočimo samo na šolanje, bi jaz tudi temu rekla opustošenje.
Če smo pomladi nekako uspeli zaključiti šolsko leto, vsaj formalno, seveda brez osvojenega znanja, pa je sedanja ustavitev šolanja pot v katastrofo.
Vsaj iz mojih izkušenj. En otrok je prvi letnih tehnične fakultete. Podajanje znanja je povsem enosmeren odnos. Profesorji odpredavajo, debat ni, na napisana vprašanja ne odgovarjajo. Bruci se med sabo še ne poznajo, nikogar ne morejo vprašati za nasvet, z nikomer predebatirati problemov. Prepuščeni so posnetim predavanjem in skriptam.
Glede na število brucov in trenutne omejitve Nijz glede laboratorijskih vaj, do konca semestra ne bodo mogli izvesti vaj, tudi če se vrnejo na faks.
Prvošolec srednje tehniške šole isto. Tehnični predmeti na daljavo ... ni šans, da resnično kaj odnesejo od tega. Nobene prakse.
Premalo se govori o izgubljenem znanju. Vsaj priznali bi lahko, da se to dogaja. Tistih 5 % najboljših bo izšlo iz tega kot zmagovalci, ostali kot poraženci.