Pri nas smo primerjali izkušnjo s prijateljčkom iz paralelnega razreda. Torej oba otroka 1. razred, naša učiteljica vse skup ena A4 stran za cel teden, njihova učiteljica pa je pošiljala na dom neka gradiva za matematiko, da lažje računajo, pa za vsak tip nalog narisala in pofotkala ilustracijo, ki jo je priložila, da vejo kako naredit (ker morajo še neke kvadratke risat in barvat). Pri nas: "rešite DZ stran X in Y". Za SPO je napisala dve A4 strani spremnega besedila za razložit otroku, dala nek powerpoint z dodatnimi ilustracijami nalog iz DZ, poslala link na youtube risanko... Pri nas za SPO: "Rešite DZ stran X in Y in se pogovorite z otrokom o nalogah." Pa naša učiteljica je mlajša, preden kdo omeni generacijske razlike...
No, da ne bo samo kritika... Tudi jaz imam v širši družini kar nekaj učiteljev, in si vzamejo zelo različno. Ampak tudi tisti, ki ne pošiljajo sto dodatnih gradiv, vseeno pregledujejo naloge, ki jih otroci pošljejo. Že samo za odpisat na 100 do 200 mailov učencev je zalogaj. Če hočeš na vsak mail napisati še kakšen komentar, povedati kako je treba kaj popraviti v rešitvah itd, pa gre ogromno časa. Poleg tega še usklajevanja z ravnateljem, sodelavci, priprava gradiv za naslednji teden...
No, da ne bo samo kritika... Tudi jaz imam v širši družini kar nekaj učiteljev, in si vzamejo zelo različno. Ampak tudi tisti, ki ne pošiljajo sto dodatnih gradiv, vseeno pregledujejo naloge, ki jih otroci pošljejo. Že samo za odpisat na 100 do 200 mailov učencev je zalogaj. Če hočeš na vsak mail napisati še kakšen komentar, povedati kako je treba kaj popraviti v rešitvah itd, pa gre ogromno časa. Poleg tega še usklajevanja z ravnateljem, sodelavci, priprava gradiv za naslednji teden...