Čiščenje DPF

jezek

Guru
24. jul 2008
3.609
1.507
113
Skrivnost je v koncentraciji in minutaži... Glede na to, da vec kosov (tudi na gosp.vozilih) tako oprali, bo očitno nemška formula kar prava.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.609
1.507
113
Imaš spomin zlate ribice, ampak naj ti bo, tako ti vsak dan zveš kaj novega. :aplauz:

Drugi tvoj biser je pa uporaba solne kisline na kovini. :bonk:
Se nagradno vprasanje zate, gupi,: verjetnejsi izvor zvepla v dpf je:
a) 3.5 l (low saps) olja v motorju
b) 6 litrov nafte na 100km ki gre vsa v izpuh....in ima v primeru regular dizla tudi 10x vecjo vsebnost zvepla kot premium...?
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.643
1.037
113
Se nagradno vprasanje zate, gupi,: verjetnejsi izvor zvepla v dpf je:
a) 3.5 l (low saps) olja v motorju
b) 6 litrov nafte na 100km ki gre vsa v izpuh....in ima v primeru regular dizla tudi 10x vecjo vsebnost zvepla kot premium...?
Žveplo je v obeh primerih gorljivo in ne spaja s kisikom v naprimer SO2
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.477
3.588
113
Se nagradno vprasanje zate, gupi,: verjetnejsi izvor zvepla v dpf je:
a) 3.5 l (low saps) olja v motorju
b) 6 litrov nafte na 100km ki gre vsa v izpuh....in ima v primeru regular dizla tudi 10x vecjo vsebnost zvepla kot premium...?
Ti gupi, tebi še vedno ni jasno, da ni problem samo žveplo iz goriva.

Konkretno Fiat pravi, da je poraba olja na 2.3 mulijet 0,6l/1000km normalna (vse za čim manjše treje oz porabo). Na nerazumno dolg servisni interval požgeš precej kantic olja. Od kje pridejo SAPS spojine v pdf? Aja po tvoje samo iz goriva. :bonk:

Zgleda, da bi ti bil rad bolj brihten od inžinirjev, ki so šli razvijat olje prav v izogib mašenju pdf-ja. Zakaj jim nisi stisnu mejl, da naj samo tankajo premium nafto, pa bo.
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Ravno danes mi je en BMW -pa niti ne prav star solidno regeneriral svoj DPF v mojo odprto čelado pri speljavanju pri semaforju..mogoče je pa bil celo brez..v glavnem, vse sorte kante se vozijo po naših cestah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.509
4.276
113
Ravno danes mi je en BMW -pa niti ne prav star solidno regeneriral svoj DPF v mojo odprto čelado pri speljavanju pri semaforju..mogoče je pa bil celo brez..v glavnem, vse sorte kante se vozijo po naših cestah.
Ta je že imel svoj DPF v Bosni.

Če regenerira se nič ne kadi za njem ampak samo malo bolj po zažganem smrdi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in sad

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Ta je že imel svoj DPF v Bosni.

Če regenerira se nič ne kadi za njem ampak samo malo bolj po zažganem smrdi.
Saj pravim, da dvomim, da ga je sploh imel.
Pepe, za mojim vozilom se pa tudi malo ne pokadi, tudi, če vse konje da od sebe...sicer je kar žejen, je pa višek bencinske tehnike.:fredi::aplauz:
 
  • Haha
Reactions: sajkek

kajn

Guru
5. okt 2007
2.829
1.676
113
Iskajoč brata
bil danes pri auspuh mehankarju...

je rekel, da je običajno, da se nekje v 3 letih spet zapaca. je še rekel, da je adblue en večjih krivcev za zapacanost in da je to itak ena večjih traparij v izpuhih. Ampak tko imamo. Da imamo lahko zelene avtoceste. :)

je pa rekel, da so ravno te dni dobili okrožnico, da se s 1.1.2025 pričenja merjenje sajastih delcev, kar bo kar težava za vse, ki so odstranili dpf, saj bo cena še precej zrasla, ko bo to javno uradno.


Uff če bodo pa tole resno začeli testirati, bo pa pomoje 20% avtov padlo.... pa ne samo zarad odstranjenih DFP filtrov... OD delno delujočih filtrof, zabasanih EGR, slabo izgorevanje, pa pojebe naprej.... starih kant, ki se jim črno kadi na polno....
Tole bo raj za izpušne specialiste... najprej dol, cez x let nazaj gor filtre :)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.609
1.507
113
To ne bo tako enostavno, bo treba še prečipat ekuje....kar veselje. Verjetno nihce ne hrani original mape....
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Uff če bodo pa tole resno začeli testirati, bo pa pomoje 20% avtov padlo.... pa ne samo zarad odstranjenih DFP filtrov... OD delno delujočih filtrof, zabasanih EGR, slabo izgorevanje, pa pojebe naprej.... starih kant, ki se jim črno kadi na polno....
Tole bo raj za izpušne specialiste... najprej dol, cez x let nazaj gor filtre :)

jah, te sistemi pac ne delujejo. jest ne vem... pa lahko ima avto xy filtrov in senorje, pa ce se to zabase in ce je menjava bolano draga, valda ni prakticno. pa vsi tud ne delajo xy relacij, da bi se te regemarcije izvajale


To ne bo tako enostavno, bo treba še prečipat ekuje....kar veselje. Verjetno nihce ne hrani original mape....

jah sej so se druge zadeve, ki bojo problematicne. adblue rezervoar, pumpa, šobe, itn....
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
zdaj sem imel neke probleme okoli DPF filtra, sem se bal, da ga je zabasalo, a avto je vseeno šel ... in šel ... dokler nisem začel razmišljat o menjavi, pa ko sem ga dal v cenitev, so ga priklopili še na tester na enem od Fordovih servisov in rekli, da zna bit zgolj in samo senzor v navezi z DPF-jem ... in se je izkazalo, da je res senzor, plus da so neke žičke, vezane na ta senzor, bile scvikane in od ne vem kolikih, sta držali samo še dve - verjetno je to res skurilo prvi senzor, zdaj smo to zrihtali in resnično upam, da je samo to ... me pa zanima ena stvar - kako za vraga veš, kdaj dela regeneracijo, ko se recimo voziš? en čas vem, da je v avtu bil vonj po speedway motorjih, ko je delal regeneracijo, samo tega vonja ni že kar nekaj časa (sumim, da od menjave fouš EGR filtra), zagotovo pa vsaj dve leti ne ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Nekaj višji vrtljaji v prostem teku, spremenjen zvok motorja (moraš biti malo čudak, da slišiš :fredi:), pa če imaš avtomatika, ti vozi v eno nižji prestavi.
Pa ko izklopiš motor in prekineš regeneracijo, potem običajno na polno ventilator nabija par minut, da se kaj ne vžge.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Valhalla

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.906
6.069
113
Mene pa zanima še nekaj. Nantiktoku gledam nekega američana z ruskim naglasom, ki doliva v tank goriva dvotaktol. Trdi da motor lepše, mirneje laufa, da injektorji zdržijo dlje, ker se mažejo. Kaj pa recimo dvotaktol pomeni za dpf? Izgori enako kot nafta, ali po nekaj tankih lahko pričakuješ lučko na armaturki?
 
  • Haha
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg in nemenabijat

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.585
1.109
113
Titograd
Nekaj višji vrtljaji v prostem teku, spremenjen zvok motorja (moraš biti malo čudak, da slišiš :fredi:), pa če imaš avtomatika, ti vozi v eno nižji prestavi.
Pa ko izklopiš motor in prekineš regeneracijo, potem običajno na polno ventilator nabija par minut, da se kaj ne vžge.
Ko ustaviš če se sliši ventilator laufati je potem bolje počakati z ugašanjem avta, ali ne? Da ne prekineš regena
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Ko ustaviš če se sliši ventilator laufati je potem bolje počakati z ugašanjem avta, ali ne? Da ne prekineš regena
ok, kaj pa recimo ta scenarij - regen dela, ugasneš avto, slišiš ventilatorje. opraviš, kar imaš za opravit, par minutk, zalaufaš avto in se pelješ naprej - nadaljuje z regen ali pač ne?

to se mi je namreč zgodilo danes ... po cca. 10 minutah sem se peljal naprej ...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.609
1.507
113
Na hdi motorjih regena ne zaznas. Razen z diy varianto (ledica v vzvratnem ogledalu). Na vag zaznas kot pise zgoraj (obrati, ventilator, smrad). 2taktol se ne vliva, smo zamasili dpf s tem. Ce regen prekines ga naslednjic ne nadaljuje oz ga nadaljuje ko so ponovno izpolnjeni pogoji (segret motor in katalizator) in nedivja voznja.....