Chip tunnig Tiguan 2.0 TDI 116 PS

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.165
366
83
Goriska
Kaj pa storite ob prodaji tega vozila, posebej če gre za novejše vozilo. Nekaterim ni všeč ta poseg čipiranje in so lahko težave pri prodaji. Ali se to lahko povrne na "tovarniške" nastavitve. Ali sploh poveste pri prodaji?
Lahko se da nazaj na tovarniško stanje brez problema.

Pred prodajo pa pač poveš, da je avto optimiran in da ga po želji lahko povrneš v originalno stanje.
 

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
404
-887
28
No vidiš. Živi primer. Potem pa naletiš na take primitivne božčke pa imaš :bonk:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
1.4 16v benciner ma recimo tam 120 Nm. Če ti to kaj pomaga za predstavo.
Zakaj mu pises podatke o NA bencinarju ki nima nobene veze z sodobnim dizlom.
Si mal sarkastičen, ker razlika ti je preklemansko jasna.
Stock imaš 300nm po chipu 350.
Ce mene vprasas ti to na dve leti starih gumah "stalno" asr lucka sveti ko ga zahodis. Sploh ce je malo mokro.
Seveda ko ga enkrat zavrtis nad 1,5krpm. Takrat ti nsjbrz tudi ze sveti lucka da moras prestaviti v visjo prestavo. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Zakaj mu pises podatke o NA bencinarju ki nima nobene veze z sodobnim dizlom.
Si mal sarkastičen, ker razlika ti je preklemansko jasna.
Stock imaš 300nm po chipu 350.
Ce mene vprasas ti to na dve leti starih gumah "stalno" asr lucka sveti ko ga zahodis. Sploh ce je malo mokro.
Seveda ko ga enkrat zavrtis nad 1,5krpm. Takrat ti nsjbrz tudi ze sveti lucka da moras prestaviti v visjo prestavo. ;)
Če mene vprašaš, si podstavi poleno pod pedal za plin, pa bo vse ok. Namreč ne boš verjel, ampak pedal za plin nima le dve poziji: 0 in 1. Je vmes dovolj širok spekter pozicij, da ne rabi tudi na 10 let starih gumah nič vrteti v prazno in lučka svetit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Poleno pod gasom je nasprotno od chipa. Vsaj jaz si tako predstavljam.
Moja dva stara fosila, svohnejsi je bil chipan (ce mi ga kdo ni sunil na kakem servisu?) Pa niti pod razno ni niti senca tistemu ki ima po podatkih malebkost visje vrednosti konjev.
Nsvora ima pa res 50% vec. (320)
Ampak ima tudi dodatnih 400kg in pol metra
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Daj neja si mečimo peska v oči pubeci. Avte čipamo/smo čipali samo zaradi tega da bol gre.
Vsaj jaz sn oba zaradi tega, da je bolj vleko.

Logika je taka ja, da imaš več od motorja.

Kar pa ne pomeni da potem avto/motor ožemaš (meni zadošča občutek da avto lepše vleče - kar dejansko počne :fredi: , a zaradi tega ne spreminjam načina vožnje..če pa se pojavi kdaj prilika pa pač pritisneš do konca (in kolikor že pač imaš na razpolago, bi slej kot prej še malo več, tudi to se ve).)

Osebno imam z optimizacijo dobre izkušnje.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.072
282
83
To je spet druga zadeva..tu imaš opcijo, da avta ne daš mapirat (oz. ti ga že tuner več noče mapirat..avto s preveč km) oz. imaš avto redno vzdrževan. (kar ga pa večina nima, zato posledično nočejo več mapirat takih avtov...začaran krog).
Ob redno vzrževanem avtu ne more biti pretiranih odstopanj...vsaj takih ne da bi MORAL imeti posebno prilagajanje ali da rečem drugače..da ne bi standardna mapa odlično opravljala svoje naloge (vsaj moje razmišljanje okoli tega).

Občutek seveda tudi šteje - zato imaš ponudnike personaliziranih stroritev (povsod, ne zgolj pri mapiranju)

kilometri bojo nardil svoje. motor zgubi kompresijo, ventili ne tesnijo vec dobr, turbo ne ustvarja vec tolk pritiska, odmica nima vec tako visokih vrhov k original itd. Z stock mapo ni problem, ker so v fabriki accountal za izrabo. Off the shelf mapa, k predvideva zdrav motor in gre bolj kot ne do maksimuma hardwarea (z neki malega rezerve) tam se pa lahk pojavljajo problemi. Spet je odvisno seveda od avta in ecuja, ki ga ma.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.072
282
83
Kot vsaka naprava, narejena v določenih tolerancah, imajo tudi avti odstopanja od specifikacij. Zato ima serijska mapa ogromno lufta. Bolj ko gre tuner na mejo, bolj mora biti mapa prilagojena konkretnemu vozilu. Pri avtih z veliko kilometri se to pozna vedno bolj, ker je vsak drugačen zaradi osnovnih odstopanj in kasneje zaradi različne uporabe.

Primer, kako konkretni primerki že iz tovarne lahko odstopajo od specifikacij, je ena od prejšnjih serij BMW M5. Meritev konjskih moči različnih primerkov je odstopala tudi do 10 % (!!!) (50 KM).

V teh primerih bi prej reku, da so to odstopanja zaradi dynometrov in razlicne interpretacije moci, k jo pljune ven. Kr spomnimo se na korveto c8 in njene dyno "meritve" :)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
kilometri bojo nardil svoje. motor zgubi kompresijo, ventili ne tesnijo vec dobr, turbo ne ustvarja vec tolk pritiska, odmica nima vec tako visokih vrhov k original itd. Z stock mapo ni problem, ker so v fabriki accountal za izrabo. Off the shelf mapa, k predvideva zdrav motor in gre bolj kot ne do maksimuma hardwarea (z neki malega rezerve) tam se pa lahk pojavljajo problemi. Spet je odvisno seveda od avta in ecuja, ki ga ma.
Točno tako. generične mape imajo vpovprečju 20 % prirastka, kar zmore tudi malo bolj zmahan motor, ker so še v tolerancah proizvajalcev.

Če se greš pa custom predelavo, tu pa so v igri povečanja moči 100% in prek. a kdor se tega loteva, bo tudi preventivno zamenjal na motorju kar je potrebno oz. dokupil nove dele, ki bojo zmogle predelavo. In takemu vozilu se tuner tudi posveti v piko in spišejo zadeve izključno za to vozilo.

Moramo ločiti kdor želi iz 100 konj priti na 120 in kdo iz 100 na 300+.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Če mene vprašaš, si podstavi poleno pod pedal za plin, pa bo vse ok. Namreč ne boš verjel, ampak pedal za plin nima le dve poziji: 0 in 1. Je vmes dovolj širok spekter pozicij, da ne rabi tudi na 10 let starih gumah nič vrteti v prazno in lučka svetit.
Pogosto opazam da ima vecina voznikov sirok spekter pozicij gasa predvsem v prvi četrtini hoda. Marsikdo pa sploh ne ve kako globoko mu lahko pade gas in kaj se z avtom takrat dogaja.
Hkrati se seveda striktno drzijo luck na armaturi glede menjave prestav in lepo prestavljajo ze pri 1300 obratih v visjo prestavo.
Potem je pa jok in stok ko egr, dpf, dvomasni vztrajnik in podobne zedeve crkujejo.