Chip tunnig Tiguan 2.0 TDI 116 PS

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Ali je ta zadeva priporočljiva za 1.6 TDI 110 z DQ200 DSG menjalnikom?
RSR pravi tole:
1641046258308.png


Lahko bi pa vsaj enkrat za sabo prebrali kaj napipkajo :valjamse:
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Sicer pa če se vrnemo na izvirno vprašanja, nek dodaten riziko sigurno je, predvsem se je dobro pozanimat za konkretno kombinacijo motorja in menjalnika. A drugače dejansko obstaja 116 konjski 2.0 TDI v 2018 Tiguanu? Kr sem na hitro uspel videt na seznamih pri raznih tunerjih je 115hp 1.6 TDI in 110hp 2.0 TDI. Če je dejansko 2.0 TDI zna imeti kar nekaj potenciala, ker je vrjetno enaka/podobna zadeva kot 150hp?
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Sicer pa če se vrnemo na izvirno vprašanja, nek dodaten riziko sigurno je, predvsem se je dobro pozanimat za konkretno kombinacijo motorja in menjalnika. A drugače dejansko obstaja 116 konjski 2.0 TDI v 2018 Tiguanu? Kr sem na hitro uspel videt na seznamih pri raznih tunerjih je 115hp 1.6 TDI in 110hp 2.0 TDI. Če je dejansko 2.0 TDI zna imeti kar nekaj potenciala, ker je vrjetno enaka/podobna zadeva kot 150hp?
maš tudi ja
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Niti ne. Redko da ti remap prestavi max navorno krivuljo v nizje vrtljaje, ker je le to praviloma pogojeno z hardware-om (manjsi turbo = prej pride maks navor).
Case in point za konkretn primer:

Kot vidis zarad remapa ni prsu max navor nic prej, samo vec ga je. Pri 1500rpm je se vedno navor bolj ali manj enak z ali brez remapa.
Ce jaz prav razberem ta graf, je modra krivulja krivulja navora. Drzi?
Tule je videt da ima ena krivulja pri cca 1.100 vrtjajih enak navor kot druga pri 1.500 vrtljajih.
Razlika je ocitna. Moc dobimo kot zmnozek navora in vrtjajev...ce imas 25% vec navora v istih vrtjajih se to opazno pozna. In o tem govorim..da se po cipanju ravno ta spodnji del vrtjajev neprimerno izboljsa...in v teh vrtjajih se dizli najvec vozijo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
navora na 1500 mata praktično enako obe. Glej rdečo in modro, ki se začneta v isti točki. Eno je moč eno navor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Ce jaz prav razberem ta graf, je modra krivulja krivulja navora. Drzi?
Tule je videt da ima ena krivulja pri cca 1.100 vrtjajih enak navor kot druga pri 1.500 vrtljajih.
Razlika je ocitna. Moc dobimo kot zmnozek navora in vrtjajev...ce imas 25% vec navora v istih vrtjajih se to opazno pozna. In o tem govorim..da se po cipanju ravno ta spodnji del vrtjajev neprimerno izboljsa...in v teh vrtjajih se dizli najvec vozijo.
Rdeca je original, modra je chip. (Moc in navor)
Razlika se zacne dogajat pri 1500+.
Je pa chipane podatke najbrz ze problem na kaksno spolzko cesto spraviti preko enega pogona do tretje prestave.
Se stock podatki v 1.9 tdi v tretji zavrti na gladkem asfaltu in asr zacne jemat moc.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Ce jaz prav razberem ta graf, je modra krivulja krivulja navora. Drzi?
Tule je videt da ima ena krivulja pri cca 1.100 vrtjajih enak navor kot druga pri 1.500 vrtljajih.
Razlika je ocitna. Moc dobimo kot zmnozek navora in vrtjajev...ce imas 25% vec navora v istih vrtjajih se to opazno pozna. In o tem govorim..da se po cipanju ravno ta spodnji del vrtjajev neprimerno izboljsa...in v teh vrtjajih se dizli najvec vozijo.
Narobne krivulje gledaš. Navor pri 1500 je v zgornjem primeru praktično enak pred in potem in ravno o tem govorim, da če imaš luknjo zaradi samega načina delovanja turbine (aka turbo luknja) tudi chip tuning ne bo no naredil čudežov. Drugo je, če imaš boost zgolj omejen s SW in ni ne dejanske turbo luknje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Rdeca je original, modra je chip. (Moc in navor)
Razlika se zacne dogajat pri 1500+.
Je pa chipane podatke najbrz ze problem na kaksno spolzko cesto spraviti preko enega pogona do tretje prestave.
Se stock podatki v 1.9 tdi v tretji zavrti na gladkem asfaltu in asr zacne jemat moc.
Bolj ali manj vsi moderni dizli majo navore omejene v nizjih prestavah, ker enostavno nima smisla met tolk navora pri nizkih prestavah. Poleg seveda zasicte hardware-a, da te zadeve ne lomi.

Zato (poleg okoli 1:1 razmerja) se delajo vedno dyno runi v 4 prestavi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Pa se neki je treba vedet okol tuninga. Tuning kot tak ti nebo skrajsal zivljenske dobe komponent, ce bo voznja ostala taksna kot je (recimo da to ni gas do daske ob vsaki sansi). Če se vozis normalno, dejansko dobivas iz motorja enak navor/konje kot pred remapom. Tunerji tipicno povecujejo moc/navor pri visjih obremenitvah oz. pozicij stopalk (Drivers Choice mape) tak da pri recimo 50% gasa nekih razlik nebo in s tem tudi obrabe.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Kako pa je opazen tuning pri vleki prikolice?
Super. Sploh je odlično za menjalnik, ko sedaj avto s prikolico lepo v višji prestavi (nižji vrtljaji) fuLLL pospešuje in se pametnim to zdi top najboljše, ka te to vleče. To, da pri tem ubija dvojmasni vztrajnik (pri DCT menjalnikih) in še vse ostale komponente zraven, jih ne zanima.
Sicer pa, seveda se pozna, če vlečeš prikolo, tako kot je treba. Če menjalnik samodejno ne spremeni načina prestavljanja, je za butle najenostavneje, da ruknejo menjalnik v S in bo tako lepo držal na zdravih (višjih) vrtljajih. Če veš kaj delaš, lahko sam na ročno ustrezno prestavljaš. In čipan avto bo seveda lahkotneje vlekel prikolo, moraš pa upoštevati nekatera pravila.
Ce jaz prav razberem ta graf, je modra krivulja krivulja navora. Drzi?
Tule je videt da ima ena krivulja pri cca 1.100 vrtjajih enak navor kot druga pri 1.500 vrtljajih.
Razlika je ocitna. Moc dobimo kot zmnozek navora in vrtjajev...ce imas 25% vec navora v istih vrtjajih se to opazno pozna. In o tem govorim..da se po cipanju ravno ta spodnji del vrtjajev neprimerno izboljsa...in v teh vrtjajih se dizli najvec vozijo.
Ta graf zelo lepo kaže točno tisto, kar smo ti nekateri že poizkušali dopovedati. Pri nizkih vrtljajih (dokler turbina ne zagrabi po domače) razlike ni. Razlika se potem začne delat in tam dejansko čutiš razliko. Pa večini ljudem je fuLL fajn, ko potem naenkrat ''zalima v sedež''. No, meni recimo ni, imam raje enakomerno podajanje moči.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Ta graf je itak BV ker se ne ve za kater motor gre (možno, da turbina nima variabilnih lopatic).
Kdor je dal mapirat svoj avto bo znal povedat, da motor začne vleči prej (pri nižjih vrtljajih) in je posledično tudi bolj živahen (za VW, MB, BMW vem iz lastnih izkušenj).

(v priponki naključen graf z neta...kjer pa je razlika v navoru že od štarta...)
 

Priponke

  • novica3.jpg
    novica3.jpg
    71,5 KB · Ogledi: 137

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.145
356
83
Goriska
Ta graf je itak BV ker se ne ve za kater motor gre (možno, da turbina nima variabilnih lopatic).
Kdor je dal mapirat svoj avto bo znal povedat, da motor začne vleči prej (pri nižjih vrtljajih) in je posledično tudi bolj živahen (za VW, MB, BMW vem iz lastnih izkušenj).

(v priponki naključen graf z neta...kjer pa je razlika v navoru že od štarta...)

Moj touran 2.0 tdi 140hp je bil pri nizkih vrtljajih kot napol mrtev konj, RSR-ju sem povedal da zelim v kolikor je mozno izboljsati samo turbo luknjo in je naredil v nulo, avto takoj iz nule lepo vlece.