RSR pravi tole:Ali je ta zadeva priporočljiva za 1.6 TDI 110 z DQ200 DSG menjalnikom?
Lahko bi pa vsaj enkrat za sabo prebrali kaj napipkajo
RSR pravi tole:Ali je ta zadeva priporočljiva za 1.6 TDI 110 z DQ200 DSG menjalnikom?
maš tudi jaSicer pa če se vrnemo na izvirno vprašanja, nek dodaten riziko sigurno je, predvsem se je dobro pozanimat za konkretno kombinacijo motorja in menjalnika. A drugače dejansko obstaja 116 konjski 2.0 TDI v 2018 Tiguanu? Kr sem na hitro uspel videt na seznamih pri raznih tunerjih je 115hp 1.6 TDI in 110hp 2.0 TDI. Če je dejansko 2.0 TDI zna imeti kar nekaj potenciala, ker je vrjetno enaka/podobna zadeva kot 150hp?
Ce jaz prav razberem ta graf, je modra krivulja krivulja navora. Drzi?Niti ne. Redko da ti remap prestavi max navorno krivuljo v nizje vrtljaje, ker je le to praviloma pogojeno z hardware-om (manjsi turbo = prej pride maks navor).
Case in point za konkretn primer:
Kot vidis zarad remapa ni prsu max navor nic prej, samo vec ga je. Pri 1500rpm je se vedno navor bolj ali manj enak z ali brez remapa.
Rdeca je original, modra je chip. (Moc in navor)Ce jaz prav razberem ta graf, je modra krivulja krivulja navora. Drzi?
Tule je videt da ima ena krivulja pri cca 1.100 vrtjajih enak navor kot druga pri 1.500 vrtljajih.
Razlika je ocitna. Moc dobimo kot zmnozek navora in vrtjajev...ce imas 25% vec navora v istih vrtjajih se to opazno pozna. In o tem govorim..da se po cipanju ravno ta spodnji del vrtjajev neprimerno izboljsa...in v teh vrtjajih se dizli najvec vozijo.
Narobne krivulje gledaš. Navor pri 1500 je v zgornjem primeru praktično enak pred in potem in ravno o tem govorim, da če imaš luknjo zaradi samega načina delovanja turbine (aka turbo luknja) tudi chip tuning ne bo no naredil čudežov. Drugo je, če imaš boost zgolj omejen s SW in ni ne dejanske turbo luknje.Ce jaz prav razberem ta graf, je modra krivulja krivulja navora. Drzi?
Tule je videt da ima ena krivulja pri cca 1.100 vrtjajih enak navor kot druga pri 1.500 vrtljajih.
Razlika je ocitna. Moc dobimo kot zmnozek navora in vrtjajev...ce imas 25% vec navora v istih vrtjajih se to opazno pozna. In o tem govorim..da se po cipanju ravno ta spodnji del vrtjajev neprimerno izboljsa...in v teh vrtjajih se dizli najvec vozijo.
Kaj pa Dsg 7 stopenjski v 2,0 tdi?
Bolj ali manj vsi moderni dizli majo navore omejene v nizjih prestavah, ker enostavno nima smisla met tolk navora pri nizkih prestavah. Poleg seveda zasicte hardware-a, da te zadeve ne lomi.Rdeca je original, modra je chip. (Moc in navor)
Razlika se zacne dogajat pri 1500+.
Je pa chipane podatke najbrz ze problem na kaksno spolzko cesto spraviti preko enega pogona do tretje prestave.
Se stock podatki v 1.9 tdi v tretji zavrti na gladkem asfaltu in asr zacne jemat moc.
to se normalno čipira, navor se dvigne do nekje 420NmKaj pa Dsg 7 stopenjski v 2,0 tdi?
Kako pa je opazen tuning pri vleki prikolice?
Super. Sploh je odlično za menjalnik, ko sedaj avto s prikolico lepo v višji prestavi (nižji vrtljaji) fuLLL pospešuje in se pametnim to zdi top najboljše, ka te to vleče. To, da pri tem ubija dvojmasni vztrajnik (pri DCT menjalnikih) in še vse ostale komponente zraven, jih ne zanima.Kako pa je opazen tuning pri vleki prikolice?
Ta graf zelo lepo kaže točno tisto, kar smo ti nekateri že poizkušali dopovedati. Pri nizkih vrtljajih (dokler turbina ne zagrabi po domače) razlike ni. Razlika se potem začne delat in tam dejansko čutiš razliko. Pa večini ljudem je fuLL fajn, ko potem naenkrat ''zalima v sedež''. No, meni recimo ni, imam raje enakomerno podajanje moči.Ce jaz prav razberem ta graf, je modra krivulja krivulja navora. Drzi?
Tule je videt da ima ena krivulja pri cca 1.100 vrtjajih enak navor kot druga pri 1.500 vrtljajih.
Razlika je ocitna. Moc dobimo kot zmnozek navora in vrtjajev...ce imas 25% vec navora v istih vrtjajih se to opazno pozna. In o tem govorim..da se po cipanju ravno ta spodnji del vrtjajev neprimerno izboljsa...in v teh vrtjajih se dizli najvec vozijo.
Tnx. Koliko je prirastka moči?to se normalno čipira, navor se dvigne do nekje 420Nm
Ne znas pogledati grafa, pa mislim da je nekdo tudi ze napisal.Tnx. Koliko je prirastka moči?
bolj ali manj vsi 2.0tdi se cipajo na ~180-190HP, ne glede na tovarniško moč. Izjema so gtd in biturbo izvedbe, te grejo malenkost višje.Nisem vprašal za 115 konjskega, ampak 150... sem na netu našel zdaj nek podatek 185-195 KM in 400-420nm navora
Ta graf je itak BV ker se ne ve za kater motor gre (možno, da turbina nima variabilnih lopatic).
Kdor je dal mapirat svoj avto bo znal povedat, da motor začne vleči prej (pri nižjih vrtljajih) in je posledično tudi bolj živahen (za VW, MB, BMW vem iz lastnih izkušenj).
(v priponki naključen graf z neta...kjer pa je razlika v navoru že od štarta...)