Chip tunnig Tiguan 2.0 TDI 116 PS

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
400
-875
28
Meni so naračunali na RSRju, da pridobim 20-25 KM in cca. 50 Nm navora. Na Peugeotu mašina HDI 1499ccm/130KM ročni menjalnik.
Ne vem koliko je to 50 Nm navora, se bo to sploh kaj poznalo. Meni se to zdi zelo malo. Tudi mene najbolj moti ta luknja predvsem pri speljevanju-pospeševanju druga tretja.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Meni so naračunali na RSRju, da pridobim 20-25 KM in cca. 50 Nm navora. Na Peugeotu mašina HDI 1499ccm/130KM ročni menjalnik.
Ne vem koliko je to 50 Nm navora, se bo to sploh kaj poznalo. Meni se to zdi zelo malo. Tudi mene najbolj moti ta luknja predvsem pri speljevanju-pospeševanju druga tretja.
glede na to da je ta motor ze from factory kr "navit" je 25HP kr solidna stevilka za tak mlincek. Luknje se pa neboš znebil.
 

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
400
-875
28
Ja saj načeloma tistih konjev ne potrebujem, bolj se mi gre za navor. 50 se mi zdi kar malo. Ne vem, če bo to sploh kakšna razlika.
Najbolj me moti recimo, ko se spuščam po kakšnem bregu do križišča, ko je že kar velika brzina in imam recimo v tretji pa se hočem na brzino vključit in pospeševat je ta pospešek zelo počasen bi domalega moral prestavit v prvo, da mi pospeši v trenutku, če ne je pa ta luknja zelo velika-dolga. Saj potem se mu "utrga" toda to je že prepozno. Rad bi recimo tako kot je na prejšni strani napisal urbi, da potegne iz nule takoj, ko pritisneš na pedalko. Ja vem je le diesel ni bencinar toda vseeno, da bi vsaj nekaj pridobil. Sem šel iz starega forda, ki je imel "samo" 116 konj in 1600ccm pa je bila ta luknja veliko manjša.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Ja saj načeloma tistih konjev ne potrebujem, bolj se mi gre za navor. 50 se mi zdi kar malo. Ne vem, če bo to sploh kakšna razlika.
Najbolj me moti recimo, ko se spuščam po kakšnem bregu do križišča, ko je že kar velika brzina in imam recimo v tretji pa se hočem na brzino vključit in pospeševat je ta pospešek zelo počasen bi domalega moral prestavit v prvo, da mi pospeši v trenutku, če ne je pa ta luknja zelo velika-dolga. Saj potem se mu "utrga" toda to je že prepozno. Rad bi recimo tako kot je na prejšni strani napisal urbi, da potegne iz nule takoj, ko pritisneš na pedalko. Ja vem je le diesel ni bencinar toda vseeno, da bi vsaj nekaj pridobil. Sem šel iz starega forda, ki je imel "samo" 116 konj in 1600ccm pa je bila ta luknja veliko manjša.
Ti bi rad nemogoče. Kupi starejšega atmosferca (po možnosti z večjo prostornino) in bo.
Kaj ti je RSR rekel glede luknje?
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Ja saj načeloma tistih konjev ne potrebujem, bolj se mi gre za navor. 50 se mi zdi kar malo. Ne vem, če bo to sploh kakšna razlika.
Najbolj me moti recimo, ko se spuščam po kakšnem bregu do križišča, ko je že kar velika brzina in imam recimo v tretji pa se hočem na brzino vključit in pospeševat je ta pospešek zelo počasen bi domalega moral prestavit v prvo, da mi pospeši v trenutku, če ne je pa ta luknja zelo velika-dolga. Saj potem se mu "utrga" toda to je že prepozno. Rad bi recimo tako kot je na prejšni strani napisal urbi, da potegne iz nule takoj, ko pritisneš na pedalko. Ja vem je le diesel ni bencinar toda vseeno, da bi vsaj nekaj pridobil. Sem šel iz starega forda, ki je imel "samo" 116 konj in 1600ccm pa je bila ta luknja veliko manjša.
Prestave imaš tam z razlogom. Use them. Dalj časa ko boš razmišljal da je to atmosferski bencinar, več tezav boš mel z turbo luknjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Ja saj načeloma tistih konjev ne potrebujem, bolj se mi gre za navor. 50 se mi zdi kar malo. Ne vem, če bo to sploh kakšna razlika.
Najbolj me moti recimo, ko se spuščam po kakšnem bregu do križišča, ko je že kar velika brzina in imam recimo v tretji pa se hočem na brzino vključit in pospeševat je ta pospešek zelo počasen bi domalega moral prestavit v prvo, da mi pospeši v trenutku, če ne je pa ta luknja zelo velika-dolga. Saj potem se mu "utrga" toda to je že prepozno. Rad bi recimo tako kot je na prejšni strani napisal urbi, da potegne iz nule takoj, ko pritisneš na pedalko. Ja vem je le diesel ni bencinar toda vseeno, da bi vsaj nekaj pridobil. Sem šel iz starega forda, ki je imel "samo" 116 konj in 1600ccm pa je bila ta luknja veliko manjša.
Najrpej moraš vedeti koliko navora ima motor sam po sebi, da boš potem lahko sodil dodatnih 50 Nm. V povprečju se z optimiziranjem poveča moč in navor za okoli 20 %. Zadevas e pozna.
A bo pri dotičnem motorju kaj zmanjšalo turbo luknjo...bi moral vprašat kakega, ki ga je že dal optimizirat ('čipat')..pri nemških predstavnikih začne motor prej vleči, torej se tudi zmanjša turo luknja...ki pa je običajno pri malih mlinčkih bolj očitna (vsaj pri francozih z 1.5 litra kubature (renault) je lahko praktično moteča - vsaj na našem službenem Meganu je tako, in moraš imeti stalno v mislih, da se ne bo premaknil nikamor ter prestavljat v višjih vrtljajih (pol pa pije ko dratar)).

'Ja vem je le diesel ni bencinar toda vseeno'..kaj si s temmislil povedat ne bi vedel.
Turbo luknja je predvsem posledica zasnove motorja (s turbino vred). Zadevo se da bolj ali manj posrečeno speljat.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.122
113
Optimizacija Tunerc. Zadovoljen, zelo. Čez cel razpon obratov tisti "edge", ki je prej manjkal originalnemu 150KM motorju. Zaznavam tudi dokaj nižjo porabo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fusionn

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Optimizacija Tunerc. Zadovoljen, zelo. Čez cel razpon obratov tisti "edge", ki je prej manjkal originalnemu 150KM motorju. Zaznavam tudi dokaj nižjo porabo.
Smem vprašati po razlogu, da si njega izbral? Lokacija? 4x4 dyno?
Mimogrede - kolega je pri njemu dal čipat bmwja 530d xDrive 2018 letnik na 300hp in 720Nm navora, je zelo zadovoljen. Moje osebno mnenje je pa da Erc že od nekdaj kar ve kaj počne.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Na koncu dneva marsikater od teh tunerjov daje gor ze narejene mape, ki se kupijo v tujini ;)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Na koncu dneva marsikater od teh tunerjov daje gor ze narejene mape, ki se kupijo v tujini ;)
Po večini vsi, kar je itak logično.

Če so naredili 300.000 vozil z identičnim motorjem, je pri mapiranju seveda potrebno vsakega izmed njih posebej božat po trebuščku, se pogovarjat z njim in ugotovit kaj dejansko on rabi, bi rabil in kako presnovo ima in če mu delajo vse žleze.

Sliši se pa fensi, dejstvo...nekako je treba upravičit višjo ceno. Plus na koncu lahko rečeš...sem ful zadovoljen. Ker pri naloženi standardni mapi tega ne 'smeš' reči :fredi:
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69 in Pepe

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Po večini vsi, kar je itak logično.

Če so naredili 300.000 vozil z identičnim motorjem, je pri mapiranju seveda potrebno vsakega izmed njih posebej božat po trebuščku, se pogovarjat z njim in ugotovit kaj dejansko on rabi, bi rabil in kako presnovo ima in če mu delajo vse žleze.

Sliši se pa fensi, dejstvo...nekako je treba upravičit višjo ceno. Plus na koncu lahko rečeš...sem ful zadovoljen. Ker pri naloženi standardni mapi tega ne 'smeš' reči :fredi:
je načeloma res tako. Ampak bolj se pojavi problem pri starejših bolj izrabljenih motorjih, kjer generična mapa nebo več delala dobr, zato je dobr, da je tuner vsaj tolk kompetenten, da zna dat avto na dyno, nardit par runov in spremljat parametre in po potrebi dodelat generično mapo, tam kjer je potrebn. Nima stock mapa brezveze tolk lufta.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.122
113
Jaz sem želel dati 4 leta star avto stock na dyno. Pokazalo je skoraj 149KM od 150KM. Kilometrov okoli 175.000 pri posegu. Cene so pa iste bile, pa če je tuner imel dyno ali ne. Tunerc ga je imel na valjih 3, 4 ure in na valjih je bilo narejeno skoraj 40km. Za tak poseg želim imeti rezultate v roki.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
je načeloma res tako. Ampak bolj se pojavi problem pri starejših bolj izrabljenih motorjih, kjer generična mapa nebo več delala dobr, zato je dobr, da je tuner vsaj tolk kompetenten, da zna dat avto na dyno, nardit par runov in spremljat parametre in po potrebi dodelat generično mapo, tam kjer je potrebn. Nima stock mapa brezveze tolk lufta.
To je spet druga zadeva..tu imaš opcijo, da avta ne daš mapirat (oz. ti ga že tuner več noče mapirat..avto s preveč km) oz. imaš avto redno vzdrževan. (kar ga pa večina nima, zato posledično nočejo več mapirat takih avtov...začaran krog).
Ob redno vzrževanem avtu ne more biti pretiranih odstopanj...vsaj takih ne da bi MORAL imeti posebno prilagajanje ali da rečem drugače..da ne bi standardna mapa odlično opravljala svoje naloge (vsaj moje razmišljanje okoli tega).

Občutek seveda tudi šteje - zato imaš ponudnike personaliziranih stroritev (povsod, ne zgolj pri mapiranju)
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.994
10.747
113
kod Džej-Zija
Kot vsaka naprava, narejena v določenih tolerancah, imajo tudi avti odstopanja od specifikacij. Zato ima serijska mapa ogromno lufta. Bolj ko gre tuner na mejo, bolj mora biti mapa prilagojena konkretnemu vozilu. Pri avtih z veliko kilometri se to pozna vedno bolj, ker je vsak drugačen zaradi osnovnih odstopanj in kasneje zaradi različne uporabe.

Primer, kako konkretni primerki že iz tovarne lahko odstopajo od specifikacij, je ena od prejšnjih serij BMW M5. Meritev konjskih moči različnih primerkov je odstopala tudi do 10 % (!!!) (50 KM).
 

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
400
-875
28
Kaj pa storite ob prodaji tega vozila, posebej če gre za novejše vozilo. Nekaterim ni všeč ta poseg čipiranje in so lahko težave pri prodaji. Ali se to lahko povrne na "tovarniške" nastavitve. Ali sploh poveste pri prodaji?