glede na to da je ta motor ze from factory kr "navit" je 25HP kr solidna stevilka za tak mlincek. Luknje se pa neboš znebil.Meni so naračunali na RSRju, da pridobim 20-25 KM in cca. 50 Nm navora. Na Peugeotu mašina HDI 1499ccm/130KM ročni menjalnik.
Ne vem koliko je to 50 Nm navora, se bo to sploh kaj poznalo. Meni se to zdi zelo malo. Tudi mene najbolj moti ta luknja predvsem pri speljevanju-pospeševanju druga tretja.
Ti bi rad nemogoče. Kupi starejšega atmosferca (po možnosti z večjo prostornino) in bo.Ja saj načeloma tistih konjev ne potrebujem, bolj se mi gre za navor. 50 se mi zdi kar malo. Ne vem, če bo to sploh kakšna razlika.
Najbolj me moti recimo, ko se spuščam po kakšnem bregu do križišča, ko je že kar velika brzina in imam recimo v tretji pa se hočem na brzino vključit in pospeševat je ta pospešek zelo počasen bi domalega moral prestavit v prvo, da mi pospeši v trenutku, če ne je pa ta luknja zelo velika-dolga. Saj potem se mu "utrga" toda to je že prepozno. Rad bi recimo tako kot je na prejšni strani napisal urbi, da potegne iz nule takoj, ko pritisneš na pedalko. Ja vem je le diesel ni bencinar toda vseeno, da bi vsaj nekaj pridobil. Sem šel iz starega forda, ki je imel "samo" 116 konj in 1600ccm pa je bila ta luknja veliko manjša.
Prestave imaš tam z razlogom. Use them. Dalj časa ko boš razmišljal da je to atmosferski bencinar, več tezav boš mel z turbo luknjo.Ja saj načeloma tistih konjev ne potrebujem, bolj se mi gre za navor. 50 se mi zdi kar malo. Ne vem, če bo to sploh kakšna razlika.
Najbolj me moti recimo, ko se spuščam po kakšnem bregu do križišča, ko je že kar velika brzina in imam recimo v tretji pa se hočem na brzino vključit in pospeševat je ta pospešek zelo počasen bi domalega moral prestavit v prvo, da mi pospeši v trenutku, če ne je pa ta luknja zelo velika-dolga. Saj potem se mu "utrga" toda to je že prepozno. Rad bi recimo tako kot je na prejšni strani napisal urbi, da potegne iz nule takoj, ko pritisneš na pedalko. Ja vem je le diesel ni bencinar toda vseeno, da bi vsaj nekaj pridobil. Sem šel iz starega forda, ki je imel "samo" 116 konj in 1600ccm pa je bila ta luknja veliko manjša.
Najrpej moraš vedeti koliko navora ima motor sam po sebi, da boš potem lahko sodil dodatnih 50 Nm. V povprečju se z optimiziranjem poveča moč in navor za okoli 20 %. Zadevas e pozna.Ja saj načeloma tistih konjev ne potrebujem, bolj se mi gre za navor. 50 se mi zdi kar malo. Ne vem, če bo to sploh kakšna razlika.
Najbolj me moti recimo, ko se spuščam po kakšnem bregu do križišča, ko je že kar velika brzina in imam recimo v tretji pa se hočem na brzino vključit in pospeševat je ta pospešek zelo počasen bi domalega moral prestavit v prvo, da mi pospeši v trenutku, če ne je pa ta luknja zelo velika-dolga. Saj potem se mu "utrga" toda to je že prepozno. Rad bi recimo tako kot je na prejšni strani napisal urbi, da potegne iz nule takoj, ko pritisneš na pedalko. Ja vem je le diesel ni bencinar toda vseeno, da bi vsaj nekaj pridobil. Sem šel iz starega forda, ki je imel "samo" 116 konj in 1600ccm pa je bila ta luknja veliko manjša.
Niso delali tunninga konkretno na tej mašini še. Bom prvi.Kaj ti je RSR rekel glede luknje?
Točno to.da se ne bo premaknil nikamor ter prestavljat v višjih vrtljajih (pol pa pije ko dratar)).
Smem vprašati po razlogu, da si njega izbral? Lokacija? 4x4 dyno?Optimizacija Tunerc. Zadovoljen, zelo. Čez cel razpon obratov tisti "edge", ki je prej manjkal originalnemu 150KM motorju. Zaznavam tudi dokaj nižjo porabo.
Po večini vsi, kar je itak logično.Na koncu dneva marsikater od teh tunerjov daje gor ze narejene mape, ki se kupijo v tujini
je načeloma res tako. Ampak bolj se pojavi problem pri starejših bolj izrabljenih motorjih, kjer generična mapa nebo več delala dobr, zato je dobr, da je tuner vsaj tolk kompetenten, da zna dat avto na dyno, nardit par runov in spremljat parametre in po potrebi dodelat generično mapo, tam kjer je potrebn. Nima stock mapa brezveze tolk lufta.Po večini vsi, kar je itak logično.
Če so naredili 300.000 vozil z identičnim motorjem, je pri mapiranju seveda potrebno vsakega izmed njih posebej božat po trebuščku, se pogovarjat z njim in ugotovit kaj dejansko on rabi, bi rabil in kako presnovo ima in če mu delajo vse žleze.
Sliši se pa fensi, dejstvo...nekako je treba upravičit višjo ceno. Plus na koncu lahko rečeš...sem ful zadovoljen. Ker pri naloženi standardni mapi tega ne 'smeš' reči
To je spet druga zadeva..tu imaš opcijo, da avta ne daš mapirat (oz. ti ga že tuner več noče mapirat..avto s preveč km) oz. imaš avto redno vzdrževan. (kar ga pa večina nima, zato posledično nočejo več mapirat takih avtov...začaran krog).je načeloma res tako. Ampak bolj se pojavi problem pri starejših bolj izrabljenih motorjih, kjer generična mapa nebo več delala dobr, zato je dobr, da je tuner vsaj tolk kompetenten, da zna dat avto na dyno, nardit par runov in spremljat parametre in po potrebi dodelat generično mapo, tam kjer je potrebn. Nima stock mapa brezveze tolk lufta.