Chip tuning - razlicne cene

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
394
83
Kras
www.mtl.si
mtl po tvojem pisanju sodec, si pristas genericnih map in raznih boxov, ne hvala

Malecky tocno to sem imel v mislih, hvala za razumevanje.
Ja, pravilno si razbral:eek:o_O.
Nasvet (upam, da ne bo preoster): če tako razbiraš in izbiraš tudi tunerje, ti močno, močno priporočam, da pustiš avto pri miru. Ti bosta avto in denarnica zelo hvaležna.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
A ni dost, da sam enkrat izpadeš bebec v eni temi? Vidiš kako pogosto si "nepismen", ker enostavno nočeš dojet kaj uporabniki pišejo, tvoje nakladanje vedno butne ven nekam v 3pm.

In ja, je veliko primerov, ko 3l mašina ne čipana prav nič ne pomeni. Krepko višje stroške nabave, lastništva ipd. Peesda model saj se kao s tem ukvarjaš pa take bedarije pišeš še na "tvojem" področju.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Glede na to, da sem recimo temu resnično razočaran nad odnosom enega najbolj hvaljenih tunerjev v SV Sloveniji, ki bi mu vsaj po moje moralo biti v iziv narediti kaj izven okvirja in ustaljenih postopkov - ja hvalijo se z obveznimi valji, pa 100% zanesljivostjo,... bi kar razumel point mtl-a. Saj vsi avti imajo iz tovarne neke "generične" nastavitve, ki so za povprečnega, pa tudi nad in podpovrečnega voznika OK. Čipanje izvajaš z namenom "navit" (učeno se temu reče optimirat) mašino, pa vendar jo ne poškodovat - vsaj jaz tako razumem - in verjetno se lahko naredijo mape za nad, hewy, alter userje in pač vzameš kar predvidevaš, da bo tebi koristilo.

Seveda je zadnja kategorija (alter) delno izvzeta, ker mi pa rabimo nove nastavitve za vsak izlet, celo odsek ceste. ;)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
394
83
Kras
www.mtl.si
A ni dost, da sam enkrat izpadeš bebec v eni temi? Vidiš kako pogosto si "nepismen", ker enostavno nočeš dojet kaj uporabniki pišejo, tvoje nakladanje vedno butne ven nekam v 3pm.

In ja, je veliko primerov, ko 3l mašina ne čipana prav nič ne pomeni. Krepko višje stroške nabave, lastništva ipd. Peesda model saj se kao s tem ukvarjaš pa take bedarije pišeš še na "tvojem" področju.
Malo si preberi svoje poste, pa potem še enkrat razmisli, kdo je nepismen in kdo izpade bebec. Za razliko od tebe (dejansko niti ne morem razbrati iz kje ti določene ideje povlečeš, razen če jih sproduciraš v svoji glavi, da kao ''upravičiš'' svojo odločitev) jaz namreč pišem lastne PRAKTIČNE izkušnje ali pa PRAKTIČNE izkušnje od mojih strank, za katere sem 100%, da NE lažejo.
Če pa želiš, ti pa lahko dam kontakt osebe, ki je zamenjala A6-ko 4G 2.0TDI za 3.0TDI s ''samo'' 204 KM (ali koliko je že tašvohen). Res pa ta stranka ne išče dobrih dealov in recimo sesutih avtov, da postane deal še malo boljši, pa tudi tistih 5 jurjev DMVja ji ni ravno predstavljalo težave, ravno tako višja poraba, registracija in vzdrževanje.
Pa enkrat se pelji 200km/h z 2.0TDI, potem pa to ponovi s 3.0TDI s kao nič več konji po tvojem... In da se razumemo: 2.0TDI je čisto v redu motor za A6-ko (vsaj po mojem mnenju), ampak ko berem budalaštine v smislu saj je to isto kot 3.0TDI, se samo lepo nasmejim... Ista fora kot sem kupil Superba, ker je isto kot A6-ka, samo pol ceneje.:p:D:p:D:p
Ajd, uživaj v dealih...
Glede na to, da sem recimo temu resnično razočaran nad odnosom enega najbolj hvaljenih tunerjev v SV Sloveniji, ki bi mu vsaj po moje moralo biti v iziv narediti kaj izven okvirja in ustaljenih postopkov - ja hvalijo se z obveznimi valji, pa 100% zanesljivostjo,... bi kar razumel point mtl-a. Saj vsi avti imajo iz tovarne neke "generične" nastavitve, ki so za povprečnega, pa tudi nad in podpovrečnega voznika OK. Čipanje izvajaš z namenom "navit" (učeno se temu reče optimirat) mašino, pa vendar jo ne poškodovat - vsaj jaz tako razumem - in verjetno se lahko naredijo mape za nad, hewy, alter userje in pač vzameš kar predvidevaš, da bo tebi koristilo.

Seveda je zadnja kategorija (alter) delno izvzeta, ker mi pa rabimo nove nastavitve za vsak izlet, celo odsek ceste. ;)
Imaš PM, ker sem 99,9%, da vem kateri je ta...
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
meni osebno meritev serijskega agregata s spremenjeno mapo, za katerega isti model je tuner že xy let nazaj delal na valjih mapo v prvo, ne pomeni nič
on točno ve, kaj namesti in kako se obnaša avto z 10.000 ali pa 250.000 prevoženimi z enako mapo - zato se tudi zapelje pred/po mapiranju
več dam na performancebox, ki pomeri na primer 100-200 (ali pa 80-140) vozilo in takoj vidiš, kje si s časi

če pa govorimo o konkretni predelavi (večja turbina, večji IC, drugi injektorji, aquamist sistem, mapiran ECU itd) je pa brez valjev z zaporo nemogoče dobro naresti avto
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
seveda se ne, podajam svoje mnenje
smo imeli 2004 avte iz Avstrije renomiran tuner, avti so šli kot zmešani, dokler nisi šel na Ljubelj kjer so vsi od prvega do zadnjega kadili
to storitev so ponujali na uradnem servisu v Avstriji!
po pregledu mape se je hitro ugotovilo, zakaj tako (PD je bil takrat aktualen, EDC16 še niso delali, ga je pa delal že slovenski tuner tistikrat)

V glavnem tudi dinamika mape kot take (kaj se dogaja z dodajanjem plina) je bila pri omenjenih zelo slaba, kot bi imel plin digitalen 1/0

vsak se sam odloči, sploh danes, ko mapiranje znajo skriti pred "garancijskim računalnikom" samo najboljši
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Seveda ne bereš in ne razumeš oz. RAZUMET, saj so ti ponovno še drugi uporabniki potrdili.

Spet nabijaš blodnje kar tako... res samo ti voziš avtomobile in smeh za primer podaš ravno avto, ki me je najbolj razočaral glede price performance A6 4G 3.0 tašvoh različica. Ta avto sem vozil na Quattro dnevih in še kot testnega. Res je, pri 200 se zelo pozna 1l kubature samo zakaj hudiča me na avtocestah noben ne prehiteva, če že nisem sredi nemčije? Kje so vsi ti putnički ki vozijo stalno 200?

Smeh no, 10k€+ doplačila za nekaj kar je treba na vbox buljit, da se opazi. Si ti sploh vozil čipanega 4G 190ps S-Tronic v originalu? Pa ravno ta primer, kot da ni 100 drugih primerjav, sploh z bencinarji.


Ma kaj te sploh drkam, jaz trenutno ne morem privoščit hudega 3l + stroja, ker dam preferenco tudi M paketu pri BMW ali pa Audi mora bit komplet S-Line, drugače ga ne povoham. Klanjam se ti, ker se usedaš v "mrcine" od strank in si happy ko sedeš nazaj v svojo nepremičnino.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
394
83
Kras
www.mtl.si
Kdo mi je potrdil, da imam narobe? A Hondi z enim primerom, kjer je en tuner zaj... x avtov?
Ti lahko jaz potrdim s kar nekaj primeri, ko ultra hud tuner z valarji zaj... kar nekaj avtov. In to ne 15 let nazaj, ampak se to dogaja SEDAJ.
PA ZABIJ SI TOLE V GLAVO: če je tebi vse ok, da vzameš 2.0 in ga čipaš, to ne pomeni, da je to edino pravo razmišljanje. Ko dodaš, da je to še bolje kot 3.0 pa izpadeš navaden lolek, ki nima tistih 10 jurjev in si pač dviguje svoj ego. To je vse.
Pa najbolje, da nabiješ gor še en video od 1.0 motorja z NOS-om, kako pusti zadaj Viperja z enormnim desetvaljnikom. Tako da boš še bolj dokazal svoj prav, aka se smešil še naprej.

Pa še eno vprašanje: če prav razumem kar vsi tunerji brez valjev pokajo gor kar neke generične file... Čudno, pri vseh čipanjih, kjer sem bil zraven, se je file dol pobral, ''prilagodil'' in potem ta prilagojen file gor dal nazaj. Res pa, da nisem bil pri tunerjih za 50 EUR. Za te pa ne vem, kaj delajo.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Blablablabla... ne bom sestavljal tvojih nebuloz.

Kaj da je bolje? Seveda je bolje in to ne samo meni... ta denar je razlika med imeti A6 2.0 TDI/TFSI ali pa drk*** na avte od strank in jih slikat/snemat. Tebi to mogoče je dovolj, kakšen drug bolj normalno zvezan osebek bi pa raje imel avto ne pa slikc.

Primer ti ni všeč? To je točno to o čemer pišemo in ja lahko še xyz drugih primerov nabijem tukaj in bodo tako kot zgornji video TOČNO to potrdili kar pišem.

PS. Ja... ravno k tebi hodijo rihtat probleme slabih map ja... kaj jim vklopiš "dinamične" blinkerje pa so spet happy? :D Res 90% čipanih krip ribne, samo moji se delujoči vozijo okoli mater mam srečo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
394
83
Kras
www.mtl.si
Evo, sedaj si me čisto zabil.
Grem se slinit na Rapidko, pa pofotkat jo moram in 3 video posnetke posnet...

PS: Čestitke k ponovnem uspehu: čisto vse, kar si napisal v tem postu je napačno.:cool:
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
"generična" mapa nima veze s tem, ali se direkt naloži ali prebere original mapo
original moraš tako ali tako prebrat, drugače se ne da popravit checksumme
se pravi VEDNO se prebere original, kaj se pa da pod zamenjane fajle je pa druga zgodba
Lahko znaš to naložit in vse deluje, pri čemer pa se ti niti ne sanja, kaj je popravljeno oz. ne znaš v WINols najti popravljenih map, kaj šele, da bi vedel, ali je popravljeno OK ali ne
ko sta že zapela (škoda, pa ne avto znamka), na manjših kubaturah se najbolj pozna kvalitetno mapiranje
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
394
83
Kras
www.mtl.si
Se strinjam. Moj poudarek je bil na tem:
Pa še eno vprašanje: če prav razumem kar vsi tunerji brez valjev pokajo gor kar neke generične file... Čudno, pri vseh čipanjih, kjer sem bil zraven, se je file dol pobral, ''prilagodil'' in potem ta prilagojen file gor dal nazaj. Res pa, da nisem bil pri tunerjih za 50 EUR. Za te pa ne vem, kaj delajo.
Torej, NE strinjam se s trditvijo, da so za NAVADEN kvaliteten tuning nujni valji, seveda pa je vse odvisno od samega tunerja, njegovih izkušenj, itd. Tako z valji kot brez lahko zaj... avto, zato pa pravim, da je nujno, da se izbrere kvalitetnega tunerja.
In v kolikor je glavni sales pitch za nekega tunerja, da ima valje in s tem kao dokazuje, da je kvaliteten, bi se sam samo obrnil stran. Ker ali pojma nima kaj dela ali pa namerno nateguje stranke.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
se pravi VEDNO se prebere original

Ne drži čisto. Virtual read. ;) Sicer se pa strinjam s tabo.

Bi pa še nekaj dodal. Nevidni tuning ne obstaja. Kdorkoli vam zagotavlja, da pooblaščen serviser ne bo videl, da je bil opravljen tuning, laže. Vedno več mehanizmov za detekcijo obstaja in vedno več proizvajalcev jih ima. Seveda obstaja tudi vedno več mehanizmov za prikrivanje sprememb, toda če je danes nekaj "težko" odkriti, to ni nobeno zagotovilo da bo tudi jutri tako. Proizvajalci namreč posodabljajo metode za zaznavanje. Sicer pa je preko spremljanja parametrov delovanja motorja VEDNO mogoče odkriti spremembo v delovanju programske opreme ... je pa res, da je možnost za odkritje na tak način precej majhna. Obstaja pa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in mtl

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
No, da ne bo prepucavanj spet po celotni temi, bi samo povedal, da bo zdajle 3 leta, odkar je bil 1.2tsi mlinček čipan.
Ne vem,a lahko povem kdo. Recimo iz dolenjske majstr. Hondaš v originalu:D
Skratka čipanje, za potrebe bolj lahkotne vožnje po klancih z nizko hitrostjo, ali pa težje naloženega avta, kar je zelo pogost pojav pri meni.
Super zadovoljen, že 3 leta nobene panike. Izmere prej 108km, 175nm, po čipanju 128km in 205nm.
Zadeva v praksi vrhunska, vem da ponekod na 140 navijajo, ampak meni je bolj bistvena razporeditev moči/navora. Cena pa 250eur takrat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Kaj pa vem. Meni se zdi, da je večji problem,ker ponavadi se čipa za postavljanje na šmartinski od semaforja do semaforja. Pa gas do podna na AC ipd.
Če se uporablja z glavo, in redno servisira, ne vidim nekih problemov. Pa kot pravim, ni navit na neke blazne cifre. Se ti zdi, da je to nek overkill?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.241
3.886
113
Samo vprašal sem. Tudi sam nisem imel nikoli težav. Sicer so bili vsi dizli (prvi še na brnčičevi, drugi potem v ribnici), naredil pa sem tudi po 200k (na 180k podlage) v petih letih pa ni bilo nikoli nobenih težav. In daleč od tega da bi ga šparal (potem zadeva pomoje izgubi smisel).