Chip tuning - razlicne cene

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Verjetnost da bo šlo kaj v k brez čipa je manjša, kakorkoli pač obrneš. Sploh ker gre za 1.4 turbo mlinček s serijskimi 131 PS, za povrh še v francoskem avtu (sicer je motor v osnovi nissanov).

Verjamem pa, da je tako mišljenje na alterju povsem nezaslišano, sploh pa za apriori PRO tuning frike, kot si ti.
grin1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma pro tuning... en moj mehanik, ki mu povsem zaupam je proti čipanju.

Sam pač nisem imel res nobene težave zaradi čipanja, še največji minus je to, da se vsake moči čist prehitro navadiš pa sem mel 140 dizelskih do 280 bencinskih.

Sicer sem pa še vedno kar pr0 čiptuning npr. zdaj ko zbiram naslednji voz gledam na to, kako dobro se čipa ali pa prenese veliko več kot serijsko.
tongue-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Za mojega je na voljo premalo podatkov o zanesljivosti na dolgi rok, da bi odločil za čipanje. To se mi zdi zadosten razlog, poleg ostalih že naštetih.

Verjamem pa, da bi se na večjo moč/navor prehitro navadil, tako kot recimo kvalitetnega ozvočenja, je zelo podobna zgodba.
grin1.gif
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Koga priporočate za čipirat TDI CR 2.0 TDI 140 lj in okolica? In koliko KM lahko pričakujem potem?

hvala
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:

Po moje je še največji problem pri sklopki...ki pa, ob normalni vožnji tudi ne bo preobremenjena. In to kar sam iščeš/ rabiš je itak tisti 'point' čipanja.

(Sicer bi moral kak stručko pokomentirat....moje razmišljanje: sunkovit prirastek navora ko turbina 'prime' ni najbolj optimalen za sklopko...tako da...če ti začne prijemat prej (po čipanju) je sama krivulja prirastka navora nižja, torej posledično tudi sklopka manj obremenjena ?...seveda...pogoj je normalno pospeševanje kjer z navorom ne presegaš maksimalnega navora pred čipanjem.)

Ma struckoti my ass, jebe se njim za tvojo sklopko, tuner trzi prirastek moci oz odprtje turbine kar turbina ima za rezervo in ce bos ti ta prirastek uporabil obcasno in normalno bo ok, ce si pa kmet pa bi ta prirastek izkoriscal na polno pa sigurno avto nebo zdrzal pravtako ne sklopka.
To je igranje z limitom ce imas sam obcutek za to.

Za sklopke ti lahko povejo samo po izkusnjah ker kot napisano lahko najdes isto sklopko v razlicnih modelih avtov, kej vec za struckote bi bil pa pravi naslov samo fabrka.

Tele custom mape so vrjetno boljse za motor iz vidika tega da noben motor po mehaniki ni isti , elektronika je pa za vse ista. Zato pa tudi k iz fabrke pridejo nimajo nikol istih konjev.

Mehaniki pa podobni s kr dost mesarji
 
Nazadnje urejeno:

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
KSZ

Malo updejta tej temi: na sveže sem dal avto čipat pri 69 Performance, to je bivši SKN (forumaš Blue GTI).
Cena je bila korektna, avto so glede morebitnih napak priklopili na tester, prav tako sva opravila vožnjo s compom po samem testiranju.
Mapa je menda od nemškega SKN, avto se lepše pelje, sploh ko pelješ v kakšen klanec.
Turbo luknje se s čipanjem ne da odpravit, ko pa turbina zagrabi, je pa na razpolago pač več navora, avto se bolje premakne.
Jaz sem z rezultatom zadovoljen, je pa res, da čipa ne bom zlorabljal na dnevni ravni in da nisem lokalni Schumacher.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
To mene tudi zanima, ker obljubljajo precej višje številke kot ji tunerji z valji.
smile-1.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
a so ga kaj imeli na valarjih oz. se je dalo videt krivulje prej in potem?
Na valarjih ni bil, ne pred posegom, ne po njem. Sva pa šla z avtom en krog po posegu in je avto po novem pri polnem pospeševanju na compu lepo pokazal dobrih 63 Nm več navora kot je tovarniško. Kot sem napisal, občutek v vožnji je precej boljši, sploh kakšna tretja in četrta prestava se lepo poznata od 2000 obratov navzgor.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
Kva pa maš zaen motor da se ne da odpravit turbo luknje? 1.9 TDi?
smile-1.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
To mene tudi zanima, ker obljubljajo precej višje številke kot ji tunerji z valji.
smile-1.gif
Jaz cifre pri vseh jemljem malo z rezervo, sem pa to že pred samo odločitvijo za čip razčistil sam pri sebi, prihajam tudi v leta, ko mi razlika med par konji ne igra primarne vloge v življenju, pa odločitev za njih je padla zaradi bližine ter dejstva, da forumaša poznam (sicer do sedaj samo virtualno) še iz časov Mobisuxa in se mi je zdel kredibilen. Zaenkrat je to upravičil.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kva pa maš zaen motor da se ne da odpravit turbo luknje? 1.9 TDi?
smile-1.gif

Vsi motorji z eno turbino imajo turbo luknjo. Bi-Turbo teh težav navadno nima.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
Kaj pa vem... Sem peljal kar nekaj dizlov pa so redki bli z omembe vredno luknjo...

Med njimi najhujsi je bil 1.9tdi... Hy/kia 1.4 CRDi... R Master z 2.2 dCi 90ps...
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
ksz
Jaz sem čipiral (prvič da sem se sploh spustil v kaj takega) pri avtoelektroniki bencinarja 1,4 turbo....360€...5 ur čakanja...zadeva laufa super lepo...avto potegne dosti bolje od prej , lažje se prehiteva in kar je najbolj pomembno...za iste načine vožnje na istih relacijah mi je poraba padla za cel liter. Zdaj imam porabo 6litrov. Ker je od tega nazaj samo 10k kilometrov ne morem še nič govorit o trajnosti motora.

Moj pametni kolega pa me je zahebaval da sem bedak in da je on naredil pri enem lokalcu za 100€.....kolikor mi je do zdaj znano je bil že 4x ponovno pri njem ker ga avto nekaj zeza.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Lahko napišeš kakšne relacije imaš? Ravnina, klanci, itd.? In pa vsaj kateri letnik je motor, če že ne točnega motorja. Hvala.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
Citat:
Uporabnik kazamurnik pravi:
Moj pametni kolega pa me je zahebaval da sem bedak in da je on naredil pri enem lokalcu za 100€.....kolikor mi je do zdaj znano je bil že 4x ponovno pri njem ker ga avto nekaj zeza.

in ti in tvoj kolega mata enake generične fajle gor posnete
smile-1.gif