Chip tuning - razlicne cene

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
393
83
Kras
www.mtl.si
Kaj pa vem. Meni se zdi, da je večji problem,ker ponavadi se čipa za postavljanje na šmartinski od semaforja do semaforja. Pa gas do podna na AC ipd.
Če se uporablja z glavo, in redno servisira, ne vidim nekih problemov. Pa kot pravim, ni navit na neke blazne cifre. Se ti zdi, da je to nek overkill?
Po mojih informacijah se je to delalo večinoma zato 20 let nazaj. Sedaj se večinoma čipa zaradi točno tega, kar si napisal. Večje ''lahkotnosti'' pri normalni vožnji. Tudi večina tisti, ki pripeljejo vozila na čipanje niso 20 let stari golobradci... Vsaj po mojih informacijah, naj pa še kdo, ki se dejansko s tem ukvarja, kaj napiše na to temo.

Recimo pri meni je strank, ki pridejo primarno zaradi blink-blink faktorja morda 5%, pa še to ne vem če.. Vse ostalo so stranke, ki jih nekaj dejansko moti na svojem vozilu ali pa si želijo imeti kaj konkretnega (recimo asistenčni sistemi). Veliko strank recimo pride zaradi zadnjih dnevnih luči, pa ne zaradi blink-blinka, temveč zaradi varnostnega aspekta.
No, najstarejša stranka je bila pa gospa stara 80+ let :).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.524
4.285
113
Ja fantje govorite za avte, ki niso imeli filtrov DPF in SCR katalizatorji.
Tukaj pa mislim da se stvar zaustavi.
Saj dokler je še novo še dela po nekaj 10 000 km pa se začnejo regeneracije v eno pa podobne fore.

En teden si na dopustu pozimi in se voziš po mestu in že lučka za DPF sveti.

Sedaj pa kateri tuner obljublja da je avto bullet proof.
Pomeni 80 km na polnem gasu z hitrostjo preko 200 kmh pa da pol ne boš filtra stopil.
No iščem junaka ki to naredi.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
če je mapa ok narejena se izp temp ne smejo povečati do mere, da bi poškodovale filter. in pika.
zato pa imaš temp senzor pred dpf
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.241
3.891
113
Ja fantje govorite za avte, ki niso imeli filtrov DPF in SCR katalizatorji.
Tukaj pa mislim da se stvar zaustavi.
Saj dokler je še novo še dela po nekaj 10 000 km pa se začnejo regeneracije v eno pa podobne fore.

En teden si na dopustu pozimi in se voziš po mestu in že lučka za DPF sveti.

Sedaj pa kateri tuner obljublja da je avto bullet proof.
Pomeni 80 km na polnem gasu z hitrostjo preko 200 kmh pa da pol ne boš filtra stopil.
No iščem junaka ki to naredi.
Kaj naj ti drugega rečem kot to da se zelo motiš ali pišeš nekaj na pamet. Tudi z dpf se da čipan avto tiščat in naredit nekaj 100k km brez posebnih težav. Oziroma dpf ni noben faktor ki bi kaj takega onemogočal. Verjamem pa da imajo šalabajzerji (posebej pa njihove stranke) težave s tem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
219
122
43
Evo jst mam "pod kozolcem" čipan avto za malo denarja. Čipal je mojster, ki te motorje sicer obvlada.

Avto je čipan dobrih 80.000 km. Prevoženih ima po števcu 270.000km. DPF je še vedno brezhiben! Tudi sklopka je še original. Sem precej prepričan, da bi ga lahko tiščal pol ure do konca, samo je v praksi to težko probat.

Aja, po čipanju je postal avto top. Prej je bil len ko hudič.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.241
3.891
113
Pri tvojem čipanje rešuje druge probleme ki jih ima ta motor. Predvsem težave z dihanjem, menjalnikom in težo. Sem vozil enakega (ne samo motor oprema in oblika ampak tudi barva) nekaj let (120k km), samo nečipanega.
 

drejzzzy

Pripravnik
4. jun 2008
42
0
6
Golf 7 2015 karavan 150ks tdi čipan in nečipan v prvi koplje v drugi crkne, sploh v klanec...občasno prikolica.

Turner pravi, da je sprememba samo nad določenimi obrati...jaz pa bi glih spodaj rabil malo več navora.

Golf 7 2018 1.6tdi dela neprimerno boljše, ne crkne,ne koplje...
 

uuuu123

Pripravnik
16. sep 2016
101
13
18
Po mojih informacijah se je to delalo večinoma zato 20 let nazaj. Sedaj se večinoma čipa zaradi točno tega, kar si napisal. Večje ''lahkotnosti'' pri normalni vožnji.

Tocno to je razlog, zakaj bi sam cipal. Avto sem kupil rabljen in v ponudbi prakticno ni bilo mocnejsih verzij. Ker pa naj bi bila motorja a14nel in a14net identicna, razlika naj bi bila le v softwaru, bi zelel malo upgral...

Kdo je potem najboljsi za opel? Tunerc, css, ccl, kdo tretji?
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Oplov in Fordov naredi CSS kar veliko. Nekih pretiranih težav čez njegovo delo ni za slišati, kvečjemu za odnos, čeprav do mene je bil korekten.
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
Vprasanje. Koliko bi se dalo iztisnit iz Passata B7, l. 2013, 2.0, 140PS?

thnx
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.165
366
83
Goriska
Jaz peljem jutri tourana 2.0tdi 140km (2013) k RSR-ju na optimizacijo. Pravi, da bo po optimizaciji cca 180km ter +50nm navora.

Poročam.