Preberi, kaj sem zapisal na prejšnji strani. Ni bilo napačno nalito gorivo ampak je bilo nekaj zelo narobe z njim. Kombajn se je ustavil naslednji dan po nalivanju tega goriva in so ga morali iz njive vleči domov. Takrat so za prvo silo menjali eno visokotlačno šobo, vendar je bilo opozorjeno, da lahko zadeva kadarkoli "crkne" in da bo treba menjat vse šobe, cena ene pa je čez tisočaka.
Traktorji pa kakor je kateri delal in tudi odvisno od tega kakšno visokotlačno črpalko ima. Linijske niso tako občutljive. Kombajn je sicer vmes cel čas javljal, da je v gorivu prisotna voda. Drugače tudi z barvo samega goriva nekaj ni bilo povsem ok. Imam še 40 litrov te brozge doma.
Mi smo traktor z dvakratnim menjavanjem filtrov, čiščenjem rezervarja in čistilom za visokotlačne šobe sicer nekako spravili skupaj in sedaj upam, da ne bo kdaj kasneje kaj crknilo. Simptomi so sicer bili čisto len motor, do 1600 obratov praktično nepremičnina, ugašanje med delom, ugašanje, če si odvzel "gas" iz visokih obratov in podobne fore.
Petrol je sicer vzel vzorce in na koncu vse skupaj predal zavarovalnici. Kaj bo naprej, se še ne ve, je pa morda vseeno opomnik, da se nekje malce preveč varčuje na kvaliteti.
Praktično isti dan je crknil tudi en Renojev dizel v bližini, ki je bil prejšnji dan tankan na petrolu na Ptuju, vendar ne vem ali je zadeva kakorkoli povezana.