Mogoče pa zato ker imajo na Krku LNG terminal?Jutri grem proti Hrvaški, pa sem pogledal koliko je LPG. Me je kar na rit zdele vrglo... Pri nas 0.847, na Krku 0,75 12% nižje....
Za benz in dizel nisem gledal
Mogoče pa zato ker imajo na Krku LNG terminal?Jutri grem proti Hrvaški, pa sem pogledal koliko je LPG. Me je kar na rit zdele vrglo... Pri nas 0.847, na Krku 0,75 12% nižje....
Za benz in dizel nisem gledal
Ja ziher, zato je LPG poceni, ki je drug plin.Mogoče pa zato ker imajo na Krku LNG terminal?
Toliko sedaj sam plačam če natočim gorivo v skuter... Pa ni prav velik rezervoar!Še pomnite tovariši
Izgledajo pa prav vesoljsko in MOL in INA črpalke.Včasih sem tankal na OMV, zdaj sko so jil MOL prevzeli je kvaliteta padla za polovico če ne še več. Skoz so počasni ker so ratali še napol lokal kjer vmes kuhajo kavo in ne vem še kaj. Nazadnje so prenovili eno izmed starih OMV črpalk in da dali nove pumpe/ročke, ki so po moje najslabše možne kvalitete. Vsakič ko daš notri da boš tanka in hočeš nastaviti tisti avtomatski zatič, je nemogoče ker skoz ven meče. Porazno u glavnem.
Vem. Sem pa pomislil da je to politika MOL. Če nekdo ne mara "Madžarov" gre tankati na drugo stran kjer je INA in obratno. Je pa tvoja razlaga čisto na mestu. Eno in drugo črpalko itak natakajo iz istih cistern.Hehe, verjemi da bi MOL želel drugače. Protimonopolna politika je to. Drugače bi cel OMV prevzel MOL in ne bi rabili mešati Shella in Ine zraven.
Vidim, da nisem edini, ki opaža ta problem pri MOL-u....Včasih sem tankal na OMV, zdaj sko so jil MOL prevzeli je kvaliteta padla za polovico če ne še več. Skoz so počasni ker so ratali še napol lokal kjer vmes kuhajo kavo in ne vem še kaj. Nazadnje so prenovili eno izmed starih OMV črpalk in da dali nove pumpe/ročke, ki so po moje najslabše možne kvalitete. Vsakič ko daš notri da boš tanka in hočeš nastaviti tisti avtomatski zatič, je nemogoče ker skoz ven meče. Porazno u glavnem.
A za v Dacio?A Shell 100ko (racing) kaj točite? Je sicer cca ¼ drazja od navadne 95ke...
Ravno danes opazil na ex omv v postojni, 100 oktanc je E5, 95 oktanc pa E10Poleg tega ima MOL in INA edina bencin 95 oktanc z E10 in ne E5 kot Shell in Petrol.
Petrol in Shell 100% E5.Ravno danes opazil na ex omv v postojni, 100 oktanc je E5, 95 oktanc pa E10
Hiter search po opisih goriv pri petrolu in molu ni vrnil rezultatov, etanol / e5 / e10 niso omenjeni nikjer
A ostali, se pravi petrol, pa imajo se vedno e5?