Cene bencina pri ........

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Ukrep vlade, ki je v tem trenutku nepotreben in tudi škodljiv na dolgi rok. Država naj skrbi za svojo stran, naj z goriva za stalno umakne vsaj dve dajatvi in da trošarino okrog minimuma, pa bomo imeli povsem konkurenčne cene goriva. Regulacija pomeni, da konkurence še dolgo ne bomo imeli. Vsak, ki bi želel v Sloveniji odpreti nekaj črpalk, se bo krepko zamislil. Na koncu bomo s temi ukrepi prišli do čistega monopolnega trga enega ponudnika.
Zakaj vlada ne regulira raje kake druge pomembne cene? Zakaj ne gre v hofer in reče, da noben artikel ne sme biti pri nas dražji kot je v Nemčiji ali Avstriji?

v sloveniji je na področju goriv že sedaj monopol.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.543
5.093
113
Futer se draži, in to za konkretno.
Torej smo malo po malo prišli do tega, da je mogoče kako stvar potrebno regulirati prej kot gorivo ...
Ampak resnici na ljubo, dokler si lahko privoščiš par specialk v hiši, pa tudi če so stale samo po 1000 € (pa najbrž niso), boš imel tudi za hrano. Moram priznati, da mene cene hrane tudi ne prizadenejo preveč, ker marsikaj pridelam sam. Je pa mi en verjetno precej bolj bogati alteraš pred tedni napisal, da on raje gre v gostilno na pivce ali dve kot pa da se matra na zemlji. Jaz včeraj nisem mogel na kolo, ker sem do teme premetaval kompost ... Lenuhi okrog mene pa bodo jamrali, da se jim hrana draži.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.138
11.010
113
kod Džej-Zija
v sloveniji je na področju goriv že sedaj monopol.
Če malo dlakocepim, imamo duopol, kar ne spremeni dejstva, da konkurenca v tej panogi pri nas ne funkcionira, ker nimamo resnega sankcioniranja dogovarjanja višine cen.

Smo videli, kako je država kaznovala dogovarjanje Renaultovih trgovcev. Namig: nikakor. Zakaj potem naftarji ne bi izkoriščali priložnosti?

Pepe: konkurence na tem trgu pri nas še dolgo ne bo. Razlogov je cel kup. Prvi zgoraj. Drugi: večina boljših lokacij za servise je oddana omenjenima duopolistoma. Tretji: grosista sta spet omenjena dva. In onadva z lahko pritisneta na neodvisne servise, da se obnašajo v skladu z njuno politiko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in msenjur

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.841
2.627
113
1647330235989.png
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Če malo dlakocepim, imamo duopol, kar ne spremeni dejstva, da konkurenca v tej panogi pri nas ne funkcionira, ker nimamo resnega sankcioniranja dogovarjanja višine cen.

Smo videli, kako je država kaznovala dogovarjanje Renaultovih trgovcev. Namig: nikakor. Zakaj potem naftarji ne bi izkoriščali priložnosti?

Pepe: konkurence na tem trgu pri nas še dolgo ne bo. Razlogov je cel kup. Prvi zgoraj. Drugi: večina boljših lokacij za servise je oddana omenjenima duopolistoma. Tretji: grosista sta spet omenjena dva. In onadva z lahko pritisneta na neodvisne servise, da se obnašajo v skladu z njuno politiko.

ja, in vse to z žegnom države.

mislim, da bo ta trg težko spremenil, ker je petrol tako močan, da se pač ne more odpovedat XY poslovalnicam... Edin, če ga razbijejo na 3 manjše firme, in te potem pokupijo tujci... ampak... zakaj bi to počeli, ko jim gre odlično ++++ . Tudi stolčki v nadzornih svetih so lepo zasedeni s takimi osebami, ki ne bojo sebi v skledo pljuvali.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.008
9.535
113
Torej smo malo po malo prišli do tega, da je mogoče kako stvar potrebno regulirati prej kot gorivo ...
Ampak resnici na ljubo, dokler si lahko privoščiš par specialk v hiši, pa tudi če so stale samo po 1000 € (pa najbrž niso), boš imel tudi za hrano. Moram priznati, da mene cene hrane tudi ne prizadenejo preveč, ker marsikaj pridelam sam. Je pa mi en verjetno precej bolj bogati alteraš pred tedni napisal, da on raje gre v gostilno na pivce ali dve kot pa da se matra na zemlji. Jaz včeraj nisem mogel na kolo, ker sem do teme premetaval kompost ... Lenuhi okrog mene pa bodo jamrali, da se jim hrana draži.
A zdej si že do specialk prišel, pa lenuhov in podobnih oslarij...no kar nadaljuj z blesarijami.... prvo, drugo in tretje mesto je tvoje, pa še četrto. Malo po malo si bo vse manj ljudi lahko privoščilo specijalko in bo posledično malo po malo ostalo brez posla toliko in toliko ljudi, ki jih delajo, popravljajo, prodajajo.... Svet sloni na srednjem sloju, ki ne živi iz rok v usta.

Drago gorivo, sploh dizelsko, povleče za sabo večino stvari, prva stvar za katero bi vlade morale poskrbet, da ne gredo v brezvezne višave vključno z ukinitvijo butastih okoljskih prispevkov. Pri nas boš pa bolj težko dosegel "tržne" cene goriv, ker je duopol.

Ti bi zreguliral kaj? Kruh in hkrati pustil ceno dizla na 3 EUR. Fajn, traktor, tovornjak šibata na nafto, mlin na štrom, pekarna pa na plin ali tudi štrom.... Kaj je pol bolje zregulirat, ceno kruha, al dizla?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.911
113
Meni se vedno bolj zdi da v avstriji trenutno "dela" konkurenca, ampak v smislu dogovora. Sod je padel za 30$, cene pa so se vsidrale na 2€ in se ne premaknejo.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.138
11.010
113
kod Džej-Zija
Ravno žegen države je največji problem. Lahko se gremo deregulacijo cen, ampak če država ne misli resno naredit nečesa na konkurenci, je sprostitev cen strel v koleno potrošnika, ki bo na koncu itak vse plačal iz svojega žepa.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.543
5.093
113
mislim, da bo ta trg težko spremenil, ker je petrol tako močan, da se pač ne more odpovedat XY poslovalnicam... Edin, če ga razbijejo na 3 manjše firme, in te potem pokupijo tujci... ampak...
Malo verjetno, če imamo neprestano vmešavanje države v posel.
Kaj bi se zgodilo, če bi država omejila maržo v maloprodaji, ki na našo blagostanje vplivajo bolj kot cena goriv? Ne dvomim, da bi tuji trgovci takoj naslednji dan študirali, kako naj iz te naložbe v Sloveniji nekaj dobijo in z čim manjšo izgubo pobegnejo iz države.
Še zmeraj ni jasno, kako si je vlada to regulacijo sploh zamislila. Kaj je storila na svoji strani, še zmeraj je več kot polovica cene litra goriva čisto njena "krivda"?
 
22. jul 2007
13.591
1.772
113
124
Malo verjetno, če imamo neprestano vmešavanje države v posel.
Kaj bi se zgodilo, če bi država omejila maržo v maloprodaji, ki na našo blagostanje vplivajo bolj kot cena goriv? Ne dvomim, da bi tuji trgovci takoj naslednji dan študirali, kako naj iz te naložbe v Sloveniji nekaj dobijo in z čim manjšo izgubo pobegnejo iz države.
Še zmeraj ni jasno, kako si je vlada to regulacijo sploh zamislila. Kaj je storila na svoji strani, še zmeraj je več kot polovica cene litra goriva čisto njena "krivda"?
Saj ti je Hojs vse razložil.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.008
9.535
113
Hojsi je že velikokrat dokazal, da je bedak, ni to prva njegova glupost. Sej ko je sral na nori TV je še šlo, sedaj je drugi najpomembnejši minister v državi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff

henkl

Majstr
18. nov 2019
480
296
63
A zdej si že do specialk prišel, pa lenuhov in podobnih oslarij...no kar nadaljuj z blesarijami.... prvo, drugo in tretje mesto je tvoje, pa še četrto. Malo po malo si bo vse manj ljudi lahko privoščilo specijalko in bo posledično malo po malo ostalo brez posla toliko in toliko ljudi, ki jih delajo, popravljajo, prodajajo.... Svet sloni na srednjem sloju, ki ne živi iz rok v usta.

Drago gorivo, sploh dizelsko, povleče za sabo večino stvari, prva stvar za katero bi vlade morale poskrbet, da ne gredo v brezvezne višave vključno z ukinitvijo butastih okoljskih prispevkov. Pri nas boš pa bolj težko dosegel "tržne" cene goriv, ker je duopol.

Ti bi zreguliral kaj? Kruh in hkrati pustil ceno dizla na 3 EUR. Fajn, traktor, tovornjak šibata na nafto, mlin na štrom, pekarna pa na plin ali tudi štrom.... Kaj je pol bolje zregulirat, ceno kruha, al dizla?
Sej bo zdej Pišek cene transporta spustu al kaj?Ko se draži ga skoz gledamo, bomo vidl kaj bo zdej povedu:fredi:
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Saj bi bilo še smešno, če ne bi on (Hojs) res tako mislil. Morda bi bilo dobro, da odpre kakšno letno poročilo. Morda bi tiste prežgane celice dobile kakšno iskro.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.600
488
83
v nedeljo zadnja crpalka pred Ljubeljem v Bistrici pri Trzicu ob 20:00 polna vozil z avstrijskimi reg. tablicami