C5 vs Croma vs 407

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Pozdravljeni,

Vem, da je par lastnikov dotičnih avtov na forumu, ne vem pa kdo ste, zato bi prosil, da se oglasite tukaj.

Skratka, kupuje se eden izmed zgoraj omenjenih avtov, izključno karavanska oblika.
Pogoji so:
- dizel med 100 in 150 konji
- letnik 2005 ali mlajši
- max 7k €
- ročni menjalnik s 6 prestavami (ne tako nujno, vendar zaželeno)
- garancija (obvezno, tudi če je za doplačilo)

V ožjem izboru so ti trije:
C5
Croma
407

Potrebuje se kar nekaj prostora, zato karavanska oblika. Osebno se mi najbolj dopade C5, soproga pravijo Croma, 407 je fotrov predlog.

Hvala za odgovore
nahrung002.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Sem tud js pred tremi leti nekaj podobnega gledal, s tem, da sploh nisem gledal Crome, sem pa gledal še Mondeote.

Kupil sem potem 407SW 2.0 hdi. Iskal sem tako dolgo, da sem našel enega, ki je bil od prvega lastnika in kupljen v SLO. Ampak 2005 boš težko sedaj našel še od prvega lastnika, jaz sem leta 2009 kupil 2006 letnik avta.

Drgač z avtom sem zadovoljen, nimam takih težav kot nekateri drugi. Panoramska streha je nekaj, čemur se bom težko odpovedal pri nabavi naslednjega. Drugače pa tako, vsi 407 in C5, ki imajo 2.0 hdi imajo 6 prestav. 5 prestav imajo 1.6 hdiji.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
C5 in 407 sta dvojcka. Prvi s hidravliko in drugi z navadnimi fedri. Croma je zgodba zase, ker je krajsa ampak visja in nekaj posebnostmi. Kaj sploh hoces od avtomobila? Pri C5 bos na 200.000km imel vsaj drugi veliki servis plus menjavo hidravlicnih kugel, ampak se bos naslednjih 200.000 vozil kot po leteci preprogi. 407 je bolj kompakten in recimo temu "sporten". Crome so itak vse uvozene s cca. 200.000 zbitimi kilometri.
smile-1.gif


Kaksne hude zanesljivosti pri nobenem ne mores pricakovati. Oz. jih za ta denar ni.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Imaš kakšen drug predlog? Passata sem našel enega ali dva, oba blizu 200k km. Glede na to, da delam med 30 in 40k letno, bi raje kakšen avto z nižjo kilometrino.
Sicer pa tudi zato iščem obvezno z garancijo...
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Hvala za odgovor. Pri 407 beremo težavah z displejem (izginjajo črte) in na splošno pri 2.0 hdi težave s fap filtrom. Kakšen režim vožnje imaš, če ni skrivnost?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Samo ne "laha" v hišo, poleg tega pa še zgleda kot Lada, ki jo je malo napihnilo.
Vzemi C5.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Hvala za odgovor. Pri 407 beremo težavah z displejem (izginjajo črte) in na splošno pri 2.0 hdi težave s fap filtrom. Kakšen režim vožnje imaš, če ni skrivnost?

morm potrkat, 160kkm (po mojem realnih, kupil s 75kkm), nobenih takih stvari, tud s FAP filtrom zaenkrat nič, edino napako mi je javljalo, da so težave z Depolution systemom takrat, ko je bil akumulator čisto zjeban in mu je praktično cel štrom pobralo. Ko je avto stal nekaj časa z polnim akumulatorjem je tudi to izginilo (se je parkrat zgodilo zarad praznega akumulatorja, odkar sem ga zamenjal še nikoli)

ga pa ravno čez 14 dni peljem na velik servis, pri enih "popoldancih", pa bo vse skup okrog 300€ (brez menjave olja, ki sem jo naredil pri 155)
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Pogledaš kateri je najlepše ohranjen. Potem pa vzameš C5.
evil.gif
Se vsaj udobno pelješ.

Cromo sem vozil pa ima premajhen predal pred sovoznikom, naslon za roke je fiksen in si skoraj zlomiš roko, če želiš zategnit ročno zavoro. Pelje se sicer solidno, vendar s precej nagibanja. Ima pa dvojno dno prtljažnika, je pa pretežka za 8v JTD. Aja, pa tale pred FL izgled spredaj mi ni všeč, notri pa niso kaj dosti popravili.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
V Cromi imaš v kabini daleč največ prostora, prostora za noge na zadnji klopi zelo veliko, visok strop daje občutek prostornosti, visoko sedenje pa preglednost na cesti. To se seveda pozna na prtljažniku, ki ima sicer 500l, kar ni malo, zato pa imaš rob. Širina je OK, zato pa je v primerjavi z občajnim karavanom krajši in višji. Skratka, je povsem spodoben, ampak s klasičnim karavanskim ga ne moreš primerjati - bele tehnike brez podrte zadnje klopi ne boš peljal.

Meni se obnese povsem solidno; imam sicer 150KM - avtocestna poraba pri hitrosti 130 po GPS je 6 litrov, s pritiskanjem in mestno vožnjo zleze do 6,8. Slabost je ključavnica na zadnjih levih vratih, pri motorju pa se pojavlja cukanje, ki se ga ozdravi z menjavo EGR ventile (ca. 250€). Ostalo načeloma dela, pri nakupu preveri če delajo parkirni senzorji.

Sicer pa odvisno kaj iščeš in kaj ti je prioriteta.

PS: Saabovska lega ključavnice najprej deluje čudno, v praksi je pa super.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Hehe, za hidravliko vem, da se pelje ko šus, je foter imel Xantio.
Nobenega od avtov še nisem videl v živo znotraj, ampak tole z ročno me spomni na Kappo, kjer si tudi moral malo telovadit za jo zategnit.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
E viš, tudi nate sem mislil v prvem postu
smile-1.gif

Kaže, da se bo treba en dan zapeljat naokrog z vsemi kandidati. Pri Cromi bi me znal zmotiti rob v prtljažniku. Ne vem, moram še videti v živo. Koliko pa je tega roba? Ali je ob podrtih sedežih dno ravno?
Sicer pa ja, avto rabim za prevažanje svega i svačega, od bele tehnike in sedežnih garnitur za svakinjo do strojev za delo (ki sicer niso bogvekaj težki, so pa veliki in nerodni).
S tega stališča se mi dopade C5, ker vem, da zna "pokleknit" za lažje nakladanje.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Cromo bi jaz odpisal. Pri nas jo majo tastari doma par let 150KM, sicer z vso opremo. Itak je imela magičnih 130k km. EGR se baše na par tisoč km. Alternator obnovljen na manj kot 10k km (že vsaj 4x, enkrat celo kupljen nov). Ropotanje v podvozju, žarnice rade crkujejo. Edini plus mi je zelo uglajen motor in veliko opreme.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ma problem je, ker imajo itak vsi avti za tak denar magične kilometre
frown-1.gif


Kaj pa za C5/407? Ima kdo še kak info?