C5 vs Croma vs 407

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Hvala za odgovor. Pri 407 beremo težavah z displejem (izginjajo črte) in na splošno pri 2.0 hdi težave s fap filtrom. Kakšen režim vožnje imaš, če ni skrivnost?

morm potrkat, 160kkm (po mojem realnih, kupil s 75kkm), nobenih takih stvari, tud s FAP filtrom zaenkrat nič, edino napako mi je javljalo, da so težave z Depolution systemom takrat, ko je bil akumulator čisto zjeban in mu je praktično cel štrom pobralo. Ko je avto stal nekaj časa z polnim akumulatorjem je tudi to izginilo (se je parkrat zgodilo zarad praznega akumulatorja, odkar sem ga zamenjal še nikoli)

ga pa ravno čez 14 dni peljem na velik servis, pri enih "popoldancih", pa bo vse skup okrog 300€ (brez menjave olja, ki sem jo naredil pri 155)

aja, pozabil napisat režim - poraba od 6,5-7,5 po BCju (ki kar točno kaže, ga vsake tolk na roko preverim), vožnja pa vsaj 50% AC, ponavadi okrog 160km/h, 10-20% mesto, ostalo regionalke. Če bi samo po regionalkah vozil bi bila poraba pod 6, pa to brez da bi ga pretirano šparal.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Čisto solidno. Foter ima 406 2.0 hdi in veliko avtoceste, pravi da pride tudi na 5 litrov ob šparovni vožnji.
Soliden preskok iz jeepa, kjer ni bilo govora o manj kot dvomestnih številih
smile-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Tudi to je res.

Skratka, finalista sta Croma in C5. Naslednji teden se zapeljemo naokrog, pa da vidimo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Sam sem kakšno leto nazaj malo vohal tudi za Cromami. Pač veliko avta in opreme za mali denar. Potem, ko nisem niti ene našel brez napak, sem se raje poslovil od tega. Pri vseh je bilo nekaj zjeb... Ali se prtljažnik ni odpiral, itd... Tako da, če boš gledal preveri VSE. Brisalce, stekla, daljinca, radijo, komplet vse. V glavnem, jaz sem ga odpisal. Sam bi od teh vzel C5. Garancija niti ni toliko važna kot je to, da je od prvega lastnika in servisiran (če ti uspe najti takega
smile-1.gif
).
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Tudi to je res.

Skratka, finalista sta Croma in C5. Naslednji teden se zapeljemo naokrog, pa da vidimo.

Imas kaksne favorite med C5? Linke kaj gres gledati? Nekaj sem jih ze sam, da si izmenjava malo izkusnje.. Samo v vednost C5 ima precej sinteticen obcutek na volanu. Da ne bos razocaran za "alter" vodljivost in supersportnost, ker tega ne nudi. Vstop v ovinek in vodljivost daje prej obcutek gliserja kot gt3 dirkalnika.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ma to sem že študiral, da bi si napisal eno checklisto stvari, ki so za preverit. Ker doma se vedno spomnem vsake bedarije, na licu mesta pa pol pozabim.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.608
4.554
113
50
Na sončni strani ALP
Ko sem sam iskal avto sem imel nekje v izboru tudi 407. Pa sem naletel na en filemček, ko je možakarju svetila elektronika kot novoletna jelka. Ko je vzel ključ iz ključavnice je motor še vedno deloval, vrata se niso dala odpreti (od znotraj), u glavnem celi kup napak....
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
ksz.
pri C5 odpri przljažnik, avto naj laufa, vsedi se na rob, mora te takoj gor nazaj dvignit ...
prav tako ga z gumbi spusti čisto nizko in dvigni v najvišji položaj. tako boš videl, da hidravlika dela ok.
če gledaš 2.0 hdi, nimaš skoraj kaj falit ...
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Alfa 159 (in Brera ter Spider) je »GM Premium platform«, katero naj bi uporabljala tudi SAAB in Opel Insignia, pa so ugotovili, da je predraga. Eden od razlogov, da ni bilo denarcev od 159. Pomoje je samo še Thesis bila večja denarna luknja.
evil.gif


Croma pa uporablja »GM Epsilon extended« platformo, ki si jo recimo deli z Vectro karavanom in Signumom. Za Insignio so pa raje vzeli novo Epsilon platformo, kot pa že narejen Premium.

Edit: s/Spicer/Spider
 
Nazadnje urejeno:

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
ksz.
pri C5 odpri przljažnik, avto naj laufa, vsedi se na rob, mora te takoj gor nazaj dvignit ...
prav tako ga z gumbi spusti čisto nizko in dvigni v najvišji položaj. tako boš videl, da hidravlika dela ok.
če gledaš 2.0 hdi, nimaš skoraj kaj falit ...

Hvala za nasvet!

Se pravi pri C5:
- delovanje klime oz. loput
- hidravlika
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Pri C5 hidravlika ni problem! Hidravlika sele nacenja model Xantia II, C5 ima se bolj izpopolnjen sistem. Raje pazi, na FAP filter, dvomasni vztrajnik in podobne neumnosti. In seveda HPI bencinar.

Ne razumem zakaj je vzmetenje pri lebdecih citroenih taksen problem. V najslabsem problemu imas pri realnih 200.000-250.000km stroske komplet menjave kugel in periferije z rokami, koncniki 1000eur na uradnem servisu. Toliko stane samo zamenjava amortizerjev in fedrov pri povprecnem avtomobilu tega razreda.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Gleda se skoraj izključno 2.0 hdi.

No, bomo videli. Se bo treba en dan zapeljat naokrog.