Brez senzorjev tlaka v pnevmatikah

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Jaz letno naredim 45 k km, tako, da jaz sicer ne rotiram gum, jih pa vseeno centriram. Na tri leta in tam okrog 120 k km pa tudi ugotovim, da je potebno že kako optiko na avtu delat. Za folk, ki dela 5 k km letno se pa strinjam. Njim se pa ne splača niti zimskega kompleta gum kupovat. Vzamejo verige v Hoferju za policaje odganjat in to je to.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.729
6.624
113
Po kakih cestah se pa to voziš, da rabiš optiko delat?

Jaz sem svoje čase tudi delal take kilometrine, pa še v življenju nisem rabil delat optike. Enako gume, ko so enkrat na feltnah tam ostanejo 5 let oz. do izrabe. Kako centriranje lepo prosim...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Optiko in centriranje je fajn naredit, če nagaziš na kakšno luknjo.
Drugače se strinjam, nobene potrebe, pa delam po nekaj čez 30.000 km letno
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Saj če bi jih na centrirko dal in zavrtel bi verjetno bila neka odstopanja... Vendar so verjetno minimalna in se ne čutijo...
Tudi sam opažam isto kot ti...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Pred desetletjem sem delal prek študenta pri vulkanizerju. Si vrgel kolo na centrirko in zbalansiral v nulo. Naredil 1 krog z avtom in spet na centrirko in je že kazalo, da je potrebna 10g utež. Tak da balansiraš lahko v nedogled, pa nikoli ne bo ok. Edino važno je, da se platišče lepo vrti, brez opletanja.

Je pa dobra fora za nategovanje strank, ker si stranko brez problema prepričal, da je dobro to vsakič balansirati in ko ti je gledal pod prste, je videl da res kaže, da ni bilo zbalansirano.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
zmaga.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.074
6.920
113
pri taščici
Se strinjam, se sploh ne spomnim , če sem.kdaj v 20 letih centriral gume se kdaj drugič kot ob montaži. Enkrat mi je sicer nekaj treslo, ampak niso bile.krive gume.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
In potem ste se meni lani smejali okoli teh senzorjev.

Da na kratko obnovim ugotovitve: vozila dana v promet od jeseni 2014 imajo (bi morala imeti) sistem, ki se ga ne da izklopiti (dejansko se ga ne da, ne da ga nočejo) razen z naložitvijo starejšega softverja - konkretno pri Renoju.
Kakorkoli, po eni zimski sezoni s plehnatimi platišči brez senzorskih ventilčkov za 200€ in s konstantnim "teženjem" lučke in napisov na armaturki, sem letos prodal platišča (gume še prodajam) in kupil nove 17" na original platišča - basta!
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.450
9.739
113
EU
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Tehnicnega verjetno ne naredis, ker sveti lucka na armaturi, pri zavarovalnici pa ne vem. Baje, da se da pri nekaterih avtih izklopit senzorje preko racunalnika na servisu, vendar ti nocejo naredit, ker ne smejo.

Tehničnega ne boš naredil, če pritisk v gumah ni pravilen
evil.gif
Do sedaj mi na tehničnem nikoli niso preverjali pritiska v gumah (letnik 2014). Druga skrajnost je da rezervno kolo ni del obvezne opreme, senzorji pa so.
Naslednji EU predpis bo verjetno v zvezi povezave kompresorčka za filanje gum (v prtljažniku) , ki bo samodejno dopolnil pritisk v gumah, ko sistem zazna odstopanje. (podobno je imel tovornjak od TAM-a) .

Veselo bo pri avtonomnih vozilih, ko bo zaznal razliko pritiskov, bo peljal naprej, ali bo stal in težil da je pokvarjen.
hysterical-1.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Ksz...

Torej, zanima me iz prve roke...ali narediš tehničnega brez TPMS ventilčkov (torej z gorečo lučko na armaturki) ali ne? Na Mazdi so začeli počasi odpovedovati in mi res ni za nabavljati nove, spomladi pa bo tehnični. Zdaj pa moram vedet, ali bi bilo že pametno začet v pujsu zbirat € za nov komplet ventilčkov?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Glede na to, da ti crkujejo so očitno stari več kot 5 let (meni po 7,5 še delajo OK) in ima tvoj avto skoraj sigurno možnost izključitve senzorjev sploh ne vem kaj se sekiraš?

Sploh ne vem kako sem 30 let avto vozil brez senzorjev.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Glede na to, da ti crkujejo so očitno stari več kot 5 let (meni po 7,5 še delajo OK) in ima tvoj avto skoraj sigurno možnost izključitve senzorjev sploh ne vem kaj se sekiraš?

Sploh ne vem kako sem 30 let avto vozil brez senzorjev.

Ja, starejši so od 5 let, stari so malo več kot 7 let. Menjavali pa bi se naj na 5 let. In koliko vem, Mazde 6 GH nimajo možnosti izklopa, razen brskanja po armaturki, kar pa mi ne diši.

V skrajni sili pa bom do tehničnega imel obut zimski komplet, kjer pa so trenutno še vsi senzorji delujoči. Kolk jih bo pa preživelo zimo, pa bom še videl...
smile-1.gif
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:Za folk, ki dela 5 k km letno se pa strinjam. Njim se pa ne splača niti zimskega kompleta gum kupovat. Vzamejo verige v Hoferju za policaje odganjat in to je to.
Splača se itak nič ne, ne pri 5k km, ne pri tvojih 45k km, kjer je bolje najti službo bližje, idealno za smiselnost stroškov avta (oz. tudi za svoj prosti čas) je nekje 10-20k.
Ampak pametno je pa imet zimski komplet, če misliš vsaj enkrat it po snegu. In to bo sigurno v 5k km, razen če greš takrat na avtobus.
Pa v mrzlih jutrih mora bit tut kr problem z letnimi, sam sem še z zimskimi, sicer z mal pretiravanja, priletel v robnik.
Ali pa en leden ovinek, kjer sem šel samo 30 čez, ker sem že mal predvideval da bo zahrbten, ampak me je vseeno odneslo, z letnimi bi sigurno pristal v ograji (oz. do tja sploh ne bi prišel, ker sem pred tem že z zimskimi komaj prišel na vrh zasneženega klanca), ker ne verjamem da so enako dobre na ledu.

Itak ima pa večina, ki dela 5k km na leto, celo leto zimske gor. Nekateri zato celo pravijo da imajo zimsko-letne.
Ampak to moraš vozit kot po jajcih, kar večina na cesti že tako ali tako dela.
 
Nazadnje urejeno:

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.982
6.156
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
V bistvu sploh ne bi smelo zaznat napake, ker, ko je avto vgasnjen, senzorji mirujejo, tacas se zamenja gume na platiscih in napumpa in ko prizges avto, senzorji spet posljejo podatek za tlak v avto in ne bi smelo bit nic narobe. Izklapljal ne bom. Zadnjega stavka pa ne zastopim najbolje??

Ni res.... senzor mora biti uparjen na vsakem kolesu posebej. Tudi če že uparjene senzorje zamenjaš naprej<->nazaj se morajo ponovno uparit. Za mojo Astro to jasno piše v navodilih. Tako da te uparjanje čaka vsako pomlad in jesen. Pri tem rabiš napravico, postopek in model naprave za Opelico pa vidiš na tem videu.
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.261
3.900
113
Bluzite v 3pm. Oziroma si grenite življenje tam kjer ni treba. Seveda na servisu tega nočejo izklopit, raje prodajo senzorje, izklopi pa ga lahko vsak pepček, ki ima tech2. Izklopiš in je mir. Tako kot opozorilo za varnostni pas in podobna piskajoča in jamrajoča "varnostna" sranja. Tehnične boli qrac za vaše senzorje. Predpisan je tudi pravilno delujoč varnostni pas. A na tehničnem vam je kdo že kdaj preveril ali varnostni pas res deluje ali je samo za okras?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.982
6.156
113
Seveda lahko. A tukaj govorimo o novih avtih, ki bodo še vsaj 4 leta v garanciji. A si upaš za vsrane 4 ventilčke izgubit garancijo? Namreč to kar si napisal, je nepooblaščen poseg v vozilo.
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
MrDaco, takoj, ko bom prevzel avto, grem zamenjat gume k vulkanizerju in sicer bom obdržal pozicije senzorjev tako, kot so sedaj, samo druge gume bodo gor. Leva sprednja feltna bo ostala še zmeraj levo spredaj. Torej, če bom tako naredil, bom moral vseeno s tem oranžnim aktivatorjem zraven pritiskat? (Za zamenjavo sprednjih felten z zadnjimi vem, da rabiš ponovno sinhronizirat)
Koliko sploh računajo servisi za 4kraten pritisk aktivatorja?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Bluzite v 3pm. Oziroma si grenite življenje tam kjer ni treba. Seveda na servisu tega nočejo izklopit, raje prodajo senzorje, izklopi pa ga lahko vsak pepček, ki ima tech2. Izklopiš in je mir. Tako kot opozorilo za varnostni pas in podobna piskajoča in jamrajoča "varnostna" sranja. Tehnične boli qrac za vaše senzorje. Predpisan je tudi pravilno delujoč varnostni pas. A na tehničnem vam je kdo že kdaj preveril ali varnostni pas res deluje ali je samo za okras?

Jello, umiri se. V tej sloveniji si moraš greniti s takimi stvarmi življenje, da ti država oz. zavarovalnica ne zagreni življenja 10x bolj, podobno, kot ga je uni, ko je prodala peteršilj, pa je dobila 3000€ kazni, medtem pa se košarkaš še vedno prosto sprehaja....
Ravno zaradi take debilne države si mali ljudje grenimo in kompliciramo življenje.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.982
6.156
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
MrDaco, takoj, ko bom prevzel avto, grem zamenjat gume k vulkanizerju in sicer bom obdržal pozicije senzorjev tako, kot so sedaj, samo druge gume bodo gor. Leva sprednja feltna bo ostala še zmeraj levo spredaj. Torej, če bom tako naredil, bom moral vseeno s tem oranžnim aktivatorjem zraven pritiskat? (Za zamenjavo sprednjih felten z zadnjimi vem, da rabiš ponovno sinhronizirat)
Koliko sploh računajo servisi za 4kraten pritisk aktivatorja?

Tako pa bo v redu. Če bodo senzorji na enakih pozicijah (če bo vulkanizer pazi na to) potem ti bo delalo BP. Sem imel bolj v mislih to varianto, da kupiš komplet nove feltne, nove ventičke in nove gume. Če boš uporabljal samo ene felne, in jih preobuval pri vulkanizerju 2x na leto, teh problemov ne boš imel.