Brez senzorjev tlaka v pnevmatikah

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Bom verjetno nabavil samo druge 17 zimske gume in zamenjal na platiščih, ker se mi res ne da jebat s temi debilnimi prezakompliciranimi senzorji in seznanjat in ne vem kaj še vse v l2016-2017, kjer bi moralo biti že vse "Plug&Play". Tako pa moraš še neke aktivatorje uporabljat ali pa nonstop vozit k serviserjem.

Pbutec, kak avto imaš?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
...so mi pisali iz Dezena, da moraš vsakič na novo uparjat z avtom in za to rabiš posebno orodje (verjetno aktivator), da pa mi oni zrihtajo klone mojih originalnih senzorjev. 4 senzorje s programiranjem vred za 160€ in potem ni več problema spomladi/jeseni, ko menjuješ platišča, vendar vse do iztrošenosti baterij, kar pomeni, da moraš potem kupiti spet 8 novih senzorjev, kar te pride 320€
Res bom nabavil samo gume in 2X letno menjaval pr lokalnem vulkanizerju. Priporoča kdo kako drugo metodo, da ne bom zaradi enih fak..ng gum s senzorji ob celo premoženje?
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Jaz že 15 let na avtih uporabljam samo original komplet felg. Imet dodaten komplet felg za zimske cajte se mi zdi bedarija. Tistih nekaj EUR za menjavo bom pa že dal.
Tudi če bi imel dva kompleta, je tu še vedno strošek menjave, pa centrirat jih je tudi dobro najmanj enkrat letno.
Skratka razlika v stroških je tako majhna, da mi nikoli ne pokrije cene dodatnih felg. Sedaj v časih avtomobilov z obveznim TPMS, da je avto tehnično izpraven, pa sploh. Enkrat na 7-10 let dat denar za 4 nove senzorje, bomo pa že zmogli. Čez 5 let bo itak cena že orenk padla, ker bo to standard pri več kot polovici avtomobilov na cestah takrat in konkurenca pri ponudbi slednjih bo tudi konkretno naredila svoje.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
V mojem primeru je strošek menjave in centriranja 0€, če kupiš gume pri lokalnem vulkanizerju, kateri pa je vedno imel najcenejše gume, kakor sem gledal po netu. Do sedaj sem dal za še ena železna platišča cca 150€ in eno colo manj, kar pomeni cenejše gume in vrste mi ni bilo potrebno čakati. (sem šel ene parkrat mimo in vrste 100m.) Včeraj, 4.11. je imel že cca ene 7-8 avtov, ki so čakali. Če pa bi menjaval 2X letno na ista platišča, pa bi recimo v 4 letih dal 240€, če upoštevamo dejstvo, da je cena 1x menjave 30€, X2(spomladi, jeseni), X4 leta in še vsakič bi moral čakati vrsto in potem po recimo 4 letih spet kupim nove gume in spet je menjava in centriranje 0€ na vseh 8 platiščih, pa še čakati mi ni treba, ker pridem, pustim tam in pridem iskat drugi dan.
Sedaj se je pa s temi senzorji vse zjebalo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Glede cene... ne vem no, menjava na 19 col pride od 40€ naprej. Da mi ne dela vsak vajenec in da se ne kregam z kreaturo zaradi uničenih felten in ventilčkov... na servisu. Pri lokalcu pa 50€...
 

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.177
512
113
kranj
na moji zafiri imam lahko samo eno dimenzijo. pač tako je. sicer še ne mislim nabavit novih feltn za vsako sezono...
prej pri espacu pa mi je serviser (neuradni) rekel, da lahko senzorje izklopi (ker so mi ga en čas srali...)
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Kaj ta sistem s temi senzorji ti kaže prav bare na vsakem kolesu na zaslonu?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.633
4.365
113
Opel Astra da.
Wv Golf ne.
Mercedes E klasa da oziroma lahko še preko App na telefonu spremljaš,da vidiš če ti žena preveč ovinke polaga.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Evo, sem prebral za Opel in sicer, če menjaš zimske gume z letnimi na istih platiščih, se samo resetira s tipkami ob volanu oz. na volanu, se pelješ par km in je zadeva vredu, če pa menjaš druga platišča z drugimi senzorji, pa rabiš aktivator senzorjev in sicer je postopek takle....

https://youtu.be/2M0G49UoyC4?t=2m21s
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.261
3.900
113
Daj izklopit pyzdarijo in nehaj komplicirat. Avto homologiran je, torej? V čem je problem?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Kdo ti bo to izklopil? Ce bom imel izklopljeno in bo nesreca, bo zavarovalnica zavrnila izplacilo zaradi izklopljenih senzorjev, ces, ker vozilo ni tehnicno brezhibno, vam zavracamo izplacilo. In potem jim bom rekel, daj, nehajte komplicirat in mi raje izplacajte. Boli mene ti senzorji, ker znam preverit tlak na normalen nacin. Gre se potem za jebanje visjih institucij....
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Potem ti bo zavrnila že zato, ker nimaš potrdila o strokpvni vgradnji le teh. Sploh ne vem, kaj iščeš poceni alternative? Zmontiraj jih strokovno na pooblaščenem servisu, shrani račun in imej čisto in mirno vest!
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Sej sem se ze odlocil, da bom kupu zimske v taksni velikosti, kot so zdej gor original letne in samo gume zamenjal
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.765
2.596
113
1. Ne izklaplat!. Men so senzorji že prav prišli!
2. Pritisneš tipko ob volanu? Ni problema. Je samo ena. Imam Astro in ne vem katera je ta tipka. Ali to mogče naredi, ko menja gume?
Gume pravkar zamenjane, pritskal, zaradi tega na knofe, ni nobem!
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
V bistvu sploh ne bi smelo zaznat napake, ker, ko je avto vgasnjen, senzorji mirujejo, tacas se zamenja gume na platiscih in napumpa in ko prizges avto, senzorji spet posljejo podatek za tlak v avto in ne bi smelo bit nic narobe. Izklapljal ne bom. Zadnjega stavka pa ne zastopim najbolje??
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:Tudi če bi imel dva kompleta, je tu še vedno strošek menjave, pa centrirat jih je tudi dobro najmanj enkrat letno.

V resnici jih ni treba, ker centrirana guma kar lepo ostane scentrirana. (Teoretično sicer drži, da se guma z uporabo obrablja, vendar se v praksi izkaže, da zaradi tega ni težav). Vsaj dokler ne zapelješ v kakšno ogromno luknjo (takrat pa boš imel še kakšne druge težave...).

Skratka, gre le še za en nateg za vlečenje $$$ iz naših žepov. Pa imam avto, ki ima precej natančno narejeno podvozje, in se čuti nepravilnosti na njem za vsak drek.

(V Ameriki, recimo, pa folk nategujejo z rotacijo gum, in vsakih nekaj tisoč milj, celo večkrat letno, menjavajo gume med seboj (sprednje-zadnje), češ da bodo tako bolj enakomerno obrabljali gume in prihranili muchos $$$. No, ta storitev se seveda prav tako ne izplača.)